Ποια Ferrari πουλήθηκε αυτό το καλοκαίρι στην Ελλάδα;

Μια νέα Ferrari πάτησε τους τροχούς της στη χώρα μας αυτό το καλοκαίρι, η οποία φέρει ελληνικές πινακίδες στο σμιλευμένο της αμάξωμα.

Ποια Ferrari πουλήθηκε αυτό το καλοκαίρι στην Ελλάδα;

Μια νέα Ferrari πάτησε τους τροχούς της στη χώρα μας αυτό το καλοκαίρι, η οποία φέρει ελληνικές πινακίδες στο σμιλευμένο της αμάξωμα.

Γενικά είναι σπάνιο το γεγονός της ταξινόμησης μιας Ferrari στη χώρα μας. Μάλιστα, πρόκειται για μια Ferrari F90 Stradale, η οποία -σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ- ταξινομήθηκε τον Ιούνιο 2023.

Αυτό φαίνεται στη λίστα των plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στη χώρα μας τον Ιούνιο, καθώς η συγκεκριμένη Ferrari είναι η πρώτη της ιταλικής φίρμας που διαθέτει… θύρα φόρτισης.

Να θυμίσουμε ότι το υβριδικό σύστημα της SF90 – που πήρε το όνομά της με αφορμή τα 90 χρόνια της Scuderia Ferrari – περιλαμβάνει τον 4λιτρο V8 των 780 ίππων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ: δύο στον εμπρός άξονα και ένα πίσω, ανάμεσα στον θερμικό κινητήρα και το 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η συνδυαστική ισχύς των 1.000 ίππων, η εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος (1,57 κιλά ανά ίππο) και το αεροδυναμικό πακέτο που παράγει 390 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ/ώρα την ώρα, χαρίζουν στην SF90 Stradale καταιγιστικές επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δλ, 0-200 χλμ/ώρα σε 6,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Η SF90 Stradale αποτελεί το έναυσμα της εταιρείας στην εποχή του ηλεκτρισμού

Ακόμα, η Ferrari βασίστηκε στην απλή SF90 Stradale και προχώρησε σε ένα σκληροπυρηνικό μοντέλο, την SF90 XX Stradale και την ανοιχτή της εκδοχή, SF90 XX Spider. Το πρόγραμμα Ferrari XX προορίζεται συνήθως για σκληροπυρηνικά μοντέλα που προορίζονται αποκλειστικά για τις πίστες, εμπνευσμένα από αγώνες. Ωστόσο, αυτές οι δύο XX μπορούν να κυκλοφορήσουν στο οδικό δίκτυο.

Ferrari SF90 XX Stradale

Τα δύο μοντέλα διαθέτουν στάνταρ πίσω αεροτομή, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε Ferrari παραγωγής από την F50 της δεκαετίας του 1990. Το πρόσθετο αεροδυναμικό φορτίο που δημιουργείται εξισορροπείται από έναν μεγαλύτερο διαχύτη στο εμπρός μέρος και διπλό S-duct, εμπνευσμένο από τη Formula 1, που παρέχει 20% περισσότερη κάθετη δύναμη στο εμπρός σε σύγκριση με την κανονική SF90.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!