Η Hyundai παρουσίασε σήμερα στην Ελλάδα το νέο, μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό της αυτοκίνητο.
Το όνομα αυτού είναι Inster και σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, τοποθετείται ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας Β.
Βασίζεται στο βενζινοκίνητο Hyundai Casper, ένα μικρό αυτοκίνητο το οποίο κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Κορεάτικη αγορά και παρουσιάστηκε το 2021. Ωστόσο το Inster έχει μακρύτερο μεταξόνιο, για βελτιωμένη άνεση μέσα στην καμπίνα.
Στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο με δύο χωρητικότητες μπαταρίας, 42 και 49 kWh. Η θεωρητική αυτονομία που λέει η Hyundai είναι έως και 370 χιλιόμετρα, με τις ζάντες των 15 ιντσών και την μεγάλη μπαταρία. Με την μικρότερη μπαταρία η αυτονομία μειώνεται στα 300 χιλιόμετρα.
Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει στην βασική έκδοση 97 ίππους και 115 ίππους στην έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία. Αμφότεροι οι κινητήρες παράγουν το ίδιο νούμερο ροπής: 147 Νm.
Οι μπαταρίες του Inster φορτίζουν και σε ταχυφορτιστή, στις 120 kWh, φτάνοντας από το 10 στο 80% σε 30 λεπτά, ενώ με την τεχνολογία V2L (Vehicle to Load) μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν ώστε να τροφοδοτήσουν άλλες συσκευές, ή ακόμα και να φορτίσουν κάποιο άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Tο Inster είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από τον κύριο ανταγωνιστή του, το Dacia Spring, στα 3,8 μέτρα μήκος, 1,6 μέτρα πλάτος και 1,6 μέτρα ύψος. Το σχετικά υψηλό αμάξωμα μπορεί να προσφέρει καλούς χώρους στην καμπίνα, με την Hyundai να κάνει λόγο και για πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 280 λίτρων. Αν μάλιστα, τα πίσω καθίσματα τραβηχτούν πιο μπροστά, αποκτά χωρητικότητα 351 λίτρων.
Σχεδιαστικά θυμίζει περισσότερο το Casper από ότι το Ioniq 5 και 6, με εξαίρεση τα κύρια φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED, τα οποία έχουν μορφή pixel. Μπροστά υπάρχουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα ημέρας, επίσης τεχνολογίας LED τα οποία είναι αρκετά μεγάλα και γεμίζουν την μάσκα. Η πλαστική επένδυση γύρω από τους θόλους και οι μπάρες οροφής δίνουν μια πιο off-road εμφάνιση στο Inster.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία για το infotainment και μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του οδηγού. Το πάτωμα της καμπίνας είναι επίπεδο, ενώ όλα τα καθίσματα μπορούν να διπλωθούν. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν δύο ποτηροθήκες ανάμεσά τους, αλλά όχι αποθηκευτικό χώρο.
Μια πρόσθετη παραλλαγή, με την ονομασία Ιnster Cross θα ενταχθεί στην γκάμα στο μέλλον, με ακόμα πιο στιβαρή και off-road σχεδίαση. Oι αλλαγές της Hyundai στο μοντέλο περιλαμβάνουν φουσκωμένους προφυλακτήρες, προστατευτική ποδιά για τη μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα, μαύρα πλαστικά στα πλαϊνά και μια σχάρα οροφής.
Τιμές νέου Hyundai Inster*
- INSTER 42kWh 97ps STYLE: από 18,186 €
- INSTER 42kWh 97ps PREMIUM: από 18,717 €
- INSTER 49kWh 115ps PREMIUM: από 19,930 €
- INSTER 49kWh 115ps DISTINCTIVE: από 21,218 €
- INSTER 49kWh 115ps CROSS: από 22,204 €
* Oι τιμές συμπεριλαμβάνουν τόσο την κρατική επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” όσο και προωθητική ενέργεια Green Bonus Hyundai ύψους 1.000 ευρώ.
Δείτε περισσότερα για το Hyundai Inster
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