F1-GP Μπαχρέιν FP3: Ισπανικό «1-2»

Ο Carlos Sainz με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη μη αντιπροσωπευτική τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του εναρκτήριου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, με το Fernando Alonso στη 2η θέση.

F1-GP Μπαχρέιν FP3: Ισπανικό «1-2»

Ο Carlos Sainz με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη μη αντιπροσωπευτική τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του εναρκτήριου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, με το Fernando Alonso στη 2η θέση.

Με το FP3 του GP Μπαχρέιν, που διεξήχθη σε λιακάδα, και κατά συνέπεια μη αντιπροσωπευτικές συνθήκες (υψηλότερες θερμοκρασίες) ολοκληρώθηκαν οι ελεύθερες δοκιμές της πρεμιέρας της φετινής σεζόν της Formula 1. Δύο Ισπανοί βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις του πίνακα των χρόνων, καθώς ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας και ο συμπατριώτης του Fernando Alonso τον ακολούθησε, με πέντε διαφορετικές ομάδες να βρίσκονται στις πρώτες 6 θέσεις.

Η Red Bull επέλεξε να ξεκινήσει το FP3 με τη σκληρή αντί για τη μαλακή γόμα, ενδεχομένως για να διατηρήσει ένα επιπλέον σετ μαλακών ελαστικών για τις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτό προβλέπει ότι θα χρησιμοποιήσουν μόνο ένα σετ σκληρής γόμας στον αγώνα. Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά του Sergio Perez να κάνει παράπονα για τα ανεβάσματα του κιβωτίου της Red Bull.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Μπαχρέιν

Στην πρώτη γρήγορη προσπάθεια των οδηγών με το πρώτο εκ των δύο σετ μαλακών ελαστικών, ο Fernando Alonso με την Aston Martin σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (1:31.582), με προβάδισμα 0,24 δλ. από τον George Russell (Mercedes) και 0,44 δλ. από το Charles Leclerc (Ferrari). Όταν η Red Bull τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά στα μονοθέσιά της, ο Max Verstappen κατέβασε την επίδοση του Alonso κατά 0,52 δλ.

Ο Ολλανδός έχασε την κορυφή της 8ης στροφής στη γρήγορη προσπάθειά του και λίγο χρόνο εκεί και είχε μία αποσταθεροποίηση αργότερα στο γύρο, ίσως λόγω ανέμου, στον οποίο ενδέχεται να είναι πιο ευαίσθητη η φετινή RB20. Η απάντηση του Alonso ήταν σχεδόν άμεση, καθώς κινήθηκε ταχύτερα κατά 0,097 δλ. O Ισπανός ανέφερε στον ασύρματο ότι η Aston Martin έκανε να ακόμα βήμα προς το καλύτερο και ότι αισθάνεται «συνδεδεμένος» με το μονοθέσιο, καταλήγοντας «είναι καλό».

Ο Lando Norris βρέθηκε 0,15 δλ. μακριά από την κορυφή, έχοντας σημειώσει το ταχύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή μεσαίο sector, παρότι είχε χάσει 0,4 δλ. από τον team-mate του, Oscar Piastri, στο τελικό τμήμα της πίστας. Η McLaren πιθανότατα αναγκάστηκε να αντικαταστήσει ήδη την μπαταρία και τα ηλεκτρονικά ελέγχου στo υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος του Norris.

Με 5 λεπτά να απομένουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Carlos Sainz με τη Ferrari κατέβασε το χρόνο του Alonso κατά 0,14 δλ. και να κάνει το «1-2» Ισπανών. Σύντομα αργότερα, ο Leclerc έχασε χρόνο στην 2η στροφή, βγαίνοντας εκτός ορίων πίστας και ανέφερε ότι τυφλώθηκε από τον ήλιο στην τελευταία στροφή, κάνοντας μία σημαντική διόρθωση και κατέληξε στην 4η θέση, πίσω από το Norris, που πλέον είχε πέσει στην 5η θέση.

Ο Βρετανός βρέθηκε εμπρός από τον George Russell με τη Mercedes. Στην 7η θέση κατετάγη ο Oscar Piastri με την άλλη McLaren, με τους Sergio Perez (Red Bull), Nico Hulkenberg (Haas) και Lance Stroll (Aston Martin) να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στη 12η θέση, πίσω από τον Daniel Ricciardo με την RB. Ολόκληρο το grid βρέθηκε εντός μόλις 1,6 δλ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!