F1: Ο Binotto δεν πιστεύει ότι χρειάζονται αλλαγές στη Ferrari…

Ο επικεφαλής της ομάδα της Ferrari στη Formula 1, Mattia Binotto, πιστεύει ότι δεν υπάρχει τίποτα να αλλάξει στη Scuderia κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος, παρά τα λάθη στρατηγικής των τελευταίων αγώνων.

F1: Ο Binotto δεν πιστεύει ότι χρειάζονται αλλαγές στη Ferrari…

Ο επικεφαλής της ομάδα της Ferrari στη Formula 1, Mattia Binotto, πιστεύει ότι δεν υπάρχει τίποτα να αλλάξει στη Scuderia κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος, παρά τα λάθη στρατηγικής των τελευταίων αγώνων.

Μόλις εχθές γράφαμε ότι η Ferrari θα πρέπει να κάνει αλλαγές στο τμήμα στρατηγικής, καθώς τα λάθη των τελευταίων ετών, υπό τη διεύθυνση του Inaki Rueda, δείχνουν ότι υπάρχει χρόνιο πρόβλημα. Ωστόσο, ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Mattia Binotto, δεν έχει την ίδια άποψη, καθώς δήλωσε ότι δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξει στη Ferrari μέσα στον Αύγουστο.

Η Ferrari κατευθύνεται προς το καλοκαιρινό διάλειμμα της Formula 1, όπου τα εργοστάσια των ομάδων παύουν υποχρεωτικά να λειτουργούν για δύο εβδομάδες (8 – 21 Αυγούστου), όντας 97 βαθμούς πίσω από τη Red Bull στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ένα λάθος στρατηγικής στέρησε την ευκαιρία στον Charles Leclerc να διεκδικήσει τη νίκη στο GP Ουγγαρίας.

Ο Leclerc ήταν επικεφαλής στα μισά του αγώνα, αλλά έπεσε στην 6η θέση, αφότου η Ferrari επέλεξε τη σκληρή γόμα για εκείνον, ενώ ήταν εμφανές ότι δεν λειτουργούσε στις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν. Ο έτερος οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz έμεινε επίσης εκτός διεκδίκησης της νίκης, τερματίζοντας τελικά 4ος, καθώς η Ferrari υπέδειξε τον μέτριο ρυθμό αγώνα της στις ψυχρότερες συνθήκες ως βασικό αίτιο της κακής εμφάνισης.

Ο Mattia Binotto δήλωσε μετά τον αγώνα: «Αυτό που μας έλειπε ήταν στην πραγματικότητα η ταχύτητα και ο ρυθμός. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει σήμερα, και δεν ξέρω τον λόγο. Είναι η πρώτη φορά στους πρώτους 13 αγώνες που δεν είχαμε την ταχύτητα για να διεκδικούμε τη νίκη. Πρέπει να το εξετάσουμε πρώτα από πλευράς επιδόσεων για να το κατανοήσουμε. Είμαι σίγουρος ότι στη συνέχεια θα το καταλάβουμε αυτό και θα καταλάβουμε επίσης γιατί τα ελαστικά δεν λειτουργούσαν σωστά».

Mattia Binotto

Ωστόσο, είναι σαφές ότι όταν ο οδηγός της ομάδας βρίσκεται στην πίστα με το -αποδεδειγμένα- καλύτερο ελαστικό για τη δεδομένη ημέρα (μέση γόμα), το pit wall θα πρέπει να παρατείνει την παραμονή του σε αυτό, ακόμα και αν αυτό σημαίνει να παραδώσει το πλεονέκτημα στην πίστα. Ιδίως όταν αντιμετωπίζει δυσκολίες να κάνει πιο μαλακά ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά στις χαμηλές θερμοκρασίες. Διότι η λύση που επέλεξε η Ferrari άφησε τον Leclerc να οδηγεί ένα μονοθέσιο χωρίς πρόσφυση, που ολίσθαινε παντού με τα σκληρά ελαστικά και να αναγκαστεί να κάνει και 3ο pit stop.

Ωστόσο, ο Binotto δηλώνει ότι δεν υπάρχει λόγος να γίνουν αλλαγές στη Ferrari κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος: «Δεν είναι θέμα κακής τύχης και δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξουμε. Είναι πάντα θέμα συνεχούς μάθησης και οικοδόμησης εμπειριών και δεξιοτήτων. Σίγουρα υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξεις και να καταλάβεις το γιατί».

«Αλλά αν κοιτάξω ξανά τον απολογισμό του πρώτου μισού της σεζόν, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε κάτι. Νομίζω ότι απλά πρέπει να αντιμετωπίσουμε τι ήταν λάθος στο Hungaroring και πρέπει να καταλάβουμε. Στη συνέχεια να το αντιμετωπίσουμε και να γίνουμε ξανά ανταγωνιστικοί, όπως ήμασταν στους 12 αγώνες μέχρι στιγμής (πριν από την Ουγγαρία) και τον λόγο για τον οποίο δεν θα πρέπει να συμβεί αυτό στον επόμενο αγώνα».

Δυστυχώς διαφωνούμε. Προφανώς και θα πρέπει η ομάδα να μάθει από τα λάθη της. Ωστόσο, στον τομέα της στρατηγικής δεν φαίνεται να συμβαίνει αυτό, εδώ και χρόνια. Ένας επικεφαλής ομάδας θα πρέπει να διαπιστώνει αν υπάρχουν προβλήματα και να τα λύνει. Η στάση ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος αλλαγής απλά διαιωνίζει την κατάσταση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!