F1: O Toto Wolff αποκαλύπτει το πλεονέκτημα ισχύος της Ferrari

Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, έδωσε έναν σαφή αριθμό σχετικά με το πλεονέκτημα ιπποδύναμης που απολαμβάνει φέτος η μονάδα ισχύος της Ferrari.

F1: O Toto Wolff αποκαλύπτει το πλεονέκτημα ισχύος της Ferrari

Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, έδωσε έναν σαφή αριθμό σχετικά με το πλεονέκτημα ιπποδύναμης που απολαμβάνει φέτος η μονάδα ισχύος της Ferrari.

O Toto Wolff απέδωσε τα εύσημα στη Ferrari για την πρόοδο που είχε τη δυνατότητα να σημειώσει στον τομέα της μονάδας ισχύος, αλλά δεν παρέλειψε να τονίσει ότι η Mercedes ποτέ δεν κατάφερε να σημειώσει τέτοια βελτίωση απόδοσης από τη μία χρονιά στην άλλη. Παρότι στην παρούσα γενιά υβριδικών κινητήρων V6 η Mercedes έχει κυριαρχήσει από το 2014, οι φετινή μετάβαση στα καύσιμα Ε10 φαίνεται ότι έχει στείλει τη γερμανική μονάδα στην 3η θέση -κάποιοι λένε και τελευταία- στην κατάταξη απόδοστης των κατασκευαστών κινητήρων.

Σε δηλώσεις του, ο Toto Wolff παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες για την πρόοδο που κατάφερε να σημειώσει φέτος η Ferrari στον τομέα της μονάδας ισχύος, αναφέροντας: «Νομίζω ότι φέτος είδαμε ένα τεράστιο άλμα από τη Ferrari σε σχέση με πέρυσι. Από (το να βρίσκεται) πιθανώς 10 kW πίσω, σε προβάδισμα 10 kW (13,5 ίπποι), και αυτό είναι κάτι εμείς δεν έχουμε καταφέρει ποτέ στο παρελθόν. Αλλά, αν συνέβη αυτό, όλα τα εύσημα πάνε σε εκείνους».

Υπάρχει κάποιο υπονοούμενο στις δηλώσεις του Wolff για το κέρδος 20 kW (σχεδόν 27 ίπποι), που πέτυχε η Ferrari από τη μία σεζόν στην άλλη, τη στιγμή που η παρουσίαση των καυσίμων Ε10 θα έπρεπε να επιφέρει μείωση στην απόδοση; Ενδέχεται να το μάθουμε στο μέλλον. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι η μονάδα της Ferrari πέρυσι δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, με το Maranello να πληρώνει ακόμα τις συνέπειες του μυστικού συμβιβασμού με τη FIA, που επετεύχθη στις αρχές του 2020, λόγω παράτυπης χρήσης του ιταλικού V6 τα προηγούμενα χρόνια.

H Ferrari αναμένεται να κάνει χρήση της δεύτερης φετινής μονάδας ισχύος (διατηρώντας την πρώτη για τις ελεύθερες δοκιμές) στο GP Ισπανίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την Ιταλία, αν η Ferrari ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα επαλήθευσης της αξιοπιστίας της μονάδας, ενδέχεται να απελευθερώσει 10 επιπλέον ίππους στη χρήση του δεύτερου φετινού V6.

Στην Αυστραλία, η Ferrari δοκίμασε την Παρασκευή ένα καινούργιο δάπεδο, το οποίο ήταν πιο εφαρμοστό στην περιοχή κάτω από το κιβώτιο. Πρόκειται για μια αρκετά μικρή αναβάθμιση, την οποία δε χρησιμοποίησε στον αγώνα, διότι δεν διέθετε δύο δείγματα. Είναι πιθανό να εμφανιστεί και πάλι στην Imola. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι αεροδυναμιστές του Maranello επικεντρώνονται στη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης που παράγει η F1-75, τροποποιώντας ενδεχομένως και το σχεδιασμό των καλυμμάτων των ψυγείων.

Όπως δήλωσε ο διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, η Scuderia δε θα παρουσιάσει μεγάλες αναβαθμίσεις στην Imola, καθώς η ομάδα έχει επικεντρωθεί επίσης στην επίλυση των προβλημάτων ταλαντώσεων σε υψηλές ταχύτητες. Μέρος της επίλυσης του προβλήματος ενδέχεται να αποτελέσει και μια καινούργια πίσω ανάρτηση την οποία μελετάνε οι τεχνικοί του Maranello, για να καταπολεμήσουν τις αναπηδήσεις, οι οποίες συντονίζονται με τη θεμελιώδη συχνότητα του μονοθεσίου. Ετοιμάζεται επίσης και μια καινούργια πίσω αεροτομή που παράγει ελαττωμένη οπισθέλκουσα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!