Με την έναρξη του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας για τη φετινή σεζόν της Formula 1, αποκαλύφθηκε και το τελευταίο μονοθέσιο του grid, η Red Bull RB19, η οποία θα κληθεί να υπερασπιστεί τους τίτλους της αυστριακής ομάδας. Το νέο “όπλο” της Red Bull αποτελεί εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου, χωρίς εμφανείς ρηξικέλευθες λύσεις να έχουν γίνει εμφανείς προς το παρόν.
Υπάρχουν μερικές διαφορετικές λεπτομέρειες στη διαμόρφωση του πιο λεπτού ρύγχους και της εμπρός αεροτομής. Όπως και οι περισσότερες ομάδες, η Red Bull έχει μεταφέρει ελάχιστα προς τα πίσω τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, η οποία διατηρεί την ίδια βασική γεωμετρία (pullrod). Η πίσω ράβδος του επάνω ψαλιδιού εξακολουθεί να είναι πολύ πιο χαμηλά τοποθετημένη, για να αντιμετωπίζει τη βύθιση του εμπρός μέρους κατά τη διαδικασία πέδησης.
Στην πίσω ανάρτηση διατηρήθηκε η γεωμετρία pushrod. Κάτω από τα πόδια του οδηγού υπάρχει ένα διπλό splitter που έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό από την περυσινή λύση με τα πτερύγια να προεξέχουν πολύ περισσότερο.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Το αμάξωμα γύρω από τα ψυγεία είναι πιο εφαρμοστό, αλλά το αεροδυναμικό τμήμα της Red Bull δεν ακολούθησε την τάση των περισσότερων ομάδων, δημιουργώντας αυλάκι στο επάνω μέρος του αμαξώματος σε αυτή την περιοχή, αν και έχει διατηρηθεί η downwash διαμόρφωση, που κατεβαίνει στο πίσω μέρος και κατευθύνει αέρα προς το επάνω μέρος του διαχύτη.
Πιο έντονο είναι το κανάλι στο κάτω μέρος των καλυμμάτων των ψυγείων, για την καλύτερη διαχείριση του αέρα που επίσης διχετεύεται προς το επάνω μέρος του διαχύτη. Λίγο πιο ογκώδες φαίνεται να έχει γίνει το κάλυμμα του κινητήρα, με μεγαλύτερη εξαγωγή θερμού αέρα στο πίσω μέρος του.