Η BMW για μία ακόμα φορά επέλεξε την λίμνη Como στην Ιταλία για να παρουσιάσει την Concept Speedtop, ένα πρωτότυπο μοντέλο με ξεχωριστό design.
Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια του Concorso d’Eleganza Villa d’Este, το event που γίνεται κάθε χρόνο στο ξενοδοχείο Villa d’Este και συγκεντρώνει κλασικά αυτοκίνητα κατασκευασμένα από τη δεκαετία του 1920 ως και τη δεκαετία του 1970.
Μόλις πέρσι στην ίδια εκδήλωση είχαμε δει την BMW Concept Skytop, ένα κομψό ανοιχτό μοντέλο, με όμορφες αναλογίες. Η Concept Speedtop είναι ουσιαστικά μια Touring έκδοση της Skytop και θα ακολουθήσει τα ίδια χνάρια με την κάμπριο έκδοση, καθώς και αυτό θα οδηγηθεί στην παραγωγή.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Η μπροστινή μάσκα είναι αιχμηρή και αρκετά πιο ντελικάτη από αυτές που έχουμε δει σε πρόσφατα μοντέλα της μάρκας, χάρη στα κομψά «νεφρά» τα οποία είναι στενόμακρα και θυμίζουν διαχρονικά όμορφα μοντέλα της μάρκας όπως η BMW Z8.
Σαν επιπρόσθετο χαρακτηριστικό, οι γρίλιες φωτίζονται από συστάδες με LED. Τα φωτιστικά σώματα είναι και αυτά LED, και μάλιστα πολύ λεπτά, χωρίς ιδιαίτερες σχεδιαστικές υπερβολές.
Το υπόλοιπο αμάξωμα ξεφεύγει και αυτό από την πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW, καθώς έχει κλασικές, κομψές γραμμές. Η έκδοση Speedtop αποκτά νέες ζάντες με 14 ακτίνες, καθώς και μια ξεχωριστή απόχρωση που μεταμορφώνεται από καστανοκόκκινο σε ασημί.
Στο εσωτερικό, η έκδοση Speedtop αποκτά καφέ και λευκή δερμάτινη ταπετσαρία, ενώ στην κεντρική κονσόλα αναγράφεται το όνομα του μοντέλου: «BMW Concept Speedtop». Οι υπόλοιπες λεπτομέρειες και ο σχεδιασμός της καμπίνας θυμίζει αρκετά την BMW Σειρά 8, ενώ για το infotainment υπάρχει η ίδια οθόνη 12,3 ιντσών. Σε αντίθεση όμως με την Σειρά 8, η οποία διαθέτει πίσω καθίσματα, στην Concept Speedtop αυτά απουσιάζουν, δημιουργώντας έτσι έναν μεγαλύτερο χώρο για χειραποσκευές.
Το σύνολο κινούν τα μηχανικά μέρη της πιο «καυτής» M8 Competition. Αυτό σημαίνει πως κάτω από το μακρύ καπό υπάρχει ένας V8 κινητήρας τεχνολογίας TwinPower Turbo που αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη στο σύνολό της σε μεγάλο εύρος στροφών. Για τη μετάδοση που περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του M xDrive συστήματος, φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων M Steptronic με Drivelogic. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα.
Oι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ακόμα από την BMW, ωστόσο αναμένουμε τα συνολικά 70 αντίτυπα που θα παραχθούν να ξεπεράσουν τα 500.000 ευρώ.