Με τις ιδιωτικές δοκιμές εξέλιξης να είναι εξαιρετικά περιορισμένες στη Formula 1, οι ομάδες συχνά αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τις ημέρες κινηματογράφησης για να δοκιμάζουν για πρώτη φορά τα νέα μονοθέσιά τους (διεξάγοντας shakedown, για να ελέγξουν ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν σωστά) πριν από οποιοδήποτε συλλογικό τεστ πριν από την έναρξη της σεζόν.
Προηγουμένως, οι ομάδες περιορίζονταν σε 100 χιλιόμετρα δοκιμών σε ημέρες κινηματογράφησης, που ισοδυναμεί με 20 γύρους σε μια τυπική πίστα μήκους 5 χλμ. Ωστόσο, μετά από ψηφοφορία στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, το όριο που μπορούν να διανύσουν σε ημέρες κινηματογράφησης τα μονοθέσια, διπλασιάστηκε στα 200 χλμ. με άμεση ισχύ.
Για να αποτρέψει την εκμετάλλευση του κανονισμού, η FIA αποσαφήνισε ότι οι ομάδες δεν επιτρέπεται να προσθέσουν τα χλμ. των δύο ημερών κινηματογράφησης που έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους σε μία ημέρα. Οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν ελαστικά επίδειξης στις ημέρες κινηματογράφησης, τα οποία μπορεί να είναι και 5 δλ. πιο αργά στο γύρο από τις αγωνιστικές γόμες της Pirelli.
Πέραν από τις δύο ημέρες κινηματογράφησης, οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν και δύο ημέρες επίδειξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπου το μέγιστο όριο απόστασης που μπορούν να διανύσουν τα μονοθέσια είναι 50 χλμ. Οι ομάδες δεν είναι υποχρεωμένες πλέον να ενημερώσουν τους αντιπάλους τους όταν πραγματοποιούν ημέρες επίδειξης, τις οποίες η Ferrari συγκεκριμένα έχει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια για να διεξάγει δοκιμές με καινούργια εξαρτήματα για το μονοθέσιό της.
Επίσης, η FIA έκλεισε ένα «παραθυράκι» στους κανονισμούς που διέπουν τις δοκιμές με παλαιά μονοθέσια, τα οποία πλέον θα πρέπει να φέρουν εξαρτήματα τα οποία έχουν συμμετάσχει σε τουλάχιστον ένα αγωνιστικό τριήμερο ή τεστ σε προηγούμενες χρονιές. Αυτό απαγορεύει στις ομάδες να χρησιμοποιήσουν ολοκαίνουργια εξαρτήματα σε παλιό μονοθέσιο για να προσπαθήσουν να τα αξιολογήσουν εκτός των περιορισμών που αφορούν τις δοκιμές στην πίστα.
Παράλληλα, μία νέα παράγραφος των αγωνιστικών κανονισμών απαγόρευσε τη χρήση οποιουδήποτε συστήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών παλαιών μονοθεσίων, που μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή πληροφοριών για τα τρέχοντα μονοθέσια, όπως νέα εξαρτήματα, αισθητήρες, όργανα, λογισμικό δοκιμών, αλλαγές εξαρτημάτων, καθώς και λειτουργικές και διαδικαστικές δοκιμές που δίνουν οποιουδήποτε είδους πληροφορίες που σχετίζονται με μονοθέσια του τρέχοντος Πρωταθλήματος ή παλαιότερα.