Το πολυτελές Audi A8 ανανεώθηκε

Η ανανέωση της ναυαρχίδας της Audi περιλαμβάνει μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και νέες τεχνολογίες.

Το πολυτελές Audi A8 ανανεώθηκε

Η ανανέωση της ναυαρχίδας της Audi περιλαμβάνει μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και νέες τεχνολογίες.

Το Α8 υπάρχει στη γκάμα της Audi από το 1994, με την τρέχουσα τέταρτη γενιά του να περνάει στην επόμενη φάση της ζωής της, αλλάζοντας στα σημεία, με τη μορφή μιας ανανέωσης. Ίσως η σημαντικότερη διαφορά του ανανεωμένου μοντέλου εστιάζεται στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα.

Οι νέοι προβολείς Digital Matrix LED με 1,3 εκατομμύρια μικροκαθρέπτες και τα πίσω φώτα προηγμένης τεχνολογίας OLED εμπλουτίζονται με καινοτόμες λειτουργίες και εκσυγχρονίζουν τη ναυαρχίδα της μάρκας. Πολλές λεπτομέρειες στο αμάξωμα κάνουν την εικόνα του νέου A8 πιο φρέσκια και σύγχρονη.

Ελάχιστα διαφοροποιούνται οι εξωτερικές διαστάσεις, με μεταξόνιο που αγγίζει τα 3 μέτρα, μήκος 5,19 μέτρα και πλάτος 1,95 μέτρα, ενώ το αμάξωμα του A8 αποτελείται κατά 58% από αλουμινένια τμήματα. Ειδικά για την κινεζική αγορά θα υπάρχει μια έκδοση με το διακριτικό «L» η οποία θα έχει μακρύτερο αμάξωμα, 5,45 μέτρων, δηλαδή κατά 13 εκ μεγαλύτερο από το στάνταρ Α8.

Όπως όλα τα αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα, το Α8 δίνει μεγάλη έμφαση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, αφού συνήθως εκεί βρίσκεται ο ιδιοκτήτης. Γι’ αυτό, το μοντέλο διαθέτει μεγαλύτερες οθόνες και φώτα για διάβασμα με τεχνολογία Matrix LED για τους πίσω επιβάτες, ενώ υπάρχει ακόμα μια σειρά από καθίσματα που εξοπλίζονται με μασάζ, πτυσσόμενα τραπέζια, ακόμα και minibar.

Τα συστήματα υποβοήθησης αποκτούν καλύτερη «αίσθηση» και περισσότερες δικαιοδοσίες. Συνολικά υπάρχουν περίπου 40 τέτοια συστήματα, συμπεριλαμβανομένων στάνταρ των pre sense basic και pre sense front safety. Επιπλέον προσφέρονται τα πακέτα «Park», «City» και «Tour» με το πρώτο να παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο, το δεύτερο να εστιάζει στα συστήματα που αφορούν την αυτόνομη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση μέσα στην πόλη και το τελευταίο να έχει στο επίκεντρο το adaptive cruise assist.

Η γκάμα του Α8 δεν αλλάζει και περιλαμβάνει τον 3λιτρο V6 κινητήρα σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με 340 και 286 ίππους αντίστοιχα, την Plug-in υβριδική έκδοση με τον 3λιτρο βενζινοκινητήρα και μια νέα μπαταρία με χωρητικότητα 17,9 kWh αντί των 14,1 kWh, καθώς και τον κινητήρα 4,0 λίτρων βενζίνης, με 460 ίππους και με 571 ίππους στο εμβληματικό S8.

Ενδεικτικά, η τιμή του ανανεωμένου Α8 θα αρχίζει στη Γερμανία από τις 97.800 ευρώ και θα φτάνει στα 144.800 για το S8.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!