To ανανεωμένο Toyota Hilux GR Sport II υψηλών επιδόσεων

Η Toyota ανανέωσε την έκδοση υψηλών επιδόσεων του νικητήριου στο Ράλλυ Ντακάρ φέτος pick-up φορτηγού Hilux, που έχει επιμεληθεί η Gazoo Racing.

To ανανεωμένο Toyota Hilux GR Sport II υψηλών επιδόσεων

Η Toyota ανανέωσε την έκδοση υψηλών επιδόσεων του νικητήριου στο Ράλλυ Ντακάρ φέτος pick-up φορτηγού Hilux, που έχει επιμεληθεί η Gazoo Racing.

Παρότι τα pick-up φορτηγά υψηλών επιδόσεων είναι μια σχετικά παράξενη ιδέα, έχουν αρκετούς οπαδούς και η Toyota, μη θέλοντας να χάσει την ευκαιρία να μπει στο παιχνίδι, παρουσίασε το νέο Hilux GR Sport II. Όταν σκέφτεται κανείς τη σχετικά νέα μάρκα της Gazoo Racing, σίγουρα θα έχει εικόνες στο μυαλό του από το GR86, το GR Yaris και την τρέχουσα γενιά του Toyota Supra.

Το pick-up φορτηγό Hilux ενδεχομένως αξίζει να έχει μια παραλλαγή που έχει εξελιχθεί από την GR όσο και τα αδέρφια του που εστιάζουν στις υψηλές επιδόσεις, χάρη στην πρόσφατη επιτυχία του στο Ράλλυ Ντακάρ, όπου κατέκτησε τη νίκη. Το 2022 είδαμε την πρώτη έκδοση του Hilux GR Sport και αυτό το μοντέλο έχει πλέον ανανεωθεί εσωτερικά και εξωτερικά. Οι πωλήσεις του νέου GR Sport II αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2024.

Το GR Sport II προσφέρεται μόνο με καμπίνα δύο σειρών καθισμάτων και διαθέτει ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 17 ιντσών, μαύρη γρίλια εμπρός με ειδικά διαμορφωμένο ένθετο πλέγμα, περισσότερες μαύρες λεπτομέρειες στα πλαϊνά σκαλοπάτια, τους καθρέπτες και τις χειρολαβές των θυρών, καθώς και αναδιαμορφωμένο εμπρός προφυλακτήρα. Υπάρχει επίσης μια ρετρό γραφή «Toyota» στη μάσκα, σήματα GR Sport και ένα ασημένια υποπόδια.

Το εσωτερικό δεν είναι τόσο πολύχρωμο όσο το απερχόμενο Hilux GR Sport. Το κόκκινο διακοσμητικό τμήμα που εκτεινόταν σε όλο το ταμπλό έχει εξαφανιστεί, και οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, τα υποβραχιόνια και το χειρόφρενο έχουν μετατραπεί σε ασημί. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν κόκκινες ζώνες ασφαλείας, καθίσματα με το σήμα GR και πεντάλ αλουμινίου.

Μια νέα οθόνη αφής 8 ιντσών βρίσκεται στη μέση του ταμπλό, καταργώντας τα φυσικά κουμπιά συντόμευσης που βρίσκονταν εκατέρωθεν της παλαιάς οθόνης. Το σύστημα infotainment διαθέτει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για τα κυκλοφοριακά συμβάντα και ενσωματωμένο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης. Προσφέρεται επίσης ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto.

Το σύστημα κίνησης του Hilux GR Sport II παραμένει αμετάβλητο. Πρόκειται για έναν diesel κινητήρα 2,8 λίτρων με 204 ίππους και 500 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Παρότι το Hilux GR Sport II δεν έχει την ισχύ του Ford Ranger Raptor 288 ίππων, έχει αρκετές βελτιώσεις στο πλαίσιο που το καθιστούν «το καλύτερο οδηγικά Hilux μέχρι σήμερα», σύμφωνα με την Toyota.

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. και έχει αυξηθεί το μετατρόχιο στον εμπρός και πίσω άξονα: 140 και 150 χλστ., αντίστοιχα. Η Toyota ισχυρίζεται ότι το νέο εμπρός μέρος βελτιώνει την αεροδυναμική και για να γίνει πιο ομαλό εκτός δρόμου υπάρχουν νέα αμορτισέρ. Τα ελαστικά παντός εδάφους και οι μεγαλύτεροι εμπρός και πίσω δίσκοι που αντικαθιστούν τα πίσω ταμπούρα βοηθούν επίσης στην καλύτερη απόδοση σε ανώμαλο έδαφος.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Toyota στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!