F1: Αποκαλύφθηκε η Red Bull RB19

Στο τεστ του Μπαχρέιν αποκαλύφθηκε και το τελευταίο φετινό μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν της Formula 1, η Red Bull RB19, με την οποία η αυστριακή ομάδα σκοπεύει να υπερασπιστεί τους τίτλους της.

F1: Αποκαλύφθηκε η Red Bull RB19

Στο τεστ του Μπαχρέιν αποκαλύφθηκε και το τελευταίο φετινό μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν της Formula 1, η Red Bull RB19, με την οποία η αυστριακή ομάδα σκοπεύει να υπερασπιστεί τους τίτλους της.

Με την έναρξη του τριήμερου τεστ δοκιμών προετοιμασίας για τη φετινή σεζόν της Formula 1, αποκαλύφθηκε και το τελευταίο μονοθέσιο του grid, η Red Bull RB19, η οποία θα κληθεί να υπερασπιστεί τους τίτλους της αυστριακής ομάδας. Το νέο “όπλο” της Red Bull αποτελεί εξέλιξη του περυσινού μονοθεσίου, χωρίς εμφανείς ρηξικέλευθες λύσεις να έχουν γίνει εμφανείς προς το παρόν.

Υπάρχουν μερικές διαφορετικές λεπτομέρειες στη διαμόρφωση του πιο λεπτού ρύγχους και της εμπρός αεροτομής. Όπως και οι περισσότερες ομάδες, η Red Bull έχει μεταφέρει ελάχιστα προς τα πίσω τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, η οποία διατηρεί την ίδια βασική γεωμετρία (pullrod). Η πίσω ράβδος του επάνω ψαλιδιού εξακολουθεί να είναι πολύ πιο χαμηλά τοποθετημένη, για να αντιμετωπίζει τη βύθιση του εμπρός μέρους κατά τη διαδικασία πέδησης.

Στην πίσω ανάρτηση διατηρήθηκε η γεωμετρία pushrod. Κάτω από τα πόδια του οδηγού υπάρχει ένα διπλό splitter που έχει πιο επιθετικό σχεδιασμό από την περυσινή λύση με τα πτερύγια να προεξέχουν πολύ περισσότερο.

Το αμάξωμα γύρω από τα ψυγεία είναι πιο εφαρμοστό, αλλά το αεροδυναμικό τμήμα της Red Bull δεν ακολούθησε την τάση των περισσότερων ομάδων, δημιουργώντας αυλάκι στο επάνω μέρος του αμαξώματος σε αυτή την περιοχή, αν και έχει διατηρηθεί η downwash διαμόρφωση, που κατεβαίνει στο πίσω μέρος και κατευθύνει αέρα προς το επάνω μέρος του διαχύτη.

Πιο έντονο είναι το κανάλι στο κάτω μέρος των καλυμμάτων των ψυγείων, για την καλύτερη διαχείριση του αέρα που επίσης διχετεύεται προς το επάνω μέρος του διαχύτη. Λίγο πιο ογκώδες φαίνεται να έχει γίνει το κάλυμμα του κινητήρα, με μεγαλύτερη εξαγωγή θερμού αέρα στο πίσω μέρος του.

F1 - Max Verstappen (Red Bull), Sakhir test 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!