Ο 5ος γύρος της φετινής σεζόν του WRC διεξήχθη στους χωμάτινους δρόμους της Σαρδηνίας, στην Ιταλία, όπου οι πέτρες και τα δέντρα παραμονεύουν σε κάθε λάθος. Η πρώτη ημέρα ήταν η μεγαλύτερη του Ράλλυ, με 133 χλμ. ειδικών διαδρομών. Ο νικητής των τριών προηγούμενων Ράλλυ και επικεφαλής της βαθμολογίας, Kalle Rovanpera ήταν ο πρώτος στο δρόμο, «καθαρίζοντας» την ειδική για τους υπόλοιπους. Ωστόσο, ο Φινλανδός οδηγός της Toyota δεν είχε να αντιμετωπίσει σκόνη στον αέρα, η οποία επηρέασε πολύ την ορατότητα αυτών που τον ακολουθούσαν.
Ο άλλος οδηγός της Toyota, o Ουαλός Elfyn Evans, τέθηκε επικεφαλής στα αρχικά στάδια του Ράλλυ, αλλά μία διαρροή νερού τον ανάγκασε να εγκαταλείψει για την ημέρα. Την πρωτοπορία κληρονόμησε, ο Esapekka Lappi και αυτός με Toyota Yaris, παρότι είχε στραβώσει την εμπρός αριστερή ζάντα του αυτοκινήτου του. Αργότερα, μια αστοχία ελαστικού του Φινλανδού, έφερε στην πρωτοπορία τον Ott Tanak, με το Hyundai i20 N. Ωστόσο, μερικά προβλήματα στη μετάδοση του αυτοκινήτου του Tanak και μερικοί πολύ καλοί χρόνοι του Lappi έφεραν τον Φινλανδό και πάλι στην 1η θέση. Οι δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας ακυρώθηκαν, επειδή οι δρόμοι είχαν υποστεί υπερβολική ζημιά από το πρωινό πέρασμα, γεγονός που βοήθησε τον Tanak να μη χάσει έδαφος λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε.
Η δεύτερη ημέρα αποτελούνταν από 8 ειδικές διαδρομές, χωρίς μεσημεριανό σέρβις, οπότε οι οδηγοί έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί. Ο Tanak έδειξε από νωρίς τις προθέσεις του, σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους, ενώ ο Lappi ξήλωσε τον πίσω αριστερό τροχό του Yaris, όταν βγήκε εκτός γραμμής και έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη. Επίσης, μία τούμπα του Thierry Neuville -έπειτα από τα προβλήματα μετάδοσης που αντιμετώπισε την πρώτη ημέρα-, σήμαινε ότι ο Βέλγος είχε παρόμοια μοίρα με τον Lappi. O Tanak είχε αναπτύξει διαφορά που ξεπερνούσε το μισό λεπτό από τον Ιρλανδό οδηγό της M-Sport Craig Breen με το Ford Puma, ο οποίος εντέλει επικράτησε στη μάχη για τη 2η θέση με τον Ισπανό Dani Sordo οποίος συμπλήρωσε το βάθρο για την Hyundai.
Στην πρώτη από τις 4 ειδικές διαδρομές της τελικής ημέρας, ο Tanak επικράτησε για 300ή φορά στην καριέρα του σε ειδική διαδρομή, καθ’ οδόν για τη δεύτερη προσωπική του νίκη του στη Σαρδηνία και την πρώτη της Hyundai στη νέα, υβριδική εποχή του σπορ . Όσοι βρίσκονταν στις πιο πίσω θέσεις, προστάτευαν τα ελαστικά τους για την Power Stage, ώστε να σημειώσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Ο Neuville κινήθηκε έως και 1 λεπτό πιο αργά από τον Tanak σε ορισμένες ειδικές, για να έχει τα ελαστικά του στην καλύτερη κατάσταση στην τελευταία ειδική του Ράλλυ. Ο Βέλγος έδωσε ρεσιτάλ στην Power Stage, ρισκάροντας αρκετά, για να πάρει τους 5 επιπλέον βαθμούς.