O Max Verstappen με το θηριώδες Honda CR-V Hybrid Racer

Παρακολουθήστε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1, Max Verstappen, να διασκεδάζει στην πίστα με το θηριώδες Honda CR-V Hybrid Racer των 750 ίππων.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen, βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Honda CR-V Hybrid Racer ή αλλιώς του… Θηρίου (The Beast) πριν από το φετινό Grand Prix του Μαϊάμι. Ο οδηγός του IndyCar, James Hinchcliffe, ήταν εκεί για να παρουσιάσει στον Max Verstappen το απίστευτο αυτοκίνητο πριν ο Ολλναδός κάνει γύρους μερικούς γύρους -και donuts- στην πίστα του Miami Speedway στο Homestead.

Το μοναδικό στο είδος του CR-V διαθέτει τον υβριδικό V6 twin-turbo κινητήρα 2,2 λίτρων της Honda που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια του Αμερικανικού Πρωταθλήματος IndyCar, καθώς και το σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων, κάτω από το αμάξωμα του Honda CR-V Hybrid, για να δημιουργήσει ένα «κυλιόμενο εργαστήριο» για τη συνεχή εξέλιξη της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας από την Honda Performance Development (HPD).

Ο αγωνιστικός κινητήρας έχει τη δυνατότητα να παράγει έως και 750 ίππους. Το CR-V Hybrid Racer λειτουργεί με το 100% ανανεώσιμα αγωνιστικά καύσιμα της Shell. Διαθέτει υπερπυκνωτές Skeleton και τεχνολογία υβριδικού κινητήρα Empel MGU. Το πλαίσιο του Honda CR-V Hybrid Racer από χαλύβδινους σωλήνες ντύνεται με το κατάλληλα «υβριδικό» αμάξωμα που σχεδίασε η NAAD.

Από τη μέση και πάνω, το Hybrid Racer χρησιμοποίησε ένα στάνταρ ατσάλινο αμάξωμα CR-V 6ης γενιάς, συμπεριλαμβανομένου του γυάλινου παρμπρίζ, των παραθύρων και της ηλιοροφής. Το κάτω μισό είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενσωματώνοντας ένα τεράστιο εμπρός splitter με αεραγωγούς και πτερύγια. Μια εξίσου μεγάλη πίσω αεροτομή συμπληρώνει την εικόνα.

Ενώ βρισκόταν υπό εξέλιξη, το εγχείρημα έφερε το κατάλληλο κωδικό όνομα «The Beast», με εμφάνιση που θύμιζε τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σιλουέτας GT και τα αυτοκίνητα ράλλυ του Group B της δεκαετίας του 1980. Αλλά η τεχνολογία κάτω από το αμάξωμα είναι αυστηρά του 21ου αιώνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!