MINI Recharged – Εξηλεκτρισμός του κλασσικού μοντέλου

Η MINI θα προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική μετατροπή, με 123 ίππους και 160 χιλιόμετρα αυτονομίας, για το κλασικό μοντέλο του Αλέξανδρου Ισιγώνη.

MINI Recharged – Εξηλεκτρισμός του κλασσικού μοντέλου

Η MINI θα προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική μετατροπή, με 123 ίππους και 160 χιλιόμετρα αυτονομίας, για το κλασικό μοντέλο του Αλέξανδρου Ισιγώνη.

Μια ομάδα μηχανικών στο εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη δημιούργησε ένα πακέτο μετατροπής του εμβληματικού μοντέλου σε αμιγώς ηλεκτρικό, με την ονομασία MINI Recharged. Το σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί στα κλασικά ΜΙΝΙ και έχει ισχύ 123 ίππων, δηλαδή πολύ μεγαλύτερη από την αρχική του μοντέλου.

Η ιστορία του MINI Recharged ξεκίνησε όταν η μάρκα παρουσίασε ένα μοναδικό ηλεκτροκίνητο κλασικό MINI στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2018. Τα θετικά σχόλια έφεραν την ιδέα μιας υπηρεσίας που θα αναλάμβανε να κάνει αυτή τη μετατροπή στα κλασικά αυτοκίνητα της μάρκας.

Η μετατροπή Recharged αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία. Η αλλαγή είναι αναστρέψιμη και αν ο ιδιοκτήτης θελήσει, μπορεί να επαναφέρει τον αρχικό κινητήρα, τον οποίο η μάρκα αναλαμβάνει να αποθηκεύσει για κάθε πελάτη, στις εγκαταστάσεις της.

Το MINI Recharged, με μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα 123 ίππων, είναι πολύ ισχυρότερο από οποιοδήποτε αυθεντικό κλασικό MINI, αφού το κορυφαίο Cooper 1.3i είχε μόλις 63 ίππους. Το MINI Recharged έχει επιτάχυνση 0-100 σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και αυτονομία περίπου 160 χιλιομέτρων. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με ταχύτητα 6,6 kW.

Με αυτό το σύστημα κίνησης, το μηδενικών εκπομπών ρύπων κλασικό αυτοκίνητο επιτρέπεται να κυκλοφορεί σε πράσινες ζώνες μέσα στις μεγάλες πόλεις, χωρίς να επιβαρύνεται με χρεώσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ MINI COOPER 3d STEPTRONIC

Η μετατροπή είναι κυρίως μηχανική, όμως και στο εσωτερικό κάθε εξηλεκτρισμένου κλασικού ΜΙΝΙ υπάρχει ένα ειδικά κατασκευασμένο στοιχείο στο ταμπλό που εμφανίζει την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, τη θερμοκρασία του κινητήρα, την ηλεκτρική εμβέλεια και την ταχύτητα. Ταυτόχρονα ετοιμάζονται πολλές επιλογές εξατομίκευσης ώστε να υπάρχουν ειδικά σχεδιασμένες παραλλαγές του MINI Recharged.

Η MINI δεν έχει ακόμη ανακοινώσει το κόστος της μετατροπής, αλλά εταιρείες που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες τις κοστολογούν από 30.000 ευρώ. Με δεδομένο ότι το Recharged είναι μια εργοστασιακή μετατροπή, αναμένουμε μια πιο υψηλή τιμή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!