Golf GTE Skylight: Στο Wolfsburg αντί για το Wörthersee

Οι ασκούμενοι της Volkswagen δημιούργησαν για 13η φορά ένα “Wörthersee Golf”

Golf GTE Skylight: Στο Wolfsburg αντί για το Wörthersee

Οι ασκούμενοι της Volkswagen δημιούργησαν για 13η φορά ένα “Wörthersee Golf”

Η ειδική μετατροπή του Golf παρουσιάζεται παραδοσιακά στη θρυλική συνάντηση των GTI την Ημέρα της Αναλήψεως (των Καθολικών), στο Wörthersee της Αυστρίας. Με δεδομένο, όμως, ότι η συνάντηση ακυρώθηκε ξανά φέτος εξαιτίας της πανδημίας, οι εκπαιδευόμενοι παρουσίασαν το έργο τους στο μητρικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg.

Όπως το υπόλοιπο εργοστάσιο, έτσι και οι εκπαιδευόμενοι στη Volkswagen επηρεάστηκαν από τις προσωρινές καραντίνες και τα υγειονομικά μέτρα, που εφάρμοσαν τα κεντρικά. Επομένως, συνολικά δύο ηλικιακές ομάδες «φοιτητών» εργάστηκαν στο Golf 8 GTE. Το μοντέλο φέρει την επιπλέον ονομασία “Skylight”, η οποία είναι εμπνευσμένη από το φως του ουρανού και της ηλεκτροκινητικότητα.

Οι μαθητευόμενοι… ζωγράφοι εφάρμοσαν ρίγες σε lapis blue και catalina blue στις λευκές επιφάνειες. Τα ίδια χρώματα μπορεί κανείς να βρει ξανά πάνω στο αμάξωμα, σε πολλές διακοσμητικές λωρίδες, στις φωτιζόμενες χειρολαβές των θυρών, στο λογότυπο “GTE” και σε ελαφρούς τόνους στις ζάντες των 20 ιντσών. Ωστόσο, οι μαθητευόμενοι στη VW προχώρησαν και στο εσωτερικό με την ιδιαίτερα εντυπωσιακή σχεδίαση στα καθίσματα, τις διακοσμητικές λωρίδες στα καλύμματά τους και τους αντίστοιχους τόνους στο τιμόνι. Ακόμα ένα στοιχείο πιάνει το μάτι, όταν πιέζεται το δεξί πεντάλ: Το ολόγραμμα, που δείχνει το λογότυπο “GTE”, είναι τοποθετημένο πάνω από την κεντρική κονσόλα. Αυτή η λεπτομέρεια προέρχεται από το τμήμα “Volkswagen Group Components” (δηλαδή αυτό των μερών του ομίλου Volkswagen) και, ανάλογα με την επιτάχυνση, διαφοροποιείται αντίστοιχα.

Ως “GTE”, στην plug-in υβριδική εκδοχή του “GTI”, είναι φυσικά υποχρεωτική η χρήση ενός αντίστοιχης λειτουργίας συνδυασμού κινητήρων. Αυτό το Golf, λοιπόν, αποδίδει συνδυαστικά 245 ίππους, από τους οποίους οι 110 προέρχονται από τον ηλεκτροκινητήρα. Φυσικά, για να προσελκύσετε την προσοχή, χρειάζεστε επίσης το σωστό ήχο. Τα φτιαγμένα με εξαιρετική ακρίβεια τελικά της εξάτμισης «παίζουν» το ρόλο τους. Κατασκευάστηκαν από ανοξείδωτο ατσάλι από έναν από τους εκπαιδευόμενους με έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή και υιοθετούν τον παραδοσιακό κυψελοειδή σχεδιασμό της μάσκας του ψυγείου των συμβατικής τεχνολογίας κινητήρων της οικογένειας των “GTI”. Αν το “GTE” κινείται στην ουσία αθόρυβα με τον ηλεκτροκινητήρα του και ο οδηγός του εξακολουθεί να θέλει να τραβήξει την προσοχή, στο χώρο αποσκευών θα βρει την αντίστοιχη ακουστική υποστήριξη. Ο λόγος γίνεται για το ηχοσύστημα του “Skylight”, το οποίο, πληροφοριακά, είναι ισχύος 3.110 watt.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!