Porsche Cayenne Turbo GT: Η κάτοχος του ρεκόρ στο Nurburgring

Αποκαλύφθηκε η πιο σπορ και σκληροπυρηνική έκδοση της Porsche Cayenne και έχει το κωδικό όνομα Turbo GT

Porsche Cayenne Turbo GT: Η κάτοχος του ρεκόρ στο Nurburgring

Αποκαλύφθηκε η πιο σπορ και σκληροπυρηνική έκδοση της Porsche Cayenne και έχει το κωδικό όνομα Turbo GT

Η Porsche Cayenne Turbo GT είναι η πιο σπορ έκδοση στη γκάμα του μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Αποδίδει 640 ίππους, δηλαδή 90 περισσότερους από την Cayenne Turbo Coupe, έχοντας μέγιστη ροπή 850 Nm (+70 Nm). Ο biturbo κινητήρας της Cayenne Turbo GT είναι ο πιο ισχυρός 8κύλινδρος της Porsche.

Για τη μετάδοση φροντίζει μια πιο γρήγορη έκδοση του αυτόματου Tiptronic S με τις οκτώ σχέσεις. Η τυπική επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,3 δλ. που την καθιστά ταχύτερη από την Turbo Coupe κατά 0,6 δλ. με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα (+14 χλμ./ώρα).

Με το ρεκόρ στο τσεπάκι

Με ακόμα πιο σπορ γραμμές και αποκλειστικά τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό της, η Cayenne Turbo GT έχει στο βασικό της εξοπλισμό όλα τα καλούδια που αφορούν τις σπορ ρυθμίσεις του πλαισίου, ενώ πατά σε ελαστικά ειδικά εξελιγμένα για αυτήν.

Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο εστιασμένο στη σπορ οδήγηση που έχει εντυπωσιακές δυνατότητες στην πίστα. Κάτι που μαρτυρά και το ρεκόρ που σημείωσε με οδηγό τον Lars Kern στο Nurburgring Nordschleife των 20,832 χιλιομέτρων, όπου έγραψε χρόνο 7:38.9, που είναι επίσημο ρεκόρ για SUV.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΗΣ PORSCHE CAYENNE TURBO GT ΣΤΟ NURBURGRING

Σε σύγκριση με την Cayenne Turbo Coupe η Turbo GT είναι χαμηλότερη κατά 17 χιλιοστά. Πάνω σε αυτό έγιναν και οι ρυθμίσεις του πλαισίου, αλλά και των ενεργών συστημάτων υποβοήθησης, με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη απόδοση όσον αφορά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά.

Έτσι, η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) έχει νέα πιο σπορ χαρακτηριστικά, όπως και το τιμόνι που είναι πιο άμεσο, ενώ διαθέτει και τετραδιεύθυνση. Νέες είναι και οι ρυθμίσεις στο Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) για καλύτερη απόδοση.

Προσοχή στη λεπτομέρεια

Ως αποτέλεσμα η Cayenne Turbo GT αντιδρά πιο άμεσα στις στροφές, χωρίς να παρουσιάζει κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στα ανοιχτά κομμάτια υψηλών ταχυτήτων.

Σε σχέση με την Turbo Coupe οι εμπρός τροχοί έχουν 2,5 εκ. μεγαλύτερο πλάτος, ενώ και το αρνητική σύγκλιση έχει αυξηθεί κατά 0,45 μοίρες, προκειμένου να δώσουν στα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa των 22 ιντσών, -που έχουν εξελιχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο- περισσότερη επιφάνεια επαφής.

Για την πέδηση φροντίζει το στάνταρ σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) υψηλών προδιαγραφών. Πρεμιέρα στην Cayenne Turbo GT κάνει και το νέο σύστημα πολυμέσων (δείτε εδώ).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!