Bentley Continental GT & GTC S: Λίγο ακόμα λίγο ψηλότερα

Το Crewe παρουσιάζει μια νέα, σπορ επιδιώξεων έκδοση των Continental GT και GTC με το διακριτικό S και διαφορετική προσέγγιση στην ανάρτηση και το σύστημα εξαγωγής χωρίς φυσικά να λείπουν και οι “απαραίτητες” αισθητικού περιεχομένου παρεμβάσεις.

Bentley Continental GT & GTC S: Λίγο ακόμα λίγο ψηλότερα

Το Crewe παρουσιάζει μια νέα, σπορ επιδιώξεων έκδοση των Continental GT και GTC με το διακριτικό S και διαφορετική προσέγγιση στην ανάρτηση και το σύστημα εξαγωγής χωρίς φυσικά να λείπουν και οι “απαραίτητες” αισθητικού περιεχομένου παρεμβάσεις.

Πιστή στην υπόσχεσή που έδωσε προ ολίγων ημερών με το σχετικό teaser, η βρετανική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της τρίτης κατά σειρά γενιάς των Continental GT και GTC μια σπορ έκδοση που σηματοδοτείται από το γράμμα S και υιοθετεί μια σειρά από βελτιωμένες προδιαγραφές.

Για τους ιστοριοδίφες δεν είναι η πρώτη φορά που η Bentley προσθέτει το S σε ένα πολυτελές όσο και επιβλητικό Grand Tourer καθώς αναλόγως είχε πράξει και με την δεύτερη γενιά της Continental το 2014.

Σε αντίθεση ωστόσο με εκείνη την έκδοση η νέα «ενσάρκωση» των Continental GT και GTC S δεν φέρνει μαζί της επιπλέον ισχύ σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις τους.

Βέβαια κανείς δεν θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι ο twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζονται οι εκδόσεις S υπολείπεται σε ισχύς καθώς με απόδοση 550 ίππους και 770 Nm ροπής, προσφέρει εξ ορισμού περισσότερα από όσα θα μπορούσε να αναζητήσει κανείς.

Έτσι, και στην περίπτωση των νέων S εκδόσεων, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εξακολουθεί να απαιτεί 4,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις, οι δύο εκδόσεις επωφελούνται από ένα νέο σπορ σύστημα εξαγωγής που εγγυάται μια πιο σπορ ηχητική εμπειρία ενώ περιλαμβάνουν ως standard στον εξοπλισμό τους το σύστημα Dynamic Ride που έγκειται στην παρουσία ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων οι οποίες ευνοούν την δυναμική ευστάθεια υπό πίεση και ενισχύουν την ποιότητα της μετακίνησης.

Από την εξίσωση δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αισθητικού περιεχομένου τροποποιήσεις στις οποίες περιλαμβάνονται οι τροχοί των 22 ιντσών με τις κόκκινες δαγκάνες για το σύστημα πέδησης, οι σκουρόχρωμες λεπτομέρειες στην γρίλια αλλά και στα φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα συμπληρώνει το μαύρο φινίρισμα στις απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα διακριτικά S στα μαρσπιέ τα οποία είναι και φωτιζόμενα καθώς και τα αντίστοιχα λογότυπα στα προσκέφαλα των καθισμάτων. Το παλζ ολοκληρώνεται με την παρουσία του νέου πίνακα οργάνων με προέλευση την GT Speed που ενσωματώνει νέα γραφικά σε συμφωνία με τον προσανατολισμό της έκδοσης.

Παρά την απουσία επιπλέον ισχύος η Bentley, αναφερόμενη στις νέες εκδόσεις κάνει λόγο για αυτοκίνητα που στοχεύουν στις «υψηλές επιδόσεις τις οποίες υπογραμμίζουν ξεχωριστές αισθητικές λεπτομέρειες».

Και δεν υπάρχει κανένας λόγος αμφισβήτηση μιας και παρόλο που η μετατροπή της Continental GT των 2.164 κιλών σε μια αυθεντική οδηγική μηχανή αποτελεί σίγουρα πρόκληση, το παράδειγμα της GT S του 2014 δημιουργεί τις καλύτερες προϋποθέσεις για τις δύο νέες εκδόσεις, αποδεικνύοντας ότι η βρετανική φίρμα μπορεί πολύ εύκολα να κατασκευάζει γρήγορα, διασκεδαστικά όσο και πολυτελή grand tourer.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!