F1 – GP Μπαχρέιν: Η Ferrari επέστρεψε, με τον Charles Leclerc στην pole position

O Charles Leclerc κατέκτησε την pole position του πρώτου αγώνα της σεζόν με τη Ferrari, εμπρός από τον Max Verstappen και τον Carlos Sainz.

F1 – GP Μπαχρέιν: Η Ferrari επέστρεψε, με τον Charles Leclerc στην pole position

O Charles Leclerc κατέκτησε την pole position του πρώτου αγώνα της σεζόν με τη Ferrari, εμπρός από τον Max Verstappen και τον Carlos Sainz.

Οι Ferrari και οι Red Bull κατέλαβαν τις πρώτες δύο σειρές εκκίνησης με σεβαστή διαφορά από την πρώτη Mercedes, επιβεβαιώνοντας τα δείγματα από τις ελεύθερες δοκιμές ότι αυτές οι δύο ομάδες θα πάλευαν για την pole position. O Charles Leclerc κατάφερε την τελευταία στιγμή να συνθέσει ένα γύρο αρκετά καλό να του χαρίσει την πρώτη θέση εκκίνησης στον αυριανό αγώνα. Ο Μονεγάσκος δεν ήταν ευχαριστημένος από την απόδοσή του μέχρι τον τελευταίο του γύρο, τον ταχύτερο που σημειώθηκε στις κατατακτήριες δοκιμές του Μπαχρέιν.

Μόλις 123 χιλιοστά του δευτερολέπτου χώριζαν τον Leclerc από τη Red Bull του Max Verstappen. O Ολλανδός δήλωσε ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από την απόδοση του μονοθεσίου του, αλλά δε μπορούσε να είναι και απογοητευμένος με αυτή την επίδοση. Ο Verstappen είχε καλύτερη αίσθηση στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας απ’ ό,τι στο Q3. Ο Ολλανδός Πρωταθλητής όμως υπονόησε ότι έχει επικεντρωθεί στο στήσιμο της RB18 για τον αγώνα και ο ρυθμός του στις χθεσινές προσομοιώσεις ήταν πάρα πολύ καλός. Ο Verstappen έχασε χρόνο στην τελευταία στροφή.

Στη μάχη για την pole position κατάφερε να εισβάλει και ο Carlos Sainz, ο οποίος έχασε τη 2η θέση για μόλις 9 χλστ. του δλ. από τον Verstappen. O Ισπανός ήταν ευχαριστημένος από την ανάκαμψη που κατάφερε να πραγματοποιήσει, καθώς στις ελεύθερες δοκιμές βρισκόταν πολύ πιο πίσω από τον team-mate του, έως και 7-8 δέκατα, διαφορά που δεν είχε ξαναδεί. Ο Sainz επανέλαβε ότι δυσκολεύεται να κατανοήσει πως να οδηγήσει την F1-75 και χρειάζεται να το σκέφτεται πολύ μέσα σε cockpit, γεγονός που απασχολεί τον εγκέφαλό του και δε μπορεί να κινηθεί στο απόλυτο όριο. Παρότι ο Sainz ήταν ταχύτερος στην πρώτη προσπάθεια του Q3, ανέφερε επίσης ότι ο Leclerc άξιζε την pole position διότι κατανοεί καλύτερα το μονοθέσιο αυτή τη στιγμή.

Ο Sergio Perez δήλωσε ότι η 3η θέση θα ήταν εφικτή, αν δεν είχαν υπερθερμανθεί τα ελαστικά του στην τελευταία στροφή, οδηγώντας τον σε λάθος. Ενδέχεται η περίπτωση του Μεξικανού να ήταν παρόμοια με αυτήν του Verstappen, όσον αφορά το λάθος στην τελευταία στροφή. O Verstappen είχε ζητήσει νωρίτερα από το pit wall να μην του λέει να κάνει χαλαρό γύρο προετοιμασίας, διότι δεν ανέπτυσσε επαρκή θερμοκρασία στα ελαστικά. Ίσως στην τελευταία προσπάθεια να του πήγε αντίθετα. Ο Leclerc πάντως περίμενε τη Red Bull πιο δυνατή. Η Ferrari φαίνεται ότι έχει κάνει καλύτερη δουλειά με το καύσιμο Ε10.

Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην 5η θέση, το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει οδηγός της Mercedes σήμερα, καθώς, όπως δήλωσε ο διευθυντής της γερμανικής ομάδας, Toto Wolff, είναι σαφές ότι βρίσκεται αρκετά μακριά από τις δύο κορυφαίες αυτή τη στιγμή. Ο Hamilton ήταν χαρούμενος με την εξέλιξη της διαδικασίας, δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η ομάδα με την W13. Πιστεύει ότι κατάφερε να αντλήσει το μέγιστο, με έναν αξιοπρεπή γύρο. Ωστόσο, ο Βρετανός δεν περιμένει να έχει τη δυνατότητα να παλέψει με τους προπορευόμενούς του, καθώς θεωρεί ότι βρίσκονται σε άλλο επίπεδο. O Wolff ανέφερε ότι η W13 παράγει υπερβολική αεροδυναμική αντίσταση, αλλά έχανε χρόνο μόνο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Δε γνωρίζει ακόμα αν υστερεί σε ιπποδύναμη.

