To Ν Division της Hyundai γίνεται η νεότερη προσθήκη στον κατάλογο των εταιρειών που αλλάζουν τα «αμιγώς ηλεκτρικά» σχέδιά τους και υιοθετούν ξανά θερμικά κινητήρια σύνολα.
Μάλιστα φαίνεται πως η κορεάτικη μάρκα εξελίσσει ένα νέο υβριδικό σύνολο, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το καπό του i30 N – σημαίνοντας την επιστροφή του σπορ μοντέλου στις αγορές της Ευρώπης.
Δημοσίευμα του Autocar αναφέρει πως ήδη το μοντέλο βρίσκεται και αυτό σε στάδια ανάπτυξης. Ένας από τους εκπροσώπους της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Η Hyundai έχει δεσμευτεί να παρουσιάσει επτά νέα μοντέλα N έως το 2030, ενώ υπάρχουν σχέδια για την προσφορά μιας ευρείας γκάμας κινητήρων, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και ηλεκτρικά σύνολα. Τα μελλοντικά σχέδια για τα προϊόντα θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας να προσφέρουμε στρατηγικές προϊόντων που συνάδουν με τον τρόπο ζωής των πελατών μας και τις κυβερνητικές ρυθμίσεις».
- Το νέο Jeep Compass σηματοδοτεί την είσοδο σε μια καινούργια εποχή
- Mercedes-Benz GLA: Κάντε upgrade στην καθημερινότητά σας
- Νέος ΚΟΚ: Οι 8 παραβάσεις στο «φακό» των νέων καμερών
- Audi A3: Αποκτήστε το με προνομιακό επιτόκιο 4%
- Νέος ΚΟΚ: Τι ποινές επιφέρει σε όσους ξεπερνούν τα 200 χλμ/ώρα ή κάνουν «κόντρες»
Ο Joon Park, επικεφαλής του τμήματος N, διευκρίνισε επίσης ότι τα μελλοντικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων θα προσφέρουν ένα συνδυασμό κινητήρων διαφορετικών τεχνολογιών σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της.
Όλα δείχνουν επομένως πως το νέο i30 N θα υιοθετήσει κάποιας μορφής υβριδικό μοτέρ, καθώς, λόγω των ολοένα και πιο αυστηρών προτύπων εκπομπών ρύπων της Ευρώπης, ο turbo 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 280 ίππων δύσκολα θα παραμείνει στην παραγωγή.
Δεν υπάρχουν, για την ώρα, συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το μοντέλο ενώ δεν ξέρουμε ακόμα κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Είναι όμως πολύ πιθανό η έκδοση N να κάνει ντεμπούτο το 2027.