Η Πράσινη Συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης προβλέπει σημαντική μείωση στις εκπομπές CO2 μέχρι το 2030, κάτι που έχει επίπτωση και στον κλάδο του αυτοκινήτου. Και ενώ η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δηλώνει ότι θα τηρήσει το δικό της μέρος της συμφωνίας, καλεί παράλληλα και τις κυβερνήσεις να δεσμευτούν για την επίτευξη των στόχων.
Σε μήνυμά του, ο Oliver Zipse – Πρόεδρος του ACEA και CEO του BMW Group – τονίζει ότι οι πιο υψηλοί στόχοι περιορισμού των εκπομπών CO2 που τίθενται στην αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να συνοδεύονται από ανάλογες επενδύσεις στη δημιουργία δικτύου φόρτισης.
«Ένα ανεπτυγμένο δίκτυο φορτιστών θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να διατηρήσουν το μέγεθος των μπαταριών σε λογικά επίπεδα, ρίχνοντας έτσι το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και προσφέροντας μοντέλα σε εύρος τιμών από 15.000 έως 30.000 ευρώ», αναφέρει ο Zipse. «Μία μέση οικογένεια στην Ευρώπη δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για αυτοκίνητο με μεγάλη και ακριβή μπαταρία. Χωρίς δυνατότητα φόρτισης, η κινητικότητα θα είναι περιορισμένη για αυτό το κοινό».