F1-GP Μονακό FP3: «1-2» της Red Bull, ατύχημα του Hamilton

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, εμπρός από τον team-mate του στη Red Bull, Sergio Perez και τον Lance Stroll, ενώ το ατύχημα του Lewis Hamilton έφερε πρόωρο τέλος στη διαδικασία.

F1-GP Μονακό FP3: «1-2» της Red Bull, ατύχημα του Hamilton

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, εμπρός από τον team-mate του στη Red Bull, Sergio Perez και τον Lance Stroll, ενώ το ατύχημα του Lewis Hamilton έφερε πρόωρο τέλος στη διαδικασία.

Στο FP3, όλες οι ομάδες και οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην προετοιμασία για τις πολύ σημαντικές για το τελικό αποτέλεσμα κατατακτήριες δοκιμές του GP Μονακό, χρησιμοποιώντας μόνο μαλακά ελαστικά. Οι οδηγοί της Red Bull φαίνονταν πιο ευχαριστημένοι με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου τους, έπειτα από τα προβλήματα αστάθειας του πίσω μέρους εχθές. Μόλις 73 χλστ. του δλ. χώριζαν τον επικεφαλής Max Verstappen από τον Sergio Perez και πολύ κοντά τους βρισκόταν και ο Lance Stroll με την Aston Martin, ο μοναδικός ίσως οδηγός μαζί με τον Lando Norris (5ος), που κατάφεραν να αξιοποιήσουν το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών στο έπακρο.

Μεταξύ τους βρέθηκε ο Carlos Sainz (4ος) με τη Ferrari, η οποία έδειχνε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το στήσιμο, καθώς το μονοθέσιο ακουμπούσε στο έδαφος στα γρήγορα τμήματα της πίστας. Στο πρώτο μισό της διαδικασίας, ο Charles Leclerc «έγλυψε» τις μπαριέρες στη στροφή 14 (Πισίνα) στο πρώτο μισό, ενώ ο Verstappen έκανε το ίδιο στην 1η στροφή (St. Devote). Στο μέσο της διαδικασίας, ο Leclerc ζήτησε από τη Ferrari να ελέγξει τι συμβαίνει πριν από το ταχύτατο chicane της Πισίνας, καθώς πίστευε ότι η SF-23 ακουμπούσε πολύ στο έδαφος με αποτέλεσμα να αποσταθεροποιείται.

Ο Μονεγάσκος, που έγραψε τον 7ο χρόνο εντέλει, ζήτησε από την ιταλική ομάδα να αλλάξει το στήσιμο του μονοθεσίου, καθώς έπρεπε να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι στην προσέγγιση της Πισίνας. Από το onboard του Sainz στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών φάνηκε ότι και ο Ισπανός σήκωσε το πόδι του από το γκάζι πριν από την Πισίνα.

Λίγοι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν την επίδοσή τους σημαντικά στον πρώτο τους γύρο με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας (πέραν του Stroll), διότι 10 λεπτά πριν από το τέλος, ο Kevin Magnussen βγήκε εκτός πίστας στην 1η στροφή, φέρνοντας κίτρινες σημαίες. Προσπαθώντας να μην καταστρέψει τα πίσω ελαστικά του με ένα donut, του πήρε πολύ ώρα να κάνει μανούβρες με όπισθεν για να βγει από το χώρο διαφυγής. Ωστόσο, σύντομα ανέφερε απώλεια ισχύος (λόγω υπερθέρμανσης ίσως) και διατάχθηκε από το pit wall να σταματήσει στην πίστα.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Μονακό

Οι άνθρωποι της πίστας κατάφεραν να απομακρύνουν ταχύτατα τη Haas, αλλά μόλις βγήκε η πράσινη σημαία, ο Lewis Hamilton, που είχε μόλις σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο 1ο sector, μπλόκαρε τα φρένα του στη Mirabeau, έχασε το πίσω μέρος, προσπάθησε να διορθώσει και το μονοθέσιο χτύπησε στις μπαριέρες της εξωτερικής, καταστρέφοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση. Η Mercedes σφηνώθηκε στις μπαριέρες, προκαλώντας το πρόωρο τέλος της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Αυτό δεν επέτρεψε σε πολλούς οδηγούς να κάνουν μία καθαρή τελευταία προσπάθεια.

O Hamilton κατετάγη στην 8η θέση, ενώ ο George Russell, που αντιμετώπιζε προβλήματα με την αστάθεια του πίσω μέρους της Mercedes εχθές, βρέθηκε εκτός δεκάδας. Περίπου στο 35ο λεπτό, ο Russell χτύπησε τις μπαριέρες με τον εμπρός δεξιό τροχό στην είσοδο της Rascasse, αλλά κατάφερε να συνεχίσει. Πολύ πίσω, στη 14η θέση βρέθηκε ο έτερος οδηγός της Aston Martin, Fernando Alonso, ο οποίος συνάντησε κίτρινες σημαίες στις γρήγορες προσπάθειές του με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών και δεν κατάφερε να βελτιώσει.

Έπειτα από το πρόβλημα στη μονάδα ισχύος του Norris εχθές στο FP2, οι μηχανικοί της McLaren αναγκάστηκαν να παραμείνουν το βράδυ στην πίστα πιο αργά από ό,τι επιτρέπουν οι κανονισμοί, χρησιμοποιώντας ένα από τα διαθέσιμα τζόκερ. Πίσω από τον Βρετανό, στην 6η θέση, βρέθηκε ο Pierre Gasly με την Alpine που είδε και τους δύο οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα με τον Esteban Ocon 9ο.

Πριν από τη συμπλήρωση του πρώτου 10λεπτου, ο Ocon σταμάτησε στο μέσο του τούνελ, με πρόβλημα απώλειας ισχύος, ενδεχομένως οφειλόμενο στο υδραυλικό σύστημα. Οι μηχανικοί της γαλλικής ομάδας διεξήγαγαν ελέγχους στα φρένα του μονοθεσίου όταν ο Ocon επέστρεψε αργά στα pits. Ο Γάλλος κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα αργότερα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!