Τα SUV προορίζονται συνήθως για οικογένειες και εκδρομές. Λέμε “συνήθως” γιατί υπάρχουν SUV όπως το Formentor VZ5 της Cupra. Με τον Αντιπρόεδρο R&D της σπορ μάρκας, Dr. Werner Tietz πίσω από το τιμόνι του, μας δείχνει τι είναι ικανό να κάνει σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Εν προκειμένω, στην πίστα Castelloli της Βαρκελώνης.
Το Cupra Formentor VZ5, το οποίο εφοδιάζεται με τον πεντακύλινδρο turbo κινητήρα των 2,5 λίτρων του ομίλου Volkswagen ισχύος 390 ίππων, διαθέτει στον πίσω άξονά του το σύστημα Torque Splitter. Έναν κατανεμητή ροπής, ο οποίος καθιστά δυνατή την ενεργή και πλήρη κατανομή της ροπής μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα.
Στο πρόγραμμα οδήγησης “drift mode” , το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα σταθερότητας (ESC) απενεργοποιείται εντελώς και η τεχνολογία του κατανεμητή ροπής στέλνει το σύνολο της ροπής στον πίσω εξωτερικό τροχό, όταν αυτό είναι αναγκαίο, βοηθώντας το Formentor να στρίβει με ροπή 480 Nm! To νέο πρόγραμμα οδήγησης “drift mode” έρχεται να συμπληρώσει τα ήδη υπάρχοντα Comfort, Sport, Cupra, Individual και Offroad, προσφέροντας διαφορετικές προκαθορισμένες ρυθμίσεις, που επηρεάζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και του κιβωτίου ταχυτήτων, του τιμονιού, της ανάρτησης, του κατανεμητή ροπής και του ESC, παράγοντες, που ο καθένας δίνει στο Formentor έναν ξεχωριστό χαρακτήρα.