Τον Μάρτιο του 2017 άρχισαν οι παραδόσεις των πρώτων Chiron στους πελάτες της Bugatti, ένα χρόνο μετά την αποκάλυψη του hypercar στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Η Chiron ήρθε ως η διάδοχος της Veyron, θέτοντας ακόμη ψηλότερα τον πήχη στον τομέα των επιδόσεων. Με το συνολικό αριθμό παραγωγής να περιορίζεται σε 500 αυτοκίνητα, η Bugatti έκανε γνωστό ότι παραμένουν διαθέσιμα για παραγγελία λιγότερα από 40.
Οι εκδόσεις της Chiron που μπορεί κάποιος να παραγγείλει είναι η Pur Sport και η Super Sport, καθώς οι πιο ιδιαίτερες και σπάνιες παραλλαγές του hypercar, όπως η Super Sport 300+ των 3,5 εκατ. ευρώ, έχουν εξαντληθεί. Υπάρχουν πάντως μοντέλα της Bugatti ακόμη πιο περιορισμένης παραγωγής, όπως η Centodieci που θα κατασκευαστεί σε 10 μονάδες, με τιμή καθενός στα 8 εκατ. ευρώ!
Η πανδημία του κορονοϊού δεν φαίνεται να επηρεάζει τις πωλήσεις ή τη διαθεσιμότητα της Chiron, καθώς σημειώθηκε ρεκόρ ζήτησης το τρίτο τρίμηνο του 2021. Πρώτη αγορά για την Bugatti παραμένει αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών.
Αφού ολοκληρωθούν η παραγωγή και οι παραδόσεις της Chiron, η Bugatti ετοιμάζεται να περάσει στη νέα εποχή της. Έχοντας συγχωνευτεί με την κροατική Rimac που ειδικεύεται στην παραγωγή ηλεκτρικών hypercar, αναμένεται να… εξηλεκτριστεί και η ίδια. Η νέα εταιρεία θα ονομάζεται Bugatti Rimac, με το 55% των μετοχών να κατέχει η Rimac Automobili και 45% η Porsche.