Η Elva σχεδιάστηκε από την McLaren Automotive για να προσομοιάζει την οδήγηση ενός μονοθεσίου της Formula 1. Χωρίς οροφή, ούτε καν παρμπρίζ. Με V8 twin-turbo που αποδίδει 815 ίππους και βάρος μικρότερο από 1.300 κιλά.
Τώρα η βρετανική εταιρεία προσφέρει το σκληροπυρηνικό της hypercar και σε έκδοση με παρμπρίζ. Η Elva θα αρχίσει να κατασκευάζεται σύντομα και η McLaren έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου.
Η Elva χωρίς παρμπρίζ διαθέτει το σύστημα ενεργούς διαχείρισης της ροής του αέρα (AAMS), το οποίο προφυλάσσει οδηγό-συνοδηγό κατά την οδήγηση. Στη νέα έκδοση του βρετανικού roadster το ρόλο αυτό αναλαμβάνει το παρμπρίζ, άρα το AAMS δεν έχει λόγο παρουσίας.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Το βάρος είναι κατά μόλις 20 κιλά αυξημένο, οπότε δεν αναμένονται διαφοροποιήσεις στις επιδόσεις. Η Elva χρειάζεται μόλις 2,8 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και 6,8 δλ. για το 0-200 χλμ/ώρα.