Νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Citroen C3

Διαθέσιμο ήδη για παραγγελία στην Ελλάδα, το C3 Saint James Limited Edition ξεχωρίζει με το στιλ και τον εξοπλισμό του

Νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση του Citroen C3

Διαθέσιμο ήδη για παραγγελία στην Ελλάδα, το C3 Saint James Limited Edition ξεχωρίζει με το στιλ και τον εξοπλισμό του

Η Citroen και η Saint James, συνεργάστηκαν πάνω σε ένα κοινό όραμα γαλλικής τεχνογνωσίας. Με βάση το κορυφαίο επίπεδο Shine, η έκδοση Saint James του C3 προσφέρεται με δίχρωμη οροφή (μαύρο ή άσπρο), σε συνδυασμό με το White Color Pack. Και διατίθεται σε 5 χρώματα αμαξώματος. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μπλε, λευκό και κόκκινο αυτοκόλλητο οροφής, με την υπογραφή Saint James, και αντίστοιχες λεπτομέρειες κάτω από κάθε πλαϊνό καθρέπτη και στο πίσω παράθυρο. Μέσα στην καμπίνα της περιορισμένης ειδικής έκδοσης, το C3 προσφέρει στους επιβάτες καθίσματα Advanced Comfort, υπενδεδυμένα με γκρι ύφασμα. Ένα διακοσμητικό με την ένδειξη Saint James στο πάνω μέρος της πλάτης του καθίσματος και οι κόκκινες ραφές, θυμίζουν τη λωρίδα υπογραφής του σακακιού του ναυτικού. Διαθέτει επίσης διακοσμητικό μπλε και κόκκινο ιμάντα στις πόρτες με σήμανση Saint James στο πλαίσιο της πόρτας του οδηγού, καθώς και μια πλάκα κάτω από το λεβιέ ταχυτήτων.

Το C3 Saint James διαθέτει επιπλέον του εξοπλισμού που προσφέρει το επίπεδο Shine, δερμάτινο τιμόνι, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, φιμέ τζάμια, κάμερα οπισθοπορείας και Citroen Connect Nav στην οθόνη αφής 7 ιντσών. Ως εκ τούτου, η περιορισμένη ειδική έκδοση περιλαμβάνει 12 βοηθήματα οδήγησης που είναι χρήσιμα σε καθημερινή βάση, εκτός από τις πέντε τεχνολογίες συνδεσιμότητας. Όσον αφορά τους κινητήρες, το C3 Saint James διατίθεται με το βενζινοκινητήρα προδιαγραφών Euro 6d 1.2 PureTech 110 S&S με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

«Γεννημένη από τη θάλασσα» το 1889 στην πόλη Saint James κοντά στο Mont Saint Michel, η γαλλική εταιρεία μόδας προσφέρει ένα «casual chic» navy στυλ, μέσα από μια ολοκληρωμένη γκάμα ρούχων. Προωθεί τεχνικά, ποιοτικά και σύγχρονα προϊόντα που προσφέρουν άνεση στους χρήστες τους. Αυτές είναι αξίες που μοιράζεται με τη Citroeën, η οποία χρησιμοποιεί επίσης ανθρώπους, δημιουργικότητα και καινοτομία για να εξελίξει τα μοντέλα της για πάνω από 100 χρόνια. Το C3 είναι το best seller της Citroen παγκοσμίως. Η τρίτη γενιά του ευέλικτου αυτοκινήτου πόλης διαθέτει μια σειρά από στοιχεία που έχουν κερδίσει πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες παγκοσμίως. Ένα από τα βασικά είναι ο σχεδιασμός του, που το καθιστά ένα ιδανικό μέσο για να εκφραστούν πάνω του οι δύο μάρκες που προσφέρουν προϊόντα τα οποία διευκολύνουν την καθημερινότητα με στυλ και πρακτικότητα. Το μοντέλο μπορεί να εξατομικευτεί και να γίνει μια πλατφόρμα δημιουργίας για τα τμήματα styling των δύο εμπορικών σημάτων, τα οποία είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητά τους για να αναπτύξουν αυτήν την περιορισμένη έκδοση.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!