Ο George Russell βρέθηκε 1δλ. πίσω από τον team-mate του και ο Wolff εξέφρασε την άποψη ότι η ομάδα του έδωσε λάθος οδηγίες. Επειδή η Mercedes αντιμετώπιζε προβλήματα υποστροφής και ανάπτυξης θερμοκρασίας στα ελαστικά, ο Russell πίεσε πιο πολύ στο γύρο προετοιμασίας για να έχει επαρκή θερμότητα στο πρώτο τμήμα της πίστας, ωστόσο έφτασε εκεί και δεν είχε πρόσφυση, χάνοντας 0,9 δλ. στις τρεις πρώτες στροφές.

Τη μεγαλύτερη έκπληξη ίσως προκάλεσε η φόρμα της Alfa Romeo, με τον Valtteri Bottas να βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον πρώην team-mate του και εμπρός από τον οδηγό που τον αντικατέστησε. Ο Φινλανδός είναι ο ταχύτερος οδηγός πέραν αυτών των τριών κορυφαίων ομάδων. Υπάρχουν φόβοι για την αξιοπιστία της Alfa Romeo, αλλά o Bottas ήταν πολύ ικανοποιημένος με το σημερινό αποτέλεσμα και προειδοποίησε ότι ο ρυθμός αγώνα του ιταλικού μονοθεσίου είναι ακόμα καλύτερος.

Η μονάδα ισχύος της Ferrari φαίνεται ότι έχει βοηθήσει τις πελατειακές της ομάδες. Άλλωστε, ο Kevin Magnussen θα εκκινήσει από την 7η θέση. Η τελευταία ομάδα της περυσινής σεζόν διαθέτει ένα μονοθέσιό της εμπρός από το δεύτερο της Πρωταθλήτριας του 2021. Ο Magnussen δε μπορεί να πιστέψει την τύχη του τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Από εκεί που δεν περνούσε καν από το μυαλό του η Formula 1 βρέθηκε να εκκινεί τον πρώτο αγώνα του 2022 από την 7η θέση. Μάλιστα, ο Δανός κατάφερε να βρεθεί εκεί παρότι αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υδραυλικών στο Q2, όπου χρειάστηκε μόνο ένα γρήγορο γύρο για να προαχθεί στο τελικό σκέλος. Τόσο γρήγορη ήταν η Haas.

O Fernando Alonso (8ος) έδειξε ότι η Alpine βρίσκεται στη μάχη για την καλύτερη ομάδα του δεύτερου γκρουπ. Ο Ισπανός θα εκκινήσει εμπρός από τον Russell αύριο, ενώ ο έτερος οδηγός της ομάδας, Esteban Ocon ήταν 11ος, πίσω από τον συμπατριώτη του, Pierre Gasly, που κατάφερε να εισέλθει στο Q3 με την AlphaTauri.

O Mick Schumacher έκανε ένα λάθος στην τελική του προσπάθεια στo Q2 και δεν κατάφερε να προαχθεί στο τελικό σκέλος, ωστόσο η 12η είναι η καλύτερη θέση εκκίνησης της καριέρας του στην F1. Αλλά ο Γερμανός γνωρίζει ότι το μονοθέσιο μπορούσε να κάνει περισσότερα πράγματα. Απογοητευτική η κατάσταση στη McLaren, με τον Lando Norris να βρίσκεται στη 13η θέση. Ο Βρετανός πιστεύει ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας αναδεικνύουν τις αδυναμίες της MCL36 στις αργές στροφές.

Ο Alex Albon πραγματοποίησε μια καταπληκτική εμφάνιση στο ντεμπούτο του με τη Williams, η οποία δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να προαχθεί στο Q3, ωστόσο ο Ταϊλανδός τα κατάφερε και ήταν πολύ ευχαριστημένος με αυτό, σε μια πίστα που δεν ταιριάζει πολύ στην FW44, η οποία όπως και η McLaren, δυσκολεύεται στις αργές στροφές.

Ο Guanyu Zhou θα πρέπει να είναι απογοητευμένος, καθώς είδε τον καλύτερο χρόνο του να διαγράφεται, αφότου παρέβη τα όρια πίστας στη γρήγορη προσπάθειά του στο Q2. Ο Yuki Tsunoda δεν κατάφερε καν να προαχθεί στο Q2, έχοντας χάσει και όλο το FP3. Ο Nico Hulkenberg έκανε εξαιρετική εμφάνιση, με την απογοητευτική Aston Martin, για να βρεθεί σχεδόν 3 δέκατα του δλ. εμπρός από τον Lance Stroll, παρά την απουσία 18 μηνών από τις πίστες.

Η έλλειψη χιλιομέτρων δοκιμών και ενδεχομένως και μερικές από τις επιπτώσεις του Covid-19 ήταν εμφανείς στους χρόνους του Daniel Ricciardo, που αποκλείστηκε από το πρώτο σκέλος των δοκιμών και βρέθηκε στη 18η θέση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!