Ένα μοναδικό ηλεκτρικό αγωνιστικό Polestar 2 Arctic Circle για να στρίβεις στους πάγους

Ο Σουηδός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων έχει τροποποιήσει σε εμφάνιση, δύναμη και ανάρτηση, ένα Polestar 2 για να κινείται με… χορευτικές φιγούρες σε χιόνι και πάγο.

Ένα μοναδικό ηλεκτρικό αγωνιστικό Polestar 2 Arctic Circle για να στρίβεις στους πάγους

Ο Σουηδός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων έχει τροποποιήσει σε εμφάνιση, δύναμη και ανάρτηση, ένα Polestar 2 για να κινείται με… χορευτικές φιγούρες σε χιόνι και πάγο.

Η Polestar δημιούργησε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, βασισμένο στο πολιτικό της ηλεκτροκίνητο μοντέλο 2. Ονομάζεται Arctic Circle και έχει σημαντικές μηχανικές τροποποιήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης του σε μη ομαλές  επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση. Χάρη στη νέα ρύθμιση των δύο ηλεκτροκινητήρων αυξήθηκε η ισχύς, όμως η έκδοση Arctic Circle δεν θα φτάσει ποτέ στην παραγωγή.

Εξωτερικά, το Polestar 2 Arctic Circle διατηρεί τη μινιμαλιστική σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής με ορισμένες προσθήκες εμπνευσμένες από τα ράλλυ, όπως οι τέσσερις προβολείς LED και η ποδιά από ανθρακονήματα που προστατεύει το κάτω μέρος. Την εμφάνιση του συμπληρώνουν ο ματ γκρι-λευκός χρωματισμός και οι αγωνιστικές ζάντες ΟΖ 19 ιντσών, εξοπλισμένες με χιονολάστιχα με καρφιά.

Το μοντέλο έχει κατασκευαστεί πάνω σε ένα Polestar 2 Long Range με Performance Pack, αλλά η ισχύς του έχει αυξηθεί από 407 ίππους στους 475 ίππους και η ροπή από 660 Nm στα 680 Nm ενώ διαθέτει και νέο launch control, το οποίο θα μπορούσε να υπάρχει σε μια μελλοντική έκδοση του Polestar 2, μαζί με την αυξημένη ισχύ.

Το βασικό στοιχείο της αγωνιστικής έκδοσης είναι το σύστημα ανάρτησής, με 30% πιο μαλακά  ελατήρια. Το ύψος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 30 χιλιοστά και η Polestar έχει τοποθετήσει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins που κατασκευάστηκαν ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ενώ διατηρήθηκαν οι 4πίστονες δαγκάνες των φρένων από την έκδοση δρόμου.

Οι αγωνιστικές τροποποιήσεις έγιναν από τον αρχιμηχανικό σασί της Polestar, Joakim Rydholm, ο οποίος είναι έμπειρος οδηγός ράλλυ και δήλωσε: «Ήθελα να διασκεδάσω ακόμα περισσότερο με αυτό το αυτοκίνητο και να το πιέσω από άποψη απόδοσης και χειρισμού σε ένα χειμερινό περιβάλλον όπως μια παγωμένη λίμνη. Η ισορροπία και η προβλεψιμότητα που έχουμε επιτύχει με το αυξημένο ύψος και τα ειδικά ελαστικά είναι ιδιαίτερα αισθητές όταν μπαίνεις σε μια στροφή πλαγιολισθαίνοντας, με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό και έχοντας τον απόλυτο έλεγχο της οδήγησης».

Στο εσωτερικό της αγωνιστικής έκδοσης η Polestar έχει τοποθετήσει καθίσματα bucket της Recaro και το έχει εφοδιάσει με ένα φτυάρι από ανθρακονήματα και έναν ιμάντα ρυμούλκησης, για την περίπτωση που έχει μια μικροέξοδο από το δρόμο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!