Η Mercedes-Benz C-Class έλαβε την κορυφαία βαθμολογία στην τρέχουσα αξιολόγηση του Euro NCAP για συστήματα υποβοήθησης οδηγού, πετυχαίνοντας συνολικά 182 βαθμούς.
Η C-Class ξεχώρισε ανάμεσα στα πέντε μοντέλα που δοκιμάστηκαν με σκορ 85% στην ικανότητα υποστήριξης (Assistance Competence) και 97% στην εφεδρική ασφάλεια (Safety Backup). Τα άλλα τέσσερα μοντέλα ήταν τα BMW i5 (76% και 90% αντίστοιχα), Volkswagen ID.7 (70% και 80%), Volvo EC40 (66% και 78%) και BYD ATTO 3 (55% και 35%).
Το μοντέλο της Mercedes-Benz απέδωσε ιδιαίτερα καλά χάρη στη λειτουργία Active Emergency Stop Assist που επιτρέπει στο όχημα ακόμη και να αλλάξει λωρίδα προς τα δεξιά ή τα αριστερά (συγκεκριμένη κατεύθυνση για κάθε χώρα) και σταματά με ελεγχόμενο τρόπο εάν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να εκτελέσει τον ελιγμό, όταν για παράδειγμα προκύψει επείγουσα ιατρική κατάσταση.
Με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, η C-Class δίνει συνέχεια στην εξαιρετική απόδοση των EQE Sedan (2022), EQE SUV (2023) και E-Class (2023) στην ειδική βαθμολογία του Euro NCAP για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Με 85% ικανότητα υποστήριξης και 100% εφεδρική ασφάλεια, η EQE Sedan έχει καταγράψει το υψηλότερο αποτέλεσμα μέχρι σήμερα.
Επικαιροποιημένο σύστημα αξιολόγησης Euro NCAP
Από το 2020, το Euro NCAP πραγματοποιεί τις λεγόμενες δοκιμές Assisted Driving Gradings (AD Gradings) για την αξιολόγηση των λειτουργιών υποβοήθησης οδηγού, ανεξάρτητα από τις γνωστές αξιολογήσεις ασφαλείας. Ελέγχεται ο μέγιστος διαθέσιμος εξοπλισμός υποβοήθησης κάθε μοντέλου. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται σε κατηγορίες: ικανότητας υποστήριξης και εφεδρικής ασφάλειας.
Τον Φεβρουάριο του 2024, ο οργανισμός αύξησε τις απαιτήσεις. Προστέθηκαν τα κριτήρια για την επιβράδυνση αποφυγής σύγκρουσης με μοτοσυκλέτες και ποδήλατα, μεταξύ άλλων. Ανάλογα με τα αποτελέσματα των επιμέρους κατηγοριών, υπολογίζεται μια συνολική βαθμολογία σε τέσσερα στάδια, η κορυφαία βαθμολογία της οποίας είναι «πολύ καλή».