Προσβασιμότητα σε AμεΑ εξασφαλίζει το ΜΙΝΙ Cooper SE

H βρετανική φίρμα δημιούργησε μια ειδικά μετασκευασμένη για AμεΑ με κινητικά προβλήματα στα κάτω άκρα έκδοση του Cooper SΕ, στοχεύοντας να καταστήσει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους

Προσβασιμότητα σε AμεΑ εξασφαλίζει το ΜΙΝΙ Cooper SE

H βρετανική φίρμα δημιούργησε μια ειδικά μετασκευασμένη για AμεΑ με κινητικά προβλήματα στα κάτω άκρα έκδοση του Cooper SΕ, στοχεύοντας να καταστήσει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους

H MINI έχει λανσάρει αρκετό καιρό το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την μορφή του γνωστού Cooper SE, το οποίο πλέον προσθέτει στις επιλογές του μια νέα έκδοση η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για AμεΑ και ειδικότερα για ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την κινητικότητα των κάτω άκρων.

«Για μας διαφορετικότητα και ποικιλομορφία σημαίνει να επιτρέπουμε στους πάντες να βιώσουν την χαρακτηριστική εμπειρία ενός MINI. Και αυτό ισχύει φυσικά και για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ΜΙΝΙ. O στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε σε όλους την πρόσβαση σε τόσο σημαντικές καινοτομίες», δήλωσε χαρακτηριστικά η επικεφαλής της φίρμας, Stefanie Wurst.

Για τον σχεδιασμό της νέας έκδοσης, αξιοποιήθηκε η εμπειρία της Tina Shmidt-Kiendl, εκπαιδεύτρια οδήγησης και AμεΑ η οποία καθοδήγησε τους μηχανικούς της βρετανικής φίρμας, παρέχοντας πολύτιμες και κρίσιμες πληροφορίες για τις τροποποιήσεις που έγιναν στο Cooper SE.

Aναλυτικότερα, στην συγκεκριμένη έκδοση το δεξί πεντάλ αντικαθίσταται από έναν δευτερεύοντα δακτύλιο στο τιμόνι που ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει ως «γκάζι» πιέζοντάς τον. Να σημειωθεί ότι υπάρχει πρόβλεψη και για τους ελιγμούς που απαιτούνται για την στάθμευση και όχι μόνο καθώς, προστίθεται επίσης μια νέα ρύθμιση η ενεργοποίηση της οποίας ουσιαστικά διαφοροποιεί την χαρτογράφηση του δακτυλίου δηλαδή του πεντάλ γκαζιού, εξασφαλίζοντας τις χαμηλές ταχύτητες που απαιτούνται για τη διαδικασία στάθμευσης, αλλά και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Η πέδηση ελέγχεται μέσω ενός μοχλού που τοποθετείται, δεξιά και χαμηλότερα από τιμόνι και υπόσχεται ευκολότερη χρήση, αλλά και πρόσβαση απαλλάσσοντας από τις συνήθεις κατασκευές που προϋποθέτουν την τοποθέτηση βραχίονα στο ταμπλό. Παράλληλα, τα παραδοσιακά πεντάλ φέρουν καλύμματα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν θα πατηθούν κατά λάθος.

Όπως σημειώνει ωστόσο η Tina Shmidt-Kiendl, τα εμπόδια για τα AμεΑ σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, δεν αφορούν μόνο τα αυτοκίνητα αυτά καθ΄αυτά καθώς όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, πολλά σημεία φόρτισης στο Μόναχο δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από ανθρώπους σε αναπηρικό αμαξίδιο εξαιτίας των πεζοδρομίων.

«Αν θέλουμε η κοινωνία να είναι πραγματικά συμπεριληπτική, πρέπει να ακούμε ο ένας τον άλλον. Πρέπει να αναλογιζόμαστε τις ανάγκες όλων ιδίως όταν πρόκειται για τεχνολογικές καινοτομίες», τονίζει η ίδια.

Εκτός από τη δυνατότητα απόκτησης ενός ειδικά μετασκευασμένου Cooper SE για AμεΑ, η ΜΙΝΙ προσφέρει στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο κέντρο MINI Driving Experience στο Maisach του Μονάχου και μαθήματα οδήγησης προκειμένου οι χρήστες του να μπορούν να εξοικειωθούν πλήρως με την έκδοση και να αντεπεξέρχονται σε έναν αριθμό σεναρίων που υπερβαίνει τη συνήθη διαδικασία μαθημάτων, όπως την έχουμε συνηθίσει στα καθ΄ημάς.

Έτσι, σύμφωνα με τις συστάσεις, τα μαθήματα εκτός από την εξοικείωση με την χρήση της έκδοσης και τις διαδικασίες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης μέσω του δακτυλίου και του μοχλού. περιλαμβάνουν οδήγηση σε διάφορα είδη επιφανειών, εκπαίδευση σε ελιγμούς αποφυγής και αλλαγής λωρίδας ακόμα και δυναμική οδήγηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!