Το Mazda CX-30 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά και είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες βενζίνης τεχνολογίας e-SkyActiv G και e-SkyActiv X, που πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 6d.
Αμφότεροι συνδυάζονται με εκδόσεις που έχουν την κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ για τη μετάδοση φροντίζει ένα χειροκίνητο ή ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις.
Ο πιο πρόσφατη εκδοχή του 2.0 e-SkyActiv G διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η εισαγωγική έχει απόδοση 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 213 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με τη μέση κατανάλωση να είναι 6,9-5,9 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι 156-134 γρ./χλμ.
Η ισχυρότερη εκδοχή του ίδιου κινητήρα αποδίδει 150 ίππους και 213 Nm ροπής, έχοντας επίσης 6,9-5,9 λτ./100 χλμ. κατανάλωση και εκπομπές CO2 156-134 γρ./χλμ.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ MAZDA CX-30
Ο 2.0 SkyActiv X ενσωματώνει τεχνολογία Mazda M Hybrid και αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με τη ροπή να ανέρχεται στα 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Σε αυτή την περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 6,6-5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 149-128 γρ./χλμ.
Το Mazda M Hybrid αποτελείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 24V με ενσωματωμένη γεννήτρια μίζα με ιμάντα (ISG) με μπαταρία ιόντων λιθίου. Έτσι, επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.