F1 – GP Μπαχρέιν FP1: Ο Pierre Gasly στην κορυφή των πρώτων ελεύθερων δοκιμών

Ο Pierre Gasly με την AlphaTauri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών της φετινής σεζόν, εμπρός από τους οδηγούς της Ferrari.

F1 – GP Μπαχρέιν FP1: Ο Pierre Gasly στην κορυφή των πρώτων ελεύθερων δοκιμών

Ο Pierre Gasly με την AlphaTauri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών της φετινής σεζόν, εμπρός από τους οδηγούς της Ferrari.

H πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1 ίσως δημιούργησε περισσότερα ερωτήματα από όσα έλυσε. O Pierre Gasly με την AlphaTauri ήταν ο ταχύτερος οδηγός της διαδικασίας, χρησιμοποιοώντας όμως τη μαλακή γόμα. Αυτό ίσως του έδωσε ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι των ομάδων που θεωρούνται φαβορί, όπως είναι οι Ferrari και Red Bull, οι οποίες χρησιμοποίησαν τη σκληρή και τη μέση γόμα ελαστικών.

Οι οδηγοί της Ferrari βρέθηκαν στη 2η (Charles Leclerc) και 3η θέση (Carlos Sainz), ωστόσο και οι δύο αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον πρώτο γρήγορο γύρο τους με τη μέση γόμα. Ο Leclerc πίεσε υπερβολικά στην έξοδο της στροφής 11 και είχε τετ-α-κέ, ενώ τον Sainz εμπόδισε ο Kevin Magnussen με τη Haas. Ο Ισπανός εμπόδισε προς το τέλος της διαδικασίας τον Yuki Tsunoda και λίγο και τον Max Verstappen, μην έχοντας αντιληφθεί πόσο γρήγορα τον πλησιάζουν. Ο Verstappen παραπονέθηκε άμεσα στον ασύρματο, ελπίζοντας ίσως σε μία εξέταση του συμβάντος από τους αγωνοδίκες.

Οι οδηγοί της Ferrari ήταν περίπου 0,4 δλ. πίσω από τον Gasly. Δεδομένου ότι η διαφορά απόδοσης μεταξύ της μαλακής και της μέσης γόμας μπορεί να εκτιμηθεί μεταξύ 0,6 και 0,8 δλ., το πιθανότερο είναι ότι τα κόκκινα μονοθέσια είναι ταχύτερα. Ο George Russell σημείωσε την 4η ταχύτερη επίδοση με τη μαλακή γόμα. Παρότι τα προβλήματα ταλαντώσεων της Mercedes δεν ήταν τόσο έντονα στο FP1 όσο στις χειμερινές δοκιμές, ήταν πιο έντονα από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο. Η Mercedes ανέφερε ότι πειραματίζεται ακόμα με την απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος και έχει καταφέρει να σημειώσει πρόοδο, αλλά οι υπόλοιπες ομάδες φαίνεται να το έχουν αντιμετωπίσει καλύτερα τις ταλαντώσεις μέχρι στιγμής. Ακόμα και με τη μαλακή γόμα, οι χρόνοι της Mercedes δεν ήταν εντυπωσιακοί, με τον Lewis Hamilton να βρίσκεται στην 7η θέση.

Ο Verstappen σημείωσε τον 5ο ταχύτερο χρόνο και ο έτερος οδηγός της Red Bull, Sergio Perez, τον 10ο. Στο μέσο της διαδικασίας όμως, όταν η Red Bull έκανε τη μετάβαση από τη σκληρή στη μέση γόμα περίπου στο μέσο της διαδικασίας, οι χρόνοι τους ήταν οι ταχύτεροι της διαδικασίας σε εκείνο το σημείο. Προς το τέλος της διαδικασίας, ο μηχανικός αγώνα του Verstappen, Gianpiero Lambiase, συμβούλευσε τον Ολλανδό να προσέχει το kerb στο εσωτερικό της στροφής 10, για να μην τραυματίσει το μονοθέσιό του.

Τον 6ο χρόνο σημείωσε ο Lance Stroll με την Aston Martin με τη μαλακή γόμα, ενώ ο Nico Hulkenberg, στην πρώτη του ημέρα πίσω από το τιμόνι μονοθεσίου Formula 1 έπειτα από ενάμιση χρόνο, βρέθηκε 14ος. Οι Alpine ήταν αρκετά γρήγορες στα αρχικά στάδια της διαδικασίας, επιλέγοντας να χρησιμοποιήσουν δύο σετ μαλακής γόμας. Ο Fernando Alonso πλασαρίστηκε στην 9η θέση, εμπρός από τον Yuki Tsunoda με τη δεύτερη AlphaTauri.

H Alpine αντιμετώπισε προβλήματα από το πρώτο δεκάλεπτο, καθώς το μονοθέσιο του Esteban Ocon έχασε το δεξιό κάλυμμα ψυγείου, όταν ο Γάλλος ανέπτυξε πλήρη ταχύτητα για πρώτη φορά στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία. Μάλιστα, τα καλύμματα των ψυγείων της Alpine ήταν καινούργια για το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν, με την αεροδυναμική τους διαμόρφωση να θυμίζει λίγο τη μορφή αυτών του μονοθεσίου της Ferrari.

O μοναδικός πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός της F1 φέτος, ο Κινέζος Guanyu Zhou, σημείωσε τον 11ο χρόνο με την Alfa Romeo. O team-mate του, Valtteri Bottas ήταν πιο άτυχος, καθώς παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στον κινητήρα του από τον πρώτο γύρο και παρά τις εργασίες των μηχανικών της ομάδας να το επισκευάσουν, ο Φινλανδός έκανε μόνο 2 γύρους στην 60λεπτη διαδικασία…

H McLaren βρέθηκε στις πίσω θέσεις, έχοντας ακολουθήσει διαφορετική τακτική χρήσης ελαστικών, καθώς ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετέβη στη μέση. Η McLaren φαίνεται να ακολουθεί την περυσινή τακτική, σύμφωνα με την οποία δεν αποκαλύπτει τις πλήρεις δυνατότητές του μονοθεσίου της από την Παρασκευή. Οι αρχικοί χρόνοι των οδηγών της ήταν αρκετά γρήγοροι, αλλά στη συνέχεια δεν τους βελτίωσαν με τη μέση γόμα. Η McLaren παρουσίασε αναβαθμίσεις στους αεραγωγούς των εμπρός φρένων, περιοχή στην οποία αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές. Οι τεχνικοί της βρετανική ομάδας διεύρυναν το κανάλι από τιτάνιο μέσα από το οποίο περνάει ο δροσερός αέρας που μειώνει τη θερμοκρασία των δίσκων. Η McLaren αύξησε επίσης το μέγεθος των εισαγωγών αέρα των φρένων στον εμπρός άξονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!