F1: Τεστ αξιολόγησης οδηγών

Η Alpine θα διοργανώσει ένα τεστ αξιολόγησης οδηγών στο οποίο θα συμμετάσχουν οι Jack Doohan, Nyck de Vries, Antonio Giovinazzi και Colton Herta, ενώ η McLaren έδωσε την ευκαιρία στον περυσινό Πρωταθλητή του IndyCar, Alex Palou, να πάρει μία γεύση από μονοθέσιο της Formula 1.

F1: Τεστ αξιολόγησης οδηγών

Η Alpine θα διοργανώσει ένα τεστ αξιολόγησης οδηγών στο οποίο θα συμμετάσχουν οι Jack Doohan, Nyck de Vries, Antonio Giovinazzi και Colton Herta, ενώ η McLaren έδωσε την ευκαιρία στον περυσινό Πρωταθλητή του IndyCar, Alex Palou, να πάρει μία γεύση από μονοθέσιο της Formula 1.

Όπως έχουμε γράψει, η Alpine θα διοργανώσει ένα τεστ αξιολόγησης διάφορων οδηγών με περυσινό μονοθέσιο στο Hungaroring μέσα στο Σεπτέμβριο, πριν από το GP Σιγκαπούρης, καθώς εξετάζει τις επιλογές της για τον team-mate του Esteban Ocon το 2023. Αρχικά, αυτό το τεστ ήταν προγραμματισμένο για τον Oscar Piastri, ως μέρος της προετοιμασίας του για την F1, πριν ο Αυστραλός πάρει την επεισοδιακή μεταγραφή του στη McLaren.

Παρότι η Alpine έχει αναφέρει ότι προτιμάει έναν έμπειρο οδηγό, στο τεστ θα συμμετάσχει ο Jack Doohan, ο 19χρονος Αυστραλός της ακαδημίας της γαλλικής ομάδας που αγωνίζεται φέτος στη Formula 2. Επίσης, ο 27χρονος Ολλανδός περυσινός Πρωταθλητής της Formula E, Nyck de Vries, που έκανε το ντεμπούτο του στην F1 στο GP Ιταλίας με τη Williams, σημειώνοντας 2 βαθμούς.

Αν και αρχικά είχε αναφερθεί ότι ο Mick Schumacher θα λάβει μέρος στο τεστ της Alpine, η ομάδα μάνατζμεντ του Γερμανού το διέψευσε. Παράλληλα, έγινε γνωστό ότι ο και ο Antonio Giovinazzi, ο Ιταλός επί τριετία οδηγός της Alfa Romeo στην F1, που φέτος αγωνίστηκε στη Formula E, θα συμμετάσχει στο τεστ, πέραν του Colton Herta.

Η Alpine θα δώσει την ευκαιρία στον 22 ετών Αμερικανό οδηγό του IndyCar να οδηγήσει για χάρη της Red Bull, η οποία δεν έχει εγκαταλείψει την προσπάθεια να τον φέρει στη Formula 1 το 2023, προσφέροντάς του ίσως τη δυνατότητα να οδηγήσει το μονοθέσιο της AlphaTauri στις ελεύθερες δοκιμές των επόμενων GP, για να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς για τη superlicence. Αν καταφέρει να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του Herta του χρόνου στην F1, τότε θα είναι διατεθειμένη να παραχωρήσει τον Pierre Gasly στην Alpine.

Alex Palou

Μιλώντας για οδηγούς του IndyCar, αξίζει να αναφερθεί ότι ο 25χρονος Ισπανός Alex Palou, κάτοχος του περυσινού τίτλου στο αμερικανικό Πρωτάθλημα, οδήγησε το περυσινό μονοθέσιο F1 της McLaren στη Βαρκελώνη, όπου μοιράζεται το cockpit με τον 23χρονο Μεξικανό Pato O’Ward.

O Palou είχε ανακοινώσει νωρίτερα φέτος ότι θα μεταβεί στην ομάδα της McLaren στο IndyCar, ωστόσο η Chip Ganassi Racing ισχυριζόταν ότι διατηρεί έγκυρο συμβόλαιο μαζί του. Εντέλει, ο Palou ανακοίνωσε ότι θα παραμείνει στην Ganassi για το 2023, η οποία του επέτρεψε να κάνει το πρόγραμμα δοκιμών με το μονοθέσιο F1 της McLaren.

Jacques Villeneuve

Μιλώντας για Πρωταθλητές IndyCar και τεστ μονοθεσίων F1, αξίζει να αναφερθεί ότι ο Πρωταθλητής της F1 το 1997 (και του IndyCar το 1995), Jacques Villeneuve, οδήγησε την περυσινή Alpine στην πίστα της Monza. Ο Καναδός δήλωσε για την εμπειρία του: «Το μονοθέσιο ήταν στην πραγματικότητα πολύ σταθερό, είναι αρκετά απλό στην οδήγηση, αλλά υπάρχει τόση πολλή πρόσφυση. Η ταχύτητα… Το μυαλό σου πραγματικά δυσκολεύεται να το κατανοήσει. Είσαι καρφωμένος στο έδαφος και νιώθεις σαν να βλέπεις μια ταινία ενώ κάνεις fast-forward. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό».

Robert Shwartzman

Τέλος, αξίζει να προστεθεί πως η Ferrari ανακοίνωσε ότι θα τοποθετήσει στο μονοθέσιό τις για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP ΗΠΑ τον Ρώσο Robert Shwartzman, ο οποίος έχει γεννηθεί στο Ισραήλ και έχει ισραηλινό διαβατήριο και αγωνιστική άδεια. O 22χρονος είναι μέλος της ακαδημίας νεαρών οδηγών του Maranello και αγωνιζόταν πέρυσι στη Formula 2.

Robert Shwartzman

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η Ferrari θα παρατάξει τρεις διαφορετικούς οδηγούς κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου της F1 από το GP Ιταλίας του 1976. Mετά το ατύχημα του Niki Lauda στο Nurburgring, η Ferrari είχε καλέσει τον Αργεντίνο Carlos Reutemann να αντικαταστήσει τον Αυστριακό οδηγό. Ωστόσο, ο Lauda, παρότι είχε παραμείνει περίπου ένα λεπτό στις φλόγες και είχε υποστεί εγκαύματα 3ου βαθμού στο πρόσωπο, αποφάσισε να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μόλις 6 εβδομάδες μετά το ατύχημα, οπότε στη Monza εκείνη τη χρονιά εκκίνησαν -για τελευταία φορά- τρεις Ferrari.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!