F1 – GP Μονακό FP3: O Sergio Perez επικεφαλής

Ο Μεξικανός Sergio Perez, με τη Red Bull, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, για να καταταγεί εμπρός από τις δύο Ferrari.

F1 – GP Μονακό FP3: O Sergio Perez επικεφαλής

Ο Μεξικανός Sergio Perez, με τη Red Bull, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τελευταίας περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, για να καταταγεί εμπρός από τις δύο Ferrari.

Σε μια αρκετά καθαρή διαδικασία, χωρίς διακοπές, ο Sergio Perez, με το κράνος που υιοθετεί τα χρώματα αυτού που χρησιμοποιούσε ο Pedro Rodriguez, ο μοναδικός συμπατριώτης του Μεξικανού που έχει κατακτήσει νίκη σε Grand Prix της Formula 1, πέραν από τον ίδιο, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, πριν από τις κατατακτήριες.

Ο Perez ήταν μόλις 41 χλστ. του δλ. ταχύτερος από τον Charles Leclerc, o οποίος με τη σειρά του ήταν 3 δέκατα του δλ. ταχύτερος από τον Carlos Sainz. Οι οδηγοί της Red Bull και της Ferrari έδωσαν μια ωραία μάχη για την επικράτηση στην τελική προετοιμασία για τις κατατακτήριες δοκιμές. Η Ferrari έδειχνε να έχει το πλεονέκτημα στην πλειονότητα των 60 λεπτών, αλλά στις τελικές προσπάθειες, ο Perez κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα απ’ όλους.

Ο Μεξικανός φαίνεται να βολεύεται περισσότερο με το μονοθέσιο της Red Bull στους δρόμους του πριγκιπάτου απ’ ό,τι ο team-mate του, Max Verstappen. O Ολλανδός εξέφρασε παράπονα στον ασύρματο ότι -όπως και εχθές, που δεν είχε βρει το κατάλληλο στήσιμο- η RB18 δεν του παρέχει πρόσφυση στην προσέγγιση της 1ης στροφής (καθώς και των 5, 7 και 8) και μπλοκάρει τα φρένα του.

Τα δύο κορυφαία μονοθέσια βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους σε απόδοση και ο Perez ίσως έχει τη δυνατότητα να… εξορκίσει τις εντολές που δέχθηκε από το pit wall της Red Bull στο GP Ισπανίας, αν διεκδικήσει την pole position. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Μεξικανός βρίσκεται υπό έρευνα, επειδή παρεμπόδισε τον George Russell κατά τη διάρκεια του FP3.

Εντυπωσιακή επίδοση κατάφερε να σημειώσει ο Pierre Gasly με την AlphaTauri, για να αποσπάσει για μόλις 16 χλστ. του δλ. την 5η θέση από τον Lando Norris με τη McLaren. Αμφότεροι οι οδηγοί είναι διατεθειμένοι να ρισκάρουν λίγο περισσότερο. Άλλωστε, ο Norris ακούμπησε ελαφρά τις μπαριέρες σήμερα.

Στην 7η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, 0,9 δλ. μακριά από την κορυφή, ενώ ο George Russell ήταν 1 δέκατο του δλ. πιο αργός από τον team-mate του, για να καταταγεί στην 9η θέση. Οι οδηγοί Mercedes κατάφεραν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο τελικό κομμάτι της διαδικασίας, αλλά εξακολουθούν να δυσκολεύονται με ένα αρκετά σκληρό μονοθέσιο στις ανομοιομορφίες του οδοστρώματος του Μονακό.

Μεταξύ των δύο οδηγών της γερμανικής ομάδα τοποθέτησε τη Haas του ο Kevin Magnussen με έναν πολύ καλό γύρο, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Fernando Alonso με την Alpine, για τον οποίο η διαδικασία ξεκίνησε καλύτερα απ’ ό,τι τελείωσε, σύμφωνα με τα σχόλιά του στον ασύρματο.

Ο Lance Stroll είχε μια επαφή με τις μπαριέρες στην έξοδο του chicane της Πισίνας, τραυματίζοντας την εμπρός αεροτομή της Aston Martin. O Καναδός κλήθηκε να παρουσιαστεί ενώπιο των αγωνοδικών, επειδή κατηγορείται ότι εμπόδισε τον Sainz. Παράλληλα, ο Ισπανός κατηγορείται ότι εμπόδισε τον Stroll, ενώ και ο έτερος οδηγός της Aston Martin, o Sebastian Vettel, έκανε παράπονα στον ασύρματο ότι ο Sainz τον εμπόδισε, ωστόσο οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι το συγκεκριμένο συμβάν δεν έχρηζε εξέτασης. Αντιθέτως, θα εξεταστεί το συμβάν μεταξύ Guanyu Zhou και Verstappen, καθώς ο Κινέζος εμπόδισε τον οδηγό της Red Bull στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με το δεύτερο σετ ελαστικών μαλακής γόμας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!