Εντός του 2025 η παράδοση των πρώτων τμημάτων του ΒΟΑΚ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των μεγάλων έργων υποδομών, μιλώντας στην εφημερίδα Παραπολιτικά

Εντός του 2025 η παράδοση των πρώτων τμημάτων του ΒΟΑΚ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των μεγάλων έργων υποδομών, μιλώντας στην εφημερίδα Παραπολιτικά

Λεπτομέρειες για το χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης ορισμένων από τα μεγάλα έργα υποδομών στην ελληνική επικράτεια, έδωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Παραπολιτικά, ο Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε στους νέους αυτοκινητόδρομους, τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Όσον αφορά τους τρεις μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ΒΟΑΚ, το βόρειο τμήμα του Ε65 και το Πάτρα – Πύργος, ο κ. Καραμανλής ανέφερε: «Το βόρειο τμήμα του Ε65 ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2024. Ο ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί και θα ολοκληρωθεί τμηματικά. Τα ανατολικά τμήματα (Χερσόνησος – Νεάπολη και Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος) έως τέλος 2025 και η παραχώρηση Κίσσαμος – Ηράκλειο το 2028. Όσο για την Πατρών – Πύργου, καταφέραμε να πάρουμε οριστικά το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ξεκινάμε μέσα στο 2022, με χρονοδιάγραμμα κατασκευής 40 μήνες. Όμως τα πρώτα 56 χιλιόμετρα από Πύργο, θα παραδοθούν ακόμα νωρίτερα, πριν τα 3 χρόνια».

Επίσης, τόνισε ότι ο επόμενος στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι «οι οδηγοί να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει».

«Πιστεύω ότι ‘‘το προλαμβάνειν κρείττον εστί του θεραπεύειν’’», είπε ο Υπουργός σχετικά με τις υποδομές στην Αττική, τονίζοντας ότι μαζί με την επέκταση του Μετρό και την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, προχωρούν και μια σειρά από αναγκαία οδικά έργα. «Ένα είναι η επέκταση της Κύμης, έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ που δημοπρατείται τις επόμενες μέρες, το οποίο θα δώσει μεγάλη ανακούφιση σε όσους χρησιμοποιούν την Αττική Οδό. Επίσης τις επεκτάσεις στο Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και ένα έργο που σήμερα βρίσκεται στο στάδιο της προμελέτης, τη λεγόμενη σήραγγα της Ηλιούπολης, που θα διασφαλίζει την πρόσβαση στα νότια προάστια. Όσο για τον Προαστιακό, αρχές του 2022 δημοπρατείται ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής. Όλα αυτά είναι έργα απαραίτητα για να ανασάνει η Αττική».

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα παραδοθεί προς χρήση εντός του 2023, υποστήριξε ότι παρά τη λύση που δόθηκε με τη σφραγίδα του ΣτΕ, κάποιοι επιμένουν στις προσφυγές και πάλι στο ΣτΕ. «Πόσο θα συνεχιστεί αυτό;» αναρωτήθηκε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας, όμως, ότι οι εργασίες προχωρούν κανονικά. «Προχωράμε αποφασιστικά για αυτό που θέλει η τεράστια πλειονότητα στη Θεσσαλονίκη: και μετρό και αρχαία. Το έργο έχει μπει σε τροχιά ολοκλήρωσης και το βλέπουν όλοι. Ήδη, απελευθερώνονται ξανά χώροι που ήταν επί χρόνια κατειλημμένοι από εργοτάξια. Δεν θα μας βάλουν άλλα εμπόδια οι οργανωμένες μειοψηφίες που εκδικητικά επιδιώκουν νέες καθυστερήσεις με νομικίστικα τερτίπια… Αρκετός χρόνος χάθηκε εξαιτίας τους. Δεν θα σταματήσουμε μέχρι η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει το πιο σύγχρονο μετρό στη Νότια Ευρώπη!».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!