De Tomaso P900: Ένα hypercar πίστας με 900 ίππους

H De Tomaso παρουσίασε την P900, ένα hypercar 900 ίππων για αποκλειστική χρήση στην πίστα, από το οποίο θα παραχθούν μόνο 18 μονάδες, κόστους 3 εκατομμυρίων δολαρίων.

De Tomaso P900: Ένα hypercar πίστας με 900 ίππους

H De Tomaso παρουσίασε την P900, ένα hypercar 900 ίππων για αποκλειστική χρήση στην πίστα, από το οποίο θα παραχθούν μόνο 18 μονάδες, κόστους 3 εκατομμυρίων δολαρίων.

Στις αρχές της φετινής χρονιάς, η De Tomaso σύναψε συνεργασία με τη γνωστή γερμανική μηχανολογική εταιρεία Capricorn και αναμένεται σύντομα να εγκαινιάσει καινούργιες εγκαταστάσεις κοντά στην πίστα του Nurburgring, όπου θα σχεδιάζονται και θα εξελίσσονται τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας.

Η P900 είναι εμπνευσμένη από σχέδια της δεκαετίας του 1960, που έδειχναν ότι ο Αργεντίνος ιδρυτής της μάρκας, Alejandro De Tomaso, είχε στο μυαλό του τη δημιουργία ενός μοντέλου με κινητήρα V12 ήδη από τότε. Το σχέδιο όμως δεν προχώρησε πέραν της κατασκευής ενός μόνο πρωτότυπου.

Ο V12 κινητήρας της P900 δεν είναι ο ίδιος με αυτόν της P72 του 2019, αλλά ένας εντελώς καινούργιος και έχει σχεδιαστεί από την Capricorn ειδικά για την De Tomaso. O ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,2 λίτρων έχει περιεχόμενη γωνία V 60 μοιρών, και αποδίδει 900 ίππους στις 12.300 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενώ ημιαυτόματου σειριακού κιβωτίου της Xtrac με μοχλούς αλλαγής πίσω από το τιμόνι. Το κινητήριο σύνολο ζυγίζει μόλις 220 κιλά, ενώ ολόκληρο το αυτοκίνητο έχει βάρος 900 κιλών, επιτυγχάνοντας αναλογία ίππων/κιλών 1:1. Η De Tomaso ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας της P900 είναι ο μικρότερος και ελαφρύτερος V12 που έχει βγει σε παραγωγή.

Η De Tomaso P900 διαθέτει ενεργή πίσω αεροτομή και εκτεταμένη μελέτη έχει πραγματοποιηθεί για τη διαμόρφωση του αεροδυναμικού δαπέδου, πιθανότατα στην αεροδυναμική σήραγγα των εγκαταστάσεων της Toyota στην Κολωνία της Γερμανίας, που χρησιμοποιείται ακόμα από ομάδες της Formula 1.

Αν και τα πρώτα πλαίσια της Ρ900 θα είναι έτοιμα το καλοκαίρι του 2023, το κινητήριο σύνολο θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο εξέλιξης και αναμένεται να είναι έτοιμο στα τέλη του 2024.

Αν κάποιος από τους 18 πελάτες είναι ανυπόμονος, η De Tomaso προσφέρει μία ενδιάμεση λύση, με έναν αναβαθμισμένο V10 κινητήρα Judd, που έχει τοποθετηθεί και στο μονοθέσιο Formula 1 της Benetton του 1997, αλλά κατόπιν εορτής, για το Πρωτάθλημα Boss με παλαιά μονοθέσια. Η Benetton δεν αγωνίστηκε με το συγκεκριμένο κινητήρα, ο οποίος έχοντας χωρητικότητα 4,2 λίτρων, δεν πληρούσε ποτέ τους τεχνικούς κανονισμούς της F1.

Οι αγοραστές της P900 μπορούν επίσης να επιλέξουν να προσχωρήσουν στην «De Tomaso Competizione», έναν οργανισμό θα βοηθά τους ιδιοκτήτες με τη λειτουργία του αυτοκινήτου στις πίστες, παρέχοντας μηχανικούς, χώρο αποθήκευσης και λύσεις μεταφοράς. To κόστος της De Tomaso P900 είναι 3 εκατομμύρια δολάρια.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!