Το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, αναφέρει ότι η Ferrari καθυστερεί το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει «μηδενική ζήτηση» για ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο.
Γνωρίζουμε ότι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari, η οποία εντοπίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2024, θα είναι ένα ειδικό μοντέλο χαμηλού όγκου παραγωγής, το οποίο θα προετοιμάσει τις αγορές για την δεύτερη ηλεκτρική Ferrari, η οποία υποτίθεται ότι θα ήταν ένα πιο «μαζικά παραγόμενο» μοντέλο.
Μία από τις ανώνυμες πηγές αναφέρει πως τα μοντέλα της Ferrari που δεν είναι ειδικές εκδόσεις, καταφέρνουν να σημειώσουν συνολικές πωλήσεις που κυμαίνονται στις 5.000 με 6.000 σε ένα διάστημα 5 ετών. Φαίνεται όμως ότι το ενδιαφέρον των αγοραστών δεν δικαιολογεί τόσο υψηλά νούμερα παραγωγής, ωθώντας την ιταλική εταιρεία στο να αναβάλλει την παρουσίαση της ηλεκτρικής Ferrari, μέχρι τουλάχιστον το 2028.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Αυτός ο πρόσθετος χρόνος επιτρέπει στη Ferrari να αναπτύξει περαιτέρω την τεχνολογία των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων. Γνωρίζουμε πως η εταιρεία έχει υποβάλλει αίτηση στο παρελθόν ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, για ένα σύστημα που θα προσομοιώνει τον ήχο βενζινοκινητήρα και τις αλλαγές ταχυτήτων – όπως αυτό που είδαμε και στο Hyundai Ioniq 5 N.
Μάλιστα, η Ferrari δεν είναι η μόνη ιταλική μάρκα αυτοκινήτων επιδόσεων που καθυστερεί τα σχέδιά της για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Το Reuters αναφέρει ότι η Lamborghini ανέβαλε το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου από το 2028 στο 2029, ενώ η Maserati ανακοίνωσε ότι η αμιγώς ηλεκτρική MC20 Folgore δεν θα φτάσει καν στην παραγωγή.