Η Alpine A522 με δύο χρωματισμούς

H Alpine πραγματοποίησε την παρουσίαση της A522, δημοσιοποιώντας μερικές ψηφιακές εικόνες του φετινού μονοθεσίου με τους δύο χρωματισμούς που θα χρησιμοποιηθούν φέτος.

Η Alpine A522 με δύο χρωματισμούς

H Alpine πραγματοποίησε την παρουσίαση της A522, δημοσιοποιώντας μερικές ψηφιακές εικόνες του φετινού μονοθεσίου με τους δύο χρωματισμούς που θα χρησιμοποιηθούν φέτος.

Η Alpine παρουσίασε δύο χρωματισμούς: έναν όπου επικρατεί το μπλε και έναν όπου επικρατεί το ροζ και θυμίζει αρκετά την Racing Point/Force India. H Alpine θα αγωνιστεί με τον ροζ χρωματισμό στους δύο πρώτους αγώνες, για να προωθήσει τον καινούργιο της σπόνσορα, την αυστριακή εταιρεία πόσιμου ύδατος BWT. Για τους υπόλοιπους αγώνες της σεζόν, το μονοθέσιο θα έχει μπλε χρωματισμό.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με το μονοθέσιο επίδειξης της F1, καθώς η πραγματική Α522 βρίσκεται ήδη στη Βαρκελώνη, όπου αύριο θα πραγματοποιήσει το shakedown της. Μάλιστα, οι Fernando Alonso, Esteban Ocon και ο αναπληρωματικός οδηγός Oscar Piastri, καθώς και ο τεχνικός διευθυντής, Matt Harman, είχαν μόλις αφιχθεί από τη Βαρκελώνη, όπου η A522 συναρμολογείται ενόψει της αυριανής ημέρας. Την πρώτη του δημόσια εμφάνιση ως διευθυντής της Alpine έκανε και ο Otmar Szafnauer, o οποίος δήλωσε ότι ελπίζει να γίνει ο ίδιος η “κόλλα” που θα ενώσει την ομάδα.

Από τις ψηφιακές φωτογραφίες της Alpine, μπορούμε να διακρίνουμε ένα μεσαίου μήκους λεπτό ρύγχος, στο οποίο στηρίζονται τρία εκ των τεσσάρων πτερυγίων της εμπρός αεροτομής. Η τελευταία φαίνεται ότι παράγει περισσότερη αρνητική άντωση στα άκρα της, δεδομένης της αυξημένης χορδής των πτερυγίων εμπρός από τα ελαστικά.

Η γεωμετρία των αναρτήσεων έχει διατηρηθεί η ίδια με πέρυσι, καθώς η εμπρός ανάρτηση είναι push rod και η πίσω pull rod. Η Alpine επέλεξε να τοποθετήσει το σύστημα διεύθυνσης των εμπρός τροχών εμπρός από το επάνω ψαλίδι της εμπρός ανάρτησης και όχι στο κάτω όπως έχουν πολλές άλλες ομάδες. Η λύση της Alpine σίγουρα προσθέτει βάρος σε πιο υψηλό σημείο του μονοθεσίου, ανυψώνοντας το κέντρο βάρους.

Οι εισαγωγές αέρα των ψυγείων είναι παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτές της Ferrari F1-75, με έντονη εσοχή από κάτω, για τη διοχέτευση του αέρα προς τις εξωτερικές πλευρές του μονοθεσίου, μειώνοντας την αντίσταση. Τα ψυγεία είναι κεκλιμένα, με το επάνω μέρος του καλύμματός του να διαθέτει διατρήσεις για την απαγωγή θερμότητας. Η Alpine είναι η μοναδική ομάδα της οποίας το μονοθέσιο διαθέτει κάλυμμα κινητήρα με διατρήσεις. Παρότι το κάλυμμα του κινητήρα είναι αρκετά ογκώδες και πιθανότατα κρύβει ένα ψυγείο από κάτω του, είναι μικρότερο από το περυσινό.

Σύμφωνα με τον Matt Harman, η ομάδα είχε τη δυνατότητα να μειώσει κατά 15% τον όγκο των ψυγείων στο φετινό μονοθέσιο, χάρη στον καινούργιο κινητήρα της Renault. Τα καλύμματα των ψυγείων έχουν αρκετά μεγάλο μήκος (σε σύγκριση με την Mercedes και την Williams π.χ.) και χαμηλώνουν πολύ στο πίσω μέρος τους για να ενωθούν με το δάπεδο (όπως συμβαίνει και με την AlphaTauri). Το πίσω μέρος του καλύμματος κινητήρα είναι αρκετά πλατύ, ωθώντας θερμό αέρα προς τα κάτω πτερύγια της πίσω αεροτομής.


Πίσω από τα καλύμματα ψυγείων και κάτω από την πλατιά οπή εξόδου θερμού αέρα του καλύμματος του κινητήρα, το αμάξωμα είναι εφαρμοστό στο κιβώτιο, εκεί όπου βρίσκονται τα ψαλίδια της πίσω ανάρτησης. Η πίσω αεροτομής διαθέτει μονό υποστήριγμα, με ενσωματωμένο το μηχανισμό του DRS.

Σε συνδυασμό με το καινούργιο μονοθέσιο, η Renault παρουσιάζει φέτος και έναν καινούργιο κινητήρα (τον οποίο εξελίσσει από το 2019), με διαφορετική αρχιτεκτονική, καθώς η φτερωτή του τούρμπο είναι διαχωρισμένη από τον συμπιεστή, όπως συμβαίνει με τις μονάδες της Mercedes (από το 2014) και της Honda. Όπως δήλωσε ο CEO της Alpine, Laurent Rossi, παρότρυνε το Viry-Chatillon, το οποίο διαθέτει καινούργιο διευθυντή, τον Bruno Famin, να επικεντρωθεί στην απόδοση και όχι στην αξιοπιστία της καινούργιας μονάδας.

Όπως δήλωσε ο Laurent Rossi: «Προτιμώ να πρέπει να μειώσουμε την απόδοση, αλλά να ξέρω ότι έχουμε φτάσει στο μέγιστο που μπορούμε να έχουμε, παρά να είμαστε αξιόπιστοι και να νιώθω άνετα με έναν κινητήρα που δεν παρέχει απόδοση. Αυτή, παρεμπιπτόντως, ήταν η προσέγγιση του παρελθόντος. Έτσι, πιέσαμε προς την άλλη κατεύθυνση. Τα καλά νέα είναι ότι έχουμε διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα (στους στατικούς πάγκους δοκιμών) με τη νέα μονάδα ισχύος τις τελευταίες εβδομάδες».

«Έχει διαχωρισμένο τούρμπο, αλλά αυτό είναι μόνο ένα από τα ορατά στοιχεία που θα την κάνουν πιο συμπαγή, θα μας επιτρέψουν να την μεταφέρουμε πιο κοντά στον οδηγό και, επομένως, θα αλλάξει το κέντρο βάρους του μονοθεσίου. Είναι ελαφρύτερη και μπορεί να λειτουργεί σε πολύ μεγαλύτερο εύρος συνθηκών, θερμοκρασίας και πίεσης».

Καλύτερη συνεννόηση μεταξύ του τμήματος πλαισίου στο Enstone και του τμήματος κινητήρων στο Viry-Chatillon έχει επιτρέψει την καλύτερη ενσωμάτωση του υβριδικού V6 στη φετινή Α522.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!