F1: Ποινή για τον Hamilton στο GP Ιταλίας

Ο Lewis Hamilton θα δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης του GP Ιταλίας, καθώς θα χρησιμοποιήσει 4η φετινή μονάδα ισχύος, αφού η μονάδα του Spa βρίσκεται ακόμα στις εγκαταστάσεις της Mercedes.

F1: Ποινή για τον Hamilton στο GP Ιταλίας

Ο Lewis Hamilton θα δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης του GP Ιταλίας, καθώς θα χρησιμοποιήσει 4η φετινή μονάδα ισχύος, αφού η μονάδα του Spa βρίσκεται ακόμα στις εγκαταστάσεις της Mercedes.

Στον πρώτο γύρο του GP Βελγίου, έπειτα από τη σύγκρουση μεταξύ των Lewis Hamilton και Fernando Alonso, η Mercedes του Βρετανού προσγειώθηκε στο έδαφος με ορμή 45 G, γεγονός που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Η γερμανική ομάδα είχε μεταφέρει τη μονάδα ισχύος στις εγκαταστάσεις της Mercedes HPP στο Brixworth της Αγγλίας, όπου οι τεχνικοί θα εξέταζαν αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Στο GP Ολλανδίας, ο Hamilton χρησιμοποίησε προηγούμενο κινητήρα, ωστόσο, στη Monza θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει 4η φετινή μονάδα ισχύος, καθώς αυτή του Spa βρίσκεται ακόμα στο Brixworth και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο. Το πιο πιθανό είναι ότι η Mercedes δεν θα αντικαταστήσει μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και τα υπόλοιπα εξαρτήματα, συνεπώς ο Βρετανός αναμένεται να βρεθεί στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης του GP Ιταλίας.

Η Mercedes ευελπιστεί ότι μπορεί να σώσει τη μονάδα που χρησιμοποιούσε ο Hamilton στο Βέλγιο, για να τη χρησιμοποιήσει σε ελεύθερες δοκιμές μελλοντικών φετινών Grand Prix. Επίσης, η Ferrari ενδέχεται να αντικαταστήσει εξαρτήματα στη μονάδα ισχύος του Carlos Sainz αυτό το Σαββατοκύριακο, για να τοποθετηθεί και στο μονοθέσιο του Ισπανού το ελαφρύτερο -κατά 2 κιλά- υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί ο Charles Leclerc από το GP Βελγίου.

Παράλληλα, και ο Valtteri Bottas, που εγκατέλειψε στο GP Ολλανδίας με πρόβλημα στον κινητήρα, θα δεχθεί ποινή στη σειρά εκκίνησης του GP Ιταλίας. Ο Φινλανδός διαθέτει δύο κινητήρες της Ferrari στο «στόλο» του (pool) που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά η Alfa Romeo αναμένεται να αντικαταστήσει τον V6 (6ος φετινός), το turbo, MGU-K, MGU-H και ηλεκτρονικά ελέγχου. Αυτό θα στείλει και τον Bottas στο πίσω μέρος της σειράς εκκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!