Tίτλοι τέλους για το BMW i3

Μετά από εννέα χρόνια, το ιδιάζον σχεδιαστικά όσο και πρωτοπόρο τεχνολογικά ηλεκτρικό i3 ολοκληρώνει τον κύκλο του

Tίτλοι τέλους για το BMW i3

Μετά από εννέα χρόνια, το ιδιάζον σχεδιαστικά όσο και πρωτοπόρο τεχνολογικά ηλεκτρικό i3 ολοκληρώνει τον κύκλο του

Η BMW ανακοίνωσε τον τερματισμό της παραγωγής τoυ i3 καθώς η τελευταία μονάδα παραγωγής βγήκε από τα εργοστάσιο της Λειψίας, μετά από εννέα χρόνια παρουσίας του μοντέλου στην αγορά έχοντας ξεπεράσει μόλις στις αρχές της εβδομάδας τις 250.000 μονάδες παραγωγής.

Με δεδομένη την θέση του i3 στην γκάμα της BMW, καθώς, για όσους έχουν ασθενή μνήμη, το μοντέλο ανέλαβε να συστήσει την μαζική ηλεκτροκίνηση δια χειρός BMW, η βαυαρική φίρμα δεν παραλείπει να το αποχαιρετήσει με μια ειδική έκδοση με την ευφυή ονομασία HomeRun Edition.

H αποχαιρετιστήρια έκδοση του i3 κατασκευάστηκε σε μόλις δέκα μονάδες, βασίζεται στην έκδοση i3S και είναι διαθέσιμη σε αποχρώσεις γκρι, κόκκινου και λευκού οι οποίες έχουν προκύψει από το τμήμα εξατομίκευσης, Individual των Βαυαρών. Η εικόνα των ειδικών εκδόσεων συμπληρώνεται από τροχούς 20 ιντσών, ηλεκτρική ηλεκτροχρωματική ηλιοροφή ενώ στον εξοπλισμό τους περιλαμβάνονται και τα αυτόματα ρυθμιζόμενα κεντρικά φωτιστικά σώματα.

Το εσωτερικό επενδύεται από δέρμα σε αποχρώσεις Vernaska Dark Truffle, διαθέτει ατμοσφαιρικό φωτισμό και θερμαινόμενα καθίσματα. Στα συστήματα υποβοήθησης εντάσσεται το σύστημα Distance Control, σύστημα πλοήγησης και ηχοσύστημα Harman Kardon.

Nα σημειωθεί ότι οι δέκα ιδιοκτήτες της ειδικής έκδοσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής των αυτοκινήτων τους στο εργοστάσιο της Λειψίας.

Σε ό,τι αφορά την ιστορία του μοντέλου, ξεκινά από την έκθεση της Φρανκφούρτης το 2011 όπου το i3 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο. Πέρασε στην παραγωγή το 2013 μένοντας εξαιρετικά πιστό στο concept car τόσο σε ό,τι αφορά την σχεδίαση όσο και τις εκκεντρικές προδιαγραφές του που περιελάμβαναν μια εξαιρετικά περίτεχνη πλατφόρμα κατασκευασμένη από μείγμα αλουμινίου, μαγνησίου και ανθρακονήματος με στόχο την διατήρηση του βάρους σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα.

Το αποτέλεσμα ζύγιζε λίγο παραπάνω από ένα τόνο, καθιστώντας εφικτή την ηλεκτρική αυτονομία που στην τελευταία εκδοχή του ανερχόταν σε 310 χλμ.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από την BMW και είναι γνωστό δεν θα υπάρξει άμεσος αντικαταστάτης για το μοντέλο με φόντο την νέα ηλεκτρική στρατηγική των Βαυαρών η οποία επιβάλλει ο συγκεκριμένος χώρος να καλυφθεί από την iX1.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!