F1: Τα ελαστικά των GP Ισπανίας, Μονακό και Καναδά

Ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες στα Grand Prix Ισπανίας, Μονακό και Καναδά.

F1: Τα ελαστικά των GP Ισπανίας, Μονακό και Καναδά

Ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες στα Grand Prix Ισπανίας, Μονακό και Καναδά.

Στα Grand Prix Ισπανίας, Μονακό και Καναδά της Formula 1, θα χρησιμοποιηθούν και οι έξι γόμες ελαστικών που βρίσκονται στη γκάμα της Pirelli. Όπως θα συμβεί και στο επερχόμενο GP Εμίλια Ρομάνια που θα διεξαχθεί το αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα της Imola, οι πιο μαλακές γόμες θα είναι διαθέσιμες στο Μονακό και τον Καναδά.

Η επιλογή των πιο μαλακών C4, C5 και C6 για τα δύο σιρκουί πόλης στο Μόντε Κάρλο και το Μόντρεαλ δεν αποτελεί έκπληξη. Η C6 πέρασε ομολογκασιόν (διαδικασία έγκρισης από τη FIA) στα τέλη του 2024 ειδικά για να προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών στρατηγικής σε κάποιους αγώνες όπου τα φορτία που ασκούνται στα ελαστικά δεν είναι πολύ υψηλά, όπως συμβαίνει σε αυτές οι δύο πίστες.

Στην πραγματικότητα, ενώ το χαμηλό επίπεδο καταπόνησης είναι ο παράγοντας που καθιστά δυνατή την επιλογή μία βαθμίδας πιο μαλακών ελαστικών πιο μαλακού από την περυσινή επιλογή, στο Μόντρεαλ οι υψηλές μέγιστες ταχύτητες στις ευθείες και τα αυξημένα διαμήκη φορτία στις ζώνες επιτάχυνσης από τα αργά chicane και φουρκέτες, θα αποτελέσουν μια απαιτητική δοκιμασία για αυτή την τριάδα ελαστικών, όπως άλλωστε και στην Imola.

Το προσπέρασμα είναι σχεδόν ανέφικτα στην πίστα του Μονακό και είναι απίθανο ότι τα πιο μαλακά ελαστικά θα κάνουν μεγάλη διαφορά σε έναν αγώνα όπου οι μέσες ωριαίες ταχύτητες οι χαμηλότερες της σεζόν, όπου η λεία άσφαλτος δεν καταπονεί σχεδόν καθόλου τα ελαστικά. Για αυτό η FIA και η F1 αποφάσισαν να καταστήσουν φέτος υποχρεωτικά δύο pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα, εξακολουθώντας να απαιτούν τη χρήση τουλάχιστον δύο διαφορετικών γομών.

Ανάμεσα στο Μονακό και το Μόντρεαλ θα παρεμβληθεί το GP Ισπανίας. Η πίστα της Βαρκελώνης είναι μία από τις πιο δύσκολες της χρονιάς για τα ελαστικά, λόγω της χάραξής της, με αρκετές πολύ γρήγορες παρατεταμένες στροφές, που σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν συνήθως, οδηγούν σε θερμική καταπόνηση. Συνεπώς, η προφανής επιλογή για αυτό τον αγώνα είναι η τριάδα των τριών πιο σκληρών γομών: C1 ως σκληρή, η C2 ως μέση και η C3 ως μαλακή, η ίδια επιλογή δηλαδή που είδαμε φέτος στα GP Ιαπωνίας και Μπαχρέιν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!