KTM: Σοβαρά οικονομικά προβλήματα ωθούν την εταιρεία σε αναδιάρθρωση

Σε μια προσπάθεια να αποφύγει την χρεοκοπία, η KTM αναγκάστηκε να προχωρήσει σε οικονομική αναδιάρθρωση, καταποντίζοντας την τιμή της μετοχής της.

KTM: Σοβαρά οικονομικά προβλήματα ωθούν την εταιρεία σε αναδιάρθρωση

Σε μια προσπάθεια να αποφύγει την χρεοκοπία, η KTM αναγκάστηκε να προχωρήσει σε οικονομική αναδιάρθρωση, καταποντίζοντας την τιμή της μετοχής της.

Η KTM αναγκάστηκε να προσφύγει στα αυστριακά δικαστήρια προκειμένου να αρχίσουν οι διαδικασίες αναδιάρθρωσης με αυτοδιαχείριση.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία θα μπορεί να έχει την δυνατότητα να επαναδιαπραγματευτεί τα χρέη της με τους πιστωτές της και να συνεχίσει να λειτουργεί, χωρίς τον άμεσο κίνδυνο πτώχευσης.

Χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος Stefan Pierer και ο co-CEO Gottfried Neumeister δημοσίευσαν στο YouTube ένα βίντεοανακοίνωση στους περισσότερους από 5.000 υπαλλήλους της εταιρείας αλλά και τους φίλους της KTM, ανακοινώνοντας το πλάνο να ξεπεραστούν οι οικονομικές δυσκολίες.

Ο Pierer ανέφερε:“Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες έχουμε εξελιχθεί για να γίνουμε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στην ΕυρώπηΕμπνέουμε εκατομμύρια μοτοσικλετιστές σε όλο τον κόσμο με τα προϊόντα μας. Τώρα θα σταματήσουμε για το μέλλον. Η KTM είναι το έργο μου στη ζωή και θα παλέψω για αυτήν”.

Η αίτηση θα υποβληθεί την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου και έχει ως απώτερο σκοπό εντός 90 ημερών να ολοκληρωθούν όλες οι σχετικές διαδικασίες. Εντός διετίας θα εξασφαλιστεί η πληρωμή τουλάχιστον του 30% των χρεών εντός διετίας, με το υπόλοιπο να διαγράφεται.

Σύμφωνα με την KTM, μετά την πανδημία, επένδυσε σε αύξηση της παραγωγής, περιμένοντας ότι η υψηλή ζήτηση μοτοσυκλετών εντός της πανδημίας του COVID-19, θα παρέμενε σε υψηλά επίπεδα και μετά το πέρας της. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ και το αποτέλεσμα ήταν η παραγωγή 100.000 μοτοσυκλετών οι οποίες δεν μπορούσαν να απορροφηθούν από την αγορά. Το συνολικό κόστος τους ανέρχεται στα 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Στα μέτρα αναδιάρθρωσης συμπεριλαμβάνεται μείωση της παραγωγής σχεδόν κατά 50% – από 112.000 σε 76.000 μονάδες, καθώς και μείωση 600 θέσεων εργασίας εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025. Παρά τα όποια μέτρα της μείωσης παραγωγής, η KTM θα παραμείνει στο MotoGP και για το 2025.

Με το που δημοσιεύτηκε το βίντεο, η μετοχή της εταιρείας έπεσε κατά 11% εντός της ημέρας. Ωστόσο η KTM ελπίζει πως αυτή η πτώση θα είναι προσωρινή και πως θα ανακάμψει σύντομα, μετά τις παρεμβάσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!