Η ορμώμενη εκ Κίνας Aiways, η οποία ιδρύθηκε το 2017, αποκάλυψε το σπορ αμάξωμα του αμιγώς ηλεκτρικού coupe SUV U6, το οποίο φέρει για πρώτη φορά τo εμπρός μέρος «X Warrior Face». Με χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0,248, ο σχεδιασμός παρέχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση και μεγαλύτερη αυτονομία: 405 χλμ., όπως επιβεβαιώνεται από την τελευταία πιστοποίηση WLTP.
Η νέα σχεδιαστική γλώσσα χαρακτηρίζεται από το στιλιστικό θέμα «X Warrior Face», το οποίο είναι δομημένο σε δύο οριζόντια επίπεδα. Το επάνω μέρος πλαισιώνεται από τα φωτιστικά σώματα των οποίων ο σχεδιασμός θυμίζει καταρράκτες και καταλήγει σε μια εισαγωγή αέρα. Το κάτω μέρος αποτελείται από μεγάλους αεραγωγούς που είναι εξοπλισμένοι με ένα σύστημα πτερυγίων. Η οριζόντια ανάπτυξη των εμπρός γραμμών τονίζει το πλάτος του αμαξώματος και ενισχύει τη χαρισματική του εμφάνιση.
Δύο οριζόντιες γραμμές χωρίζουν το προφίλ του Aiways U6 σε τρεις περιοχές. Η ασυνήθιστη γραμμή αναδεικνύει τις νευρώσεις πάνω από τους θόλους των τροχών. Το προφίλ του οχήματος χαρακτηρίζεται επίσης από τη φαρδιά τρίτη κολόνα. Η ισχυρή εικόνα, που τονίζεται ακόμη περισσότερο από τις χρωματικές αντιθέσεις, θυμίζει το πτερύγιο ενός καρχαρία.
Το αποτέλεσμα είναι μια έντονα διαμορφωμένη τρίτη κολόνα, η οποία ελαφρύνει το αμάξωμα, ενώ ταυτόχρονα κάνει το αυτοκίνητο μοναδικό. Το ίδιο συμβαίνει και στο μακρόστενο πίσω μέρος χάρη στην ενσωματωμένη αεροτομή, ενώ τα πίσω φώτα διαθέτουν μια λεπτή ζώνη LED καθ’ όλο το πλάτος του οχήματος.
Οι κοίλες γραμμές του αμαξώματος και το splitter με τα αεροδυναμικά πλευρικά πτερύγια, συμπληρώνουν το εμπρός μέρος. Η αεροτομή δεν είναι μόνο ένα σπορ διακοσμητικό στοιχείο, αλλά δημιουργεί επίσης το απαραίτητο αεροδυναμικό φορτίο για τον πίσω άξονα σε υψηλότερες ταχύτητες. Αυτό το λειτουργικό χαρακτηριστικό εξασφαλίζει την οδηγική σταθερότητα και μειώνει τις αναταράξεις καθώς και τον αεροδυναμικό συντελεστή.
Η κλίση του παρμπρίζ, γίνεται αντιληπτή μόνο με μια πιο προσεκτική ματιά, όπως και οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα. Άλλες κρυφές λεπτομέρειες βρίσκονται στο σύστημα ελέγχου της απαγωγής θερμότητας, το οποίο ανοίγει τους εμπρός αεραγωγούς μόνο όταν είναι απαραίτητο.