F1: Δύο ομάδες προσέγγισαν τη Red Bull για κινητήρες

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι δύο ομάδες της Formula 1 προσέγγισαν την αυστριακή εταιρεία, που θα συνεργάζεται με τη Ford, για το ενδεχόμενο προμήθειας μονάδων ισχύος από το 2026.

F1: Δύο ομάδες προσέγγισαν τη Red Bull για κινητήρες

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι δύο ομάδες της Formula 1 προσέγγισαν την αυστριακή εταιρεία, που θα συνεργάζεται με τη Ford, για το ενδεχόμενο προμήθειας μονάδων ισχύος από το 2026.

To 2026, υπό τους νέους κανονισμούς μονάδων ισχύος, η Audi θα κάνει το ντεμπούτο της στη Formula 1 με εργοστασιακή ομάδα τη Sauber και η Honda θα επιστρέψει επίσημα, προμηθεύοντας κινητήρες στην Aston Martin. Παράλληλα, η Red Bull θα ξεκινήσει να κατασκευάζει τις δικές της μονάδες ισχύος με την -κυρίως εμπορική- συνεργασία της Ford, η οποία αναμένεται να συμβάλλει λίγο στην τεχνολογία του υβριδικού συστήματος.

Η Mercedes έχει αναφέρει από τις αρχές της περυσινής σεζόν ότι το θέλει να έχει λιγότερες πελατειακές ομάδες στη Formula 1, και ήδη η Aston Martin θα αλλάξει στρατόπεδο. Η McLaren εξετάζει τις εναλλακτικές της λύσεις και δεν αποτελεί μυστικό ότι ο Zak Brown έχει επισκεφθεί το Milton Keynes για να συζητήσει το ενδεχόμενο προμήθειας μονάδων ισχύος από την Red Bull Ford Powertrains.

Η McLaren κατάφερε να αποσπάσει πρόσφατα τον επικεφαλής μηχανολογίας της Red Bull, Rob Marshall, και κάποιοι συνέδεσαν το γεγονός αυτό με μία συμφωνία κινητήρων. Ο Zak Brown συνάντησε τον Christian Horner για να συζητήσουν τους όρους αποδέσμευσης του Marshall, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα στη McLaren από την 1η Ιανουαρίου του 2024.

Ο Horner όμως διέψευσε ότι η συμφωνία για τον Marshall επεκτάθηκε και στις μονάδες ισχύος: «Ο Marshall δεν πρόκειται να φύγει με συμφωνία κινητήρων για τη McLaren, αλλά είναι σαφές ότι δύο ομάδες επικοινώνησαν μαζί μας ειδικά για τους κινητήρες του 2026. Το σχέδιό μας αυτή τη στιγμή είναι να προμηθεύσουμε κινητήρες σε δύο ομάδες, επειδή δεν θέλουμε να καταπονήσουμε το τμήμα, τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο. Και, σαφώς, αυτές οι δύο ομάδες θα είναι αυτές που ανήκουν στη Red Bull».

F1 - Jim Farley (Ford) & Christian Horner (Red Bull)

Δια της ατόπου απαγωγής, εξαιρώντας τις εργοστασιακές ομάδες και αυτές που έχουν ήδη συμφωνία για τις μονάδες ισχύος του 2026 (Red Bull και AlphaTauri, Ferrari, Mercedes, Alpine-Renault, Aston Martin-Honda, Sauber-Audi), απομένουν μόνο οι McLaren, Haas και Williams. Δεδομένων των στενών δεσμών της Haas με τη Ferrari, οι δύο βρετανικές ομάδες είναι αυτές που προσέγγισαν τη Red Bull Ford Powertrains.

Από τους δύο κατασκευαστές που ξεκινάνε από το μηδέν την κατασκευή της μονάδας ισχύος του 2026, η Red Bull βρίσκεται σε πιο προχωρημένο στάδιο εξέλιξης από την Audi, ενώ δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί τους η Honda, η οποία ξεκινάει, όπως και οι υπόλοιποι υφιστάμενοι κατασκευαστές (Mercedes, Ferrari, Renault), με βάση τον κινητήρα που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή, αλλά βρίσκεται ήδη πίσω σε εξέλιξη σε σχέση με αυτούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!