F1 – GP Μ. Βρετανίας FP3: Κυριαρχία της Red Bull

H Red Bull φαίνεται να ξεπέρασε τις χθεσινές δυσκολίες της με το στήσιμο έκανε το «1-2» στο FP3, ενώ η Ferrari δείχνει να απειλείται από την Mercedes.

F1 – GP Μ. Βρετανίας FP3: Κυριαρχία της Red Bull

H Red Bull φαίνεται να ξεπέρασε τις χθεσινές δυσκολίες της με το στήσιμο έκανε το «1-2» στο FP3, ενώ η Ferrari δείχνει να απειλείται από την Mercedes.

Ο Max Verstappen βρισκόταν εκτός συναγωνισμού στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, οι οποίες διεξήχθησαν σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες από εχθές (περίπου 25 βαθμούς Κελσίου στην πίστα) και με τριπλάσια ένταση ανέμου. Ο Ολλανδός ήταν 0,4 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του, Sergio Perez, ο οποίος αντιμετώπιζε αρκετή υποστροφή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε η Red Bull με το στήσιμο του μονοθεσίου της εχθές, φαίνεται ότι με τη δουλειά που έκανε στο μεσοδιάστημα κατάφερε να βρει τις σωστές ρυθμίσεις. Εκμεταλλευόμενος την υψηλή τελική ταχύτητα της RB18, ο Verstappen βρισκόταν σε άλλο επίπεδο από τους υπόλοιπους.

Αντιθέτως, η Ferrari εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα αναπηδήσεων στις γρήγορες στροφές. Ο Charles Leclerc σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο, αλλά βρέθηκε 0,45 δλ. πίσω από τον Verstappen. Ο Μονεγάσκος εξακολουθούσε -όπως και εχθές- να έχει παράπονα για τις αλλαγές σχέσεων. Εχθές, ο Leclerc είχε δηλώσει και εχθές ότι δεν ήταν ικανοποιημένος με το στήσιμο και δεν μπορούσε να αντλήσει απόδοση από τη μαλακή γόμα. Ενώ η Red Bull βελτιώθηκε αισθητά σήμερα, η Ferrari δείχνει να έχει μείνει στάσιμη. Eνώ εχθές η Ferrari καταπονούσε πολύ τα πίσω ελαστικά, στο FP3 δεν τα ενεργοποιούσε, έχοντας αφαιρέσει “φτερό” από την πίσω αεροτομή.

Αυτό έχει επιτρέψει και στην Mercedes να διαχωρίσει τα δύο μονοθέσια της Scuderia, με τους οδηγούς της γερμανικής ομάδας να κατατάσσονται μεταξύ τους και όχι με μεγάλη διαφορά από τον Leclerc. Συνεπώς, ενδέχεται η γερμανική ομάδα να αποτελέσει απειλή για τη Scuderia. Ο George Russell ήταν ο ταχύτερος εκ των δύο, καταλαμβάνοντας την 4η θέση μόλις 58 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Lewis Hamilton. Στη διαφορά μεταξύ τους ενδέχεται να συνέβαλε ότι ο Hamilton τοποθέτησε πολύ νωρίς -στο μισάωρο- το δεύτερο σετ μαλακής γόμας.

Ο Russell σημείωσε τον δικό του ταχύτερο χρόνο 17 λεπτά αργότερα από τον συμπατριώτη του, με τις συνθήκες στην πίστα να έχουν βελτιωθεί. Με την W13 να έχει αρκετά υψηλή τελική ταχύτητα και να είναι ανταγωνιστική στις γρήγορες στροφές, ενδέχεται να καταφέρει να κάνει τα πράγματα δύσκολα για τη Ferrari στις κατατακτήριες δοκιμές, εκτός και αν υπάρχουν διαφορές στις ρυθμίσεις κινητήρα.

Διαφορές υπήρχαν σίγουρα στα σχόλια των οδηγών της Mercedes όσον αφορά τη συμπεριφορά των μονοθεσίων. Ο Russell ανέφερε στον ασύρματο ότι δεν είχε προβλήματα αναπηδήσεων, ενώ ο Hamilton αντιθέτως αντιμετώπιζε αρκετά, ιδίως στον πίσω άξονα. Άλλο ένα ενδιαφέρον σχόλιο που έκανε ο Russell ήταν ότι ενώ ο ίδιος δεν είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει εύκολα την απαιτούμενη θερμοκρασία στα ελαστικά του, άλλοι γύρω του έκαναν δύο γύρους για να τα κρυώσουν, πράγμα που σημαίνει ότι τα είχαν υπερθερμάνει στη γρήγορη προσπάθειά τους, κάτι που σίγουρα αυτή τη στιγμή η Mercedes δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει.

Παρότι εχθές έδειχνε μία από τις πιο δυνατές ημέρες του Carlos Sainz στη σεζόν και ο ίδιος ένιωθε καλύτερα με το μονοθέσιο σε μία πίστα που πιστεύει ότι θα αποτελέσει καλό δείκτη απόδοσης, στο FP3 ήταν σχεδόν 0,35 δλ. πίσω από τον team-mate του και 0,2 δλ. πίσω από τον Hamilton.

Επικεφαλής των «υπόλοιπων» ήταν ο άλλος Βρετανός του grid, Lando Norris με την McLaren, σε μία στενή μάχη με τον Valtteri Bottas (Alfa Romeo), καθώς η διαφορά μεταξύ τους ήταν μόλις 83 χλστ. του δλ. και είχαν διαφορά πάνω από 3 δέκατα του δλ. από τον 9ο, Mick Schumacher. Το μονοθέσιο της Haas παρουσιάζει εκτεταμένες ταλαντώσεις στο Silverstone, αλλά ο Γερμανός κατάφερε να βρεθεί εμρπός από τις δύο Alpine.

H γαλλική ομάδα, που έδειχνε πιο ανταγωνιστική εχθές, παρότι παρουσίασε αρκετά έντονες αναπηδήσεις για τα δικά της δεδομένα, μετέφερε εχθές τη νύχτα το δάπεδο και το αμάξωμα του Esteban Ocon στο εργοστάσιό της στο Enstone για ελέγχους, αφότου ο Γάλλος αντιμετώπισε προβλήματα εχθές και τα επανέφερε στην πίστα σήμερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!