F1: Ο Charles Leclerc φέρεται να εξερευνά εναλλακτικές

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα, ο Charles Leclerc ίσως εξερευνά τις εναλλακτικές λύσεις που έχει στη Formula 1 πέραν της Ferrari στο μέλλον, με τον μάνατζέρ του, Nicolas Todt να φέρεται ότι συνάντησε εκπροσώπους τριών ομάδων.

F1: Ο Charles Leclerc φέρεται να εξερευνά εναλλακτικές

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα, ο Charles Leclerc ίσως εξερευνά τις εναλλακτικές λύσεις που έχει στη Formula 1 πέραν της Ferrari στο μέλλον, με τον μάνατζέρ του, Nicolas Todt να φέρεται ότι συνάντησε εκπροσώπους τριών ομάδων.

Στα πλαίσια συνέντευξης με το ιταλικό τηλεοπτικό κανάλι Sky Sport στα πλαίσια του Grand Prix Ιταλίας της Formula 1, ο δημοσιογράφος έκανε μία σκληρή ερώτηση στον Charles Leclerc: «Έπρεπε να αντιμετωπίσεις την κυριαρχία του Verstappen, και τώρα ένας από τους Norris και Piastri θα γίνει πρωταθλητής της F1 πριν από εσένα. Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό;»

O Leclerc απάντησε: «Ναι, αλλά οδηγώ για τη Ferrari». Σημαίνει περισσότερα αυτό; «Σίγουρα». Με αυτό τον τρόπο ο Μονεγάσκος δηλώνει την αγάπη του για τη Scuderia, η οποία άλλωστε υποστήριξε την καριέρα του από τα αρχικά στάδια.

Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι ο Leclerc, είδε φέτος αμφότερους τους οδηγούς της McLaren να τον προσπερνούν σε συνολικές νίκες στην καριέρα τους. Αμφότεροι κατέκτησαν την πρώτη τους νίκη μόλις πέρυσι, ενώ οι νίκες του Μονεγάσκου ξεκίνησαν το 2019. Στον αντίποδα, ο Oscar Piastri βρίσκεται μόλις στην τρίτη του σεζόν στην F1.

Αυτό θα πρέπει να πονά έστω και λίγο τον Leclerc, που είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους καλύτερους οδηγούς του grid. Σίγουρα σε αυτή την εικόνα στα στατιστικά έχει παίξει ρόλο η φετινή κυριαρχία της McLaren. Αλλά και το πιο σημαντικό είναι ότι η Ferrari δεν έχει παράγει ένα μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει τον τίτλο από το 2019, που ο Leclerc αγωνίζεται με τα χρώματά της.

Με την αβεβαιότητα που φέρνουν οι καινούργιοι τεχνικοί κανονισμοί πλαισίων και μονάδων ισχύος της Formula 1 οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ από το 2026, όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα των ομάδων, σύμφωνα με ισχυρισμούς σε ιταλικά δημοσιεύματα, ο Leclerc έχει ξεκινήσει να εξερευνά τις εναλλακτικές επιλογές του.

Παρότι ο Leclerc διατηρεί συμβόλαιο με τη Ferrari που εκτιμάται ότι διαρκεί έως το 2029, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι θα υπάρχουν και όροι επιδόσεων σε αυτό, όπως και στην περίπτωση του Max Verstappen. Αν η Ferrari δεν είναι αρκετά ανταγωνιστική στο μέλλον, ο Leclerc ίσως έχει το δικαίωμα να αποδεσμευτεί.

F1 AZERBAIJAN GRAND PRIX 2025

Σύμφωνα με το ιταλικό RMC Motori, o μάνατζερ του Leclerc, Nicolas Todt, την Κυριακή το πρωί πριν από το GP Ιταλίας, συναντήθηκε στη Monza με τους διευθυντές της McLaren στο motorhome της βρετανικής ομάδας, σε μια προσπάθεια να μάθει περισσότερα για τα συμβόλαια που διατηρούν με αυτήν οι Norris και Piastri.

Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella και ο δικηγόρος Alessandro Alunni Bravi, o οποίος έχει βοηθήσει στο παρελθόν τον Nicolas Todt στη σύνταξη των συμβολαίων των οδηγών τους οποίους διαχειρίζεται και γνωρίζονται καλά μεταξύ τους.

Αναφέρεται επίσης ότι ο Nicolas Todt έχει συναντηθεί επίσης με τον ιδιοκτήτη της Aston Martin, Lawrence Stroll, καθώς και με τον επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, στο Κάπρι το περασμένο καλοκαίρι, εκεί όπου ο Αυστριακός είχε βρεθεί και με τον Max Verstappen. Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι τέτοιες συζητήσεις είναι λογικό να συμβαίνουν ανά πάσα στιγμή στα paddock, αν ο Todt θέλει να ισχυρίζεται ότι κάνει καλά τη δουλειά του.

F1 AZERBAIJAN GRAND PRIX 2025

Όσον αφορά τη McLaren, την καριέρα του Lando Norris διαχειρίζεται από το 2015 ο CEO της McLaren Racing, Zak Brown, οπότε είναι λογικό να θέλει να τον διατηρήσει. Την καριέρα του Piastri διαχειρίζεται -πολύ καλά- ο Αυστραλός Mark Webber.

Ο πρώην οδηγός της Red Bull και άσος των one-liner δήλωσε για το νεαρό συμπατριώτη του: «Προς το παρόν πρέπει να παραμείνει στη McLaren. Πρέπει να ολοκληρώσει την πορεία ανάπτυξής του και παρότι η Ferrari παραμένει ένας στόχος, πρέπει να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα. Στο μεταξύ, θα ήταν καλύτερο να βελτιώσει τα Ιταλικά του». 

Προφανώς, ο στόχος του Piastri είναι η κατάκτηση του φετινού τίτλου, επίτευγμα το οποίο θα ενισχύσει και τη δική του διαπραγματευτική θέση στο μέλλον.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!