Στην Antofagasta της Χιλής διεξήχθησαν οι δύο τελευταίοι γύροι της φετινής σεζόν του off road Πρωταθλήματος με ηλεκτρικά οχήματα Extreme E, στα πλαίσια του Copper X Prix. Εκεί, οι ομάδες δύο Παγκόσμιων Πρωταθλητών, του Γερμανού Nico Rosberg (που κατέκτησε τον τίτλο στη Formula 1 το 2016) και του πρεσβύτερου Carlos Sainz (2 τίτλοι στο WRC, 1990 και 1992).
H Acciona Sainz XE Team έφτασε στη Χιλή με προβάδισμα τριών βαθμών και ο Mattias Ekstrom τέθηκε επικεφαλής στην εκκίνηση. Αλλά ο Johan Kristoffersson της Rosberg X Racing (RXR) κατάφερε να βρεθεί δίπλα του στη ζώνη αλλαγής οδηγών και η team-mate του, Mikaela Ahlin-Kottulinksy, τέθηκε επικεφαλής, αφού η Laia Sanz δυσκολεύτηκε να ξεκινήσει με το αυτοκίνητο της Sainz XE και όσο και αν πίεσε στους δύο γύρους του stint της, δεν κατάφερε να περάσει.
Η νίκη αυτή, σε συνδυασμό με την επικράτηση της RXR στο δικό τους Heat στις κατατακτήριες δοκιμές και το γεγονός ότι σημείωσε τον πρώτο χρόνο στο Continental Traction Challenge, έφερε την ομάδα στην κορυφή της βαθμολογίας με διαφορά έξι βαθμών ενόψει του φινάλε της σεζόν. Το βάθρο συμπλήρωσε η X44 (του 7 φορές Πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton), εμπρός από τη McLaren.
Σε ένα δραματικό τελικό, o Mattias Ekstrom τέθηκε ξανά επικεφαλής στην εκκίνηση για τη Sainz XE. Ο Kevin Hansen της Veloce Racing βρέθηκε στη δεύτερη θέση, ενώ ο Johan Kristoffersson της RXR προσπάθησε να περάσει στην τρίτη θέση. Καθώς ο Σουηδός πίεζε από την εσωτερική γραμμή, πάτησε στην απότομη κλίση της στροφής και το αυτοκίνητό του του βγήκε εκτός γραμμής, όντας σε δύο τροχούς.
Ο Kristoffersson κατάφερε να ανακτήσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, αν και είχε πέσει στην 5η θέση. Επιπλέον, μία αστοχία ελαστικού τον ανάγκασε να επισκεφθεί τα pits έπειτα από μόλις έναν γύρο. Στην αλλαγή οδηγών, η Lara Sanz (Sainz XE) και η Molly Taylor της Veloce Racing εγκατέλειψαν τη ζώνη αλλαγές σχεδόν ταυτόχρονα. Η Sanz έδειχνε ικανή να διατηρήσει το πλεονέκτημα, αλλά η Taylor χρησιμοποίησε την επιπλέον ισχύ της λειτουργίας Hyperdrive, και πέρασε επικεφαλής.
Στη ζώνη αλλαγής, ο Tanner Foust της McLaren, προσέκρουσε στο αυτοκίνητο της X44. Η McLaren εγκατέλειψε και το αυτοκίνητο της X44 συνέχισε με πολύ αργό ρυθμό, καθώς υπήρχε αστοχία στην πίσω αριστερή ανάρτηση. Συνεπώς, η RXR χρειαζόταν απλά να τερματίσει τον αγώνα για να πάρει την τρίτη θέση και να σφραγίσει τον τίτλο, εκτός αν η Sanz κατάφερνε να ανακτήσει την πρωτοπορία.
Αλλά αυτό δεν αποδείχθηκε τόσο εύκολο, καθώς η Mikaela Ahlin-Kottulinsky της RXR αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, και πάλευε να περάσει τη γραμμή τερματισμού. Στα τελικά στάδια του αγώνα, στη μάχη της κορυφής, η Lara Sanz προσπάθησε να ανακτήσει την πρωτοπορία, αλλά είχε επαφή με το αυτοκίνητο της Veloce. H Ισπανίδα πίεζε πολύ, και λίγο αργότερα είχε ένα τετ-α-κέ. Κατάφερε να συνεχίσει, αλλά είχε χάσει έδαφος. Λίγες στροφές αργότερα, έκανε άλλο ένα λάθος, βγήκε εκτός διαδρομής, και προσπαθώντας να επιστρέψει στην πίστα το αυτοκίνητό της ανετράπη, με αποτέλεσμα να τελειώσει ο αγώνας της, και να τερματιστούν οι ελπίδες της ομάδας για τίτλο.
Η Veloce κατέκτησε την τρίτη φετινή της νίκη και πήρε την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Ομάδων, ενώ οι Johan Kristoffersson και Mikaela Ahlin-Kottulinksy, πανηγύρισαν τον τίτλο, παρότι η Σουηδέζα πέρασε τη γραμμή του τερματισμού 4 λεπτά μετά το νικητήριο πλήρωμα, για να πάρει τη 2η θέση. Αυτός είναι ο δεύτερος τίτλος της ομάδας του Nico Rosberg στο Extreme E, καθώς είχε κατακτήσει το Πρωτάθλημα και στην πρώτη σεζόν του θεσμού, το 2021.