KTM X-Bow GT-XR: Βαλλιστική επίθεση… νομιμότητας

H φίρμα από την Αυστρία, πιστή στην υπόσχεσή της, παρουσιάζει μια νόμιμη για το δημόσιο οδικό δίκτυο εκδοχή του X-Bow GT2 η οποία με δεδομένη την αγωνιστική «προέλευσή» της, εγγυάται μια ακόμα πιο καταιγιστική εμπειρία

KTM X-Bow GT-XR: Βαλλιστική επίθεση… νομιμότητας

H φίρμα από την Αυστρία, πιστή στην υπόσχεσή της, παρουσιάζει μια νόμιμη για το δημόσιο οδικό δίκτυο εκδοχή του X-Bow GT2 η οποία με δεδομένη την αγωνιστική «προέλευσή» της, εγγυάται μια ακόμα πιο καταιγιστική εμπειρία

H ΚΤΜ μπορεί να έχει συνδέσει περισσότερο το όνομα της με τις σπορ μοτοσικλέτες, ωστόσο από το 2008 που δραστηριοποιείται και στους τέσσερις τροχούς έχει δημιουργήσει ορισμένα από τα πιο εκκεντρικά sportscars που μπορεί να αποκτήσει κανείς και το τελευταίο της δημιούργημα X-Bow GT-XR δείχνει να επιβεβαιώνει τον συγκεκριμένο κανόνα.

Το Χ-Βow GT-XR βασίζεται στην αγωνιστικών προδιαγραφών GT2 έκδοση του X-Bow και υπόσχεται επιδόσεις που «κοιτούν» ευθέως μοντέλα όπως η Lamborghini Huracan STO αλλά και η Porsche 911 GT3 RS, μια περιοχή ανταγωνισμού στην οποία άλλωστε το κατατάσσει και η μάλλον τσουχτερή τιμή του αγγίζει τα 285.000 ευρώ.

Πλην της παραπάνω τιμής και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, κυρίαρχο μέγεθος αποτελεί το εξαιρετικά χαμηλό βάρος το οποίο περιορίζεται σε μόλις 1.130 κιλά χάρη στα αγωνιστικά του γονίδια αλλά και τη συνήθη προσέγγιση της KTM που εμπνέεται από τον κόσμο των δύο τροχών.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, το παραπάνω μέγεθος προκύπτει από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και στο monocoque πλαίσιο αλλά και την λιτή προσέγγιση στο εσωτερικό όπου επίσης αφθονεί το συγκεκριμένο υλικό.

Στο κέντρο του monocoque πλαισίου φιλοξενείται ο γνωστός από πολλαπλές RS εφαρμογές, turbo πεντακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων της Audi o οποίος χάρη στις τροποποιήσεις των μηχανικών της KTM αποδίδει 501 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός επτά σχέσεων κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αλλά και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που αναλαμβάνει να την τιθασσεύσει και να την μεταφέρει στην άσφαλτο χωρίς απρόοπτα.

Ένα από τα πλέον εντυπωσιακά στοιχεία του X-Bow GT-XR είναι ο σχεδιασμός του θόλου της οροφής η οποία κατασκευάζεται επίσης από ανθρακόνημα και έλκει τη σχεδιαστική της καταγωγή από τον κόσμο της αεροπλοΐας. Εξασφαλίζει επίσης ιδιαίτερη ανθεκτικότητα καθώς τόσο η διάταξη όσο και το ανθρακόνημα σημαίνουν ότι η ανοιγόμενη οροφή μπορεί να αντεπεξέλθει σε δυνάμεις που υπερβαίνουν έως και κατά έξι φορές το βάρος της.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το X-Bow GT-XR υπόσχεται η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 280 χλμ./ώρα.

Τις  προδιαγραφές του αυστριακού sportscar συμπληρώνει η παρουσία από μονομπλόκ δαγκάνες αλουμινίου και κεραμικά δισκόφρενα για το σύστημα πέδησης καθώς και ρυθμιζόμενη ανάρτηση με αμορτισέρ Sachs τα οποία μπορούν να φροντίσουν για την απόσταση… ασφαλείας από το έδαφος όταν το απαιτούν οι συνθήκες.

Το εσωτερικό έχει διαμορφωθεί υπό το σκεπτικό του χαμηλού βάρος, με το ανθρακόνημα να έχει τον πρώτο λόγο και εκεί ενώ την εικόνα συμπληρώνουν μπάκετ καθίσματα από το ίδιο υλικό αλλά και η παρουσία οθονών που προβάλλουν τις εικόνες από τις εξωτερικές κάμερες που αντικαθιστούν τους συμβατικούς καθρέφτες.

Οι αριθμοί παραγωγής της νέας έκδοσης θα κινηθούν στο σύνηθες πλαίσιο της KTM η οποία κατασκευάζει περίπου 100 X-Bow σε ετήσια βάση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!