F1: Αλλαγές χορηγών και εφεδρικών οδηγών

H Παρασκευή είχε έντονη δραστηριότητα όσον αφορά τις μικρότερες ειδήσεις της Formula 1, με ορισμένες αλλαγές χορηγών, ειδήσεις που αφορούν εφεδρικούς οδηγούς, προετοιμασία καθισμάτων και την εκκίνηση κινητήρα μονοθεσίου του 2023 για πρώτη φορά.

F1: Αλλαγές χορηγών και εφεδρικών οδηγών

H Παρασκευή είχε έντονη δραστηριότητα όσον αφορά τις μικρότερες ειδήσεις της Formula 1, με ορισμένες αλλαγές χορηγών, ειδήσεις που αφορούν εφεδρικούς οδηγούς, προετοιμασία καθισμάτων και την εκκίνηση κινητήρα μονοθεσίου του 2023 για πρώτη φορά.

Η AlphaTauri ανακοίνωσε ότι θα έχει ως βασικό σπόνσορα το 2023 την πολωνική πετρελαϊκή εταιρεία Orlen, η οποία ήταν μέχρι πέρυσι χορηγός της Alfa Romeo. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι δεν πρόκειται να ξαναδούμε τον Robert Kubica στο cockpit μονοθεσίου της Formula 1, με τον Πολωνό να συνεχίζει την καριέρα του στους αγώνες αντοχής και το WEC.

Παράλληλα, η Alfa Romeo Sauber ανακοίνωσε ότι ο βασικός της σπόνσορας φέτος θα είναι η Stake, η βασιζόμενη στην Αυστραλία εταιρεία διαδικτυακού καζίνο, αθλητικού στοιχηματισμού και τζόγου με κρυπτονομίσματα, σε μία συμφωνία που αναφέρεται ότι είναι 3ετής και θα αποφέρει στην ομάδα 100 εκατομμύρια δολάρια συνολικά.

Παράλληλα, ο Jack Aitken επιβεβαίωσε ότι σταμάτησε τη συνεργασία του με τη Williams, όπου εκτελούσε χρέη αναπληρωματικού οδηγού (είχε αντικαταστήσει τον George Russell στο GP Σακχίρ το 2020, όταν ο Βρετανός κλήθηκε να οδηγήσει για τη Mercedes, καθώς ο Lewis Hamilton είχε προσβληθεί από COVID-19). Ο 27χρονος Βρετανός (με ρίζες από τη Νότια Κορέα), θα επικεντρωθεί στους αγώνες αντοχής.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι o Νεοζηλανδός εφεδρικός οδηγός της Red Bull, Liam Lawson, θα οδηγήσει ένα μονοθέσιο του 2011 (RB7) κάνοντας μερικούς γύρους επίδειξης στα πλαίσια του πιο διάσημου αγώνα αντοχής της Αυστραλίας, τις 12 Ώρες του Bathurst. Υπήρχαν φήμες ότι το ρόλο αυτό ίσως εκπλήρωνε ο Daniel Ricciardo, που έχει εκφράσει την επιθυμία να αγωνιστεί στη διάσημη ορεινή πίστα, οι οποίες εντέλει διαψεύστηκαν.

Παράλληλα, η Aston Martin δημοσιοποίησε ένα βίντεο με τον Fernando Alonso να δημιουργεί το κάθισμά του για την νέα Aston Martin AMR23 της φετινής σεζόν. Από αυτά που φαίνονται στο βίντεο, το καινούργιο μονοθέσιο παρουσιάζει ορισμένες αλλαγές, όπως στη βάση του roll hoop πίσω από το κεφάλι του οδηγού, όπου οι λεπίδες έχουν απογυμνωθεί για να λειτουργούν ως διαμορφωτές της ροής αέρα.

Επιπλέον, το κάτω χείλος των εισαγωγών αέρα των ψυγείων προεξέχει περισσότερο προς τα εμπρός από το επάνω, όπως συνέβαινε πέρυσι με τη Red Bull RB18, για καλύτερη διαχείριση της ροής αέρα σε αυτή την περιοχή.

Εντωμεταξύ, η Alpine δημοσιοποίησε βίντεο στο οποίο θέτει σε λειτουργία τη μονάδα ισχύος Renault του μονοθεσίου της για το 2023, της Α523, για πρώτη φορά. Αυτή είναι πάντα μια συγκινητική στιγμή για τους εργαζόμενους στις ομάδες, καθώς αποτελεί την πρώτη ανάσα του καρπού της εργασίας των προηγούμενων μηνών.


Η Alpine δεν ήταν η μόνη ομάδα που άναψε για πρώτη φορά τη μονάδα ισχύος του καινούργιου της μονοθεσίου. Το ίδιο είχε κάνει την Τετάρτη η McLaren, με την MCL37, η οποία λαμβάνει ισχύ από τον υβριδικό V6 της Mercedes.

O νέος οδηγός της βρετανικής ομάδας, ο 21 ετών Αυστραλός Oscar Piastri, Πρωταθλητής της Formula 2 το 2021, που θα κάνει το ντεμπούτο του στην F1 φέτος ήταν παρών στη διαδικασία, και η McLaren δημοσιοποίησε ένα σύντομο βίντεο όπου περιγράφει τις εντυπώσεις του. Ο Piastri δήλωσε ενθουσιασμένος που πλησιάζει η έναρξη της σεζόν, αν και δεν ξέρει τι να περιμένει στο GP Μπαχρέιν. Ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα και να μάθει όσα περισσότερα μπορεί, ο οποίος είναι και ο στόχος του για το 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!