Πώς βγάζουμε από τον πάγο το αυτοκίνητό μας

Μετά τη μεγάλη χιονόπτωση θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας ξανά το αυτοκίνητό μας. Τι κάνουμε όμως για να το βγάλουμε από τον πάγο; Δείτε παρακάτω.

Πώς βγάζουμε από τον πάγο το αυτοκίνητό μας

Μετά τη μεγάλη χιονόπτωση θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας ξανά το αυτοκίνητό μας. Τι κάνουμε όμως για να το βγάλουμε από τον πάγο; Δείτε παρακάτω.

Η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» συνοδεύτηκε από αρκετό χιόνι, που κάλυψε μεταξύ άλλων και τα αυτοκίνητα. Τώρα οι ιδιοκτήτες καλούνται να απομακρύνουν τον πάγο από αυτά, αλλά με ασφάλεια, γιατί ελλοχεύουν κίνδυνοι που μπορεί να προκαλέσουν ζημιές που ίσως στοιχίσουν αρκετά χρήματα για την επισκευή τους.

Σίγουρα υπάρχει η πρόληψη για αυτούς που έχουν προβλέψει και γνωρίζουν ότι ο καιρός θα χαλάσει. Θα μπορούσαμε πριν την χιονόπτωση να καλύψουν τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου με κάποια κουκούλα ή ίσως την πιο εξειδικευμένη που είναι μόνο για το επάνω μέρος του αυτοκινήτου.

Η απομάκρυνση του χιονιού ή του πάγου, ανάλογα με τη θερμοκρασία δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Απαιτεί προσοχή, και χρειάζεται υπομονή. Ένα χρήσιμο «εργαλείο» για την αφαίρεση του από τις επιφάνειες του αυτοκινήτου, είναι ένα βουρτσάκι και μάλιστα μαλακό για να μην δημιουργήσει γρατζουνιές στο χρώμα ή τα κρύσταλλα.

Μια απλή σκούπα είναι λύση ανάγκης, αφού αυτές είναι πιο σκληρές και ενδεχομένως να χαράξουν το χρώμα. Μια ενδεδειγμένη λύση είναι η ξύστρα με πλαστική επιφάνεια που καθαρίζει καλά χωρίς να δημιουργεί ζημιές.

Αφού αφαιρέσουμε τη μεγαλύτερη ποσότητα χιονιού και φτάσουμε στους υαλοκαθαριστήρες, εκεί θα διαπιστώσουμε, ότι αν δεν τους έχουμε σηκώσει από πριν αυτοί θα έχουν κολλήσει στο παρμπρίζ. Δεν πρέπει να τους τραβήξουμε γιατί θα κοπούν. Επίσης δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ζεστό νερό, γιατί η διαφορά θερμοκρασίας με το παγωμένο κρύσταλλο πιθανότατα θα δημιουργήσει ρωγμές ή και θραύση.

Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αντιψυκτικό, το οποίο ρίχνουμε πάνω στους υαλοκαθαριστήρες και περιμένουμε λίγο μέχρι να δράσει και μετά προσπαθούμε να τους αποκολλήσουμε. Επίσης θα μπορούσαμε να βάλουμε σε ένα βαποριζατέρ ένα μίγμα νερού με οινόπνευμα. Κάτι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και για να ξεβουλώσουμε τα πιτσιλιστήρια, τα οποία θα έχουν παγώσει και δεν θα βγάζουν νερό.

Προσοχή θα πρέπει να δώσουμε και στις πόρτες, οι οποίες ενδεχομένως να έχουν κολλήσει από τον πάγο που έχει περάσει στους ελαστικούς συνδέσμους. Μια κίνηση προς τα μέσα πριν τραβήξουμε θα σπάσει τον πάγο και έτσι δεν θα υπάρξει κίνδυνος να κοπούν τα λάστιχα της πόρτας. Αν έχετε αυτοκίνητο παλαιότερης γενιάς, που απαιτεί συμβατικό κλειδί για την είσοδο σε αυτό, θα πρέπει να ρίξετε λιπαντικό ευρείας χρήσεως.

Αφού περάσουμε στο εσωτερικό, θέτουμε τον κινητήρα σε λειτουργία και περιμένουμε να ανεβάσει θερμοκρασία. Έπειτα, ανάβουμε το καλοριφέρ ή το κλιματιστικό να φέρνει αέρα από έξω και περιμένουμε να ανέβει η θερμοκρασία έτσι ώστε να καθαρίσουν τα τζάμια και να εκκινήσουμε με ασφάλεια, χωρίς να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο των θολών κρυστάλλων που είναι επικίνδυνο.

Θα πρέπει να αφαιρέσουμε από όλες τις επιφάνειες το χιόνι και να μην ξεκινήσουμε, έχοντας μεγάλες ποσότητες χιονιού πάνω στο καπό η την οροφή. Αυτό κατά την κίνηση του οχήματος μπορεί να αποκολληθεί από το αυτοκίνητό μας και να πέσει στο όχημα που ακολουθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!