Ο Ιταλός οδηγός Mirko Bortolotti επέστρεψε στις νίκες στο DTM την κατάλληλη στιγμή για τη φετινή μάχη του τίτλου. Μετά από μια ώριμη εμφάνιση, τόσο από πλευράς τακτικής όσο και από πλευράς οδήγησης, ο 34χρονος εργοστασιακός οδηγός της Lamborghini με την ομάδα της SSR Performance πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στη φετινή σεζόν το Σάββατο στο Red Bull Ring της Αυστρίας και παράλληλα ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
Με ελαφρύ ψιλόβροχο να πέφτει στην πίστα, σχεδόν όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν το απόγευμα του Σαββάτου τον αγώνα με ελαστικά βροχής. Λίγο μετά την εκκίνηση, ο Maro Engel με την Mercedes-AMG GT3 Evo της Winward, κατάφερε να προσπεράσει τον Arjun Maini, που είχε γίνει ο πρώτος Ινδός poleman με την Mercedes της HRT. Παράλληλα, ο Bortolotti ανέβηκε στην 3η θέση με την LamborghiniHuracan
Στη συνέχεια ξεκίνησε το σόου του Bortolotti. Ο Ιταλός προσπέρασε τους Maini και Engel για να τεθεί επικεφαλής στον 7ο γύρο. Στη συνέχεια απομακρύνθηκε από τους αντιπάλους του, ανοίγοντας μια διαφορά 8 δλ. Καθώς προχωρούσε ο αγώνας, η ελαφριά βροχή σταμάτησε και η πίστα στέγνωσε, γεγονός που ώθησε τους οδηγούς να αλλάξουν σε σλικ ελαστικά της Pirelli μόλις άνοιξε το παράθυρο για τα pit stop.
Η σειρά της ηγετικής τριάδας παρέμεινε αμετάβλητη και μετά τα pit stop, με τον Bortolotti να ακολουθείται από τους Engel και Maini. Tο προβάδισμα του Ιταλού όμως γινόταν όλο και μικρότερο με κάθε γύρο, με τον Engel να πλησιάζει στο 1 δλ. Ωστόσο, ο Bortolotti δεν υπέκυψε στην πίεση και κατέκτησε την 4η νίκη του στο DTM με ελεγχόμενη οδήγηση.
Το Red Bull Ring παραμένει ένα ευτυχισμένο κυνήγι για τον Γερμανό Rene Rast, o οποίος κατέκτησε τη νίκη την Κυριακή στο 2ο αγώνα, όπως είχε κάνει και πέρυσι στην Αυστρία. Ο εργοστασιακός οδηγός της BMW με την Μ4 GT3 της ομάδας της Schubert Motorsport κατέκτησε την 28η νίκη στου στο DTM χάρη σε μια έξυπνη στρατηγική και άψογη οδήγηση.
Ο Mirko Bortolotti είχε κατακτήσει την pole position και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στο πρώτο κομμάτι του αγώνα της Κυριακής, ακολουθούμενος αρχικά από τον Luca Engstler. Πίσω από τις δύο Lamborghini Huracan, διαδραματιζόταν σκληρή μάχη για την 3η θέση μεταξύ του Rene Rast και του Αυστριακού Thomas Preining, με την Porsche 911 GT3 R της Manthey EMA, οι οποίοι είχαν ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης.
Ο Rast κατάφερε να φτάσει στη 2η θέση, πίσω από τον Bortolotti, καθώς προχωρούσε ο αγώνας. Τον 3 φορές Πρωταθλητή ακολουθούσαν οι Engstler, Preining και ο Γάλλος οδηγός της Lamborghini, Franck Perera. Τα υποχρεωτικά pit stop προκάλεσαν ανακατατάξεις στην πρώτη πεντάδα. Ο Rast εισήλθε στα pits αργότερα από τους αντιπάλους του για να αλλάξει σε σλικ ελαστικά και επανήλθε στον αγώνα μπροστά από τον μέχρι τότε πρωτοπόρο Bortolotti.
Τον Ιταλό προσπέρασε σύντομα ο και Preining και λίγο αργότερα ο Arjun Maini με την Mercedes-AMG GT3. Ο Rast παραχώρησε μεγάλο μέρος του προβάδισματός του στον φορμαρισμένο Preining στα τελευταία στάδια, αλλά δεν επέτρεψε στον Αυστριακό να πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής. Ο Maini συνέχισε τις εντυπωσιακές εμφανίσεις και ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου για δεύτερη φορά μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Τερματίζοντας στην 4η θέση, ο Bortolotti επέκτεινε το προβάδισμά του στο κυνήγι του τίτλου στους 15 βαθμούς από τον Νοτιοαφρικανό Kelvin van der Linde, που οδηγεί το Audi R8 LMS Evo II της Abt Sportline. O Maro Engel, που εξακολουθεί να βρίσκεται στη μάχη του τίτλου, 20 βαθμούς πίσω από τον Bortolotti, τερμάτισε 8ος, έχοντας ανελκυστεί 5 θέσεις.