WEC-Austin: Η Ferrari επικρατεί εναντίον της Toyota

Η ιδιωτική Ferrari #83 κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα 6 ωρών που διεξήχθη στο Austin των ΗΠΑ στα πλαίσια του Πρωταθλήματος WEC της FIA, επικρατώντας σε μάχη με την Toyota #7 στα τελικά στάδια του αγώνα.

Στον 6ο από τους 8 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για τη σεζόν του 2024, που διεξήχθη στο Circuit of the Americas στο Austin του Τέξας των ΗΠΑ, η Ferrari κατέκτησε την πρώτη της φετινή νίκη σε κανονικό γύρο της σεζόν, πέραν από τις 24 Ώρες του Le Mans. Σε ένα συναρπαστικό φινάλε του εξάωρου αγώνα, η πελατειακή Ferrari 499P της AF Corse με οδηγούς τους Robert Kubica, Yifei Ye και Robert Shwartzman κατέκτησε τη νίκη, έπειτα από μάχη με την Toyota.

Ο Shwartzman κληρονόμησε την πρωτοπορία από το Toyota #7 με 40 λεπτά να απομένουν στον αγώνα, όταν ο Kamui Kobayashi δέχθηκε ποινή επειδή αγνόησε κίτρινες σημαίες. Ο Ιάπωνας οδηγός, του οποίου το πλήρωμα συμπληρώνουν οι Mike Conway και Nyck de Vries, εξήλθε από τα pits 9 δευτερόλεπτα πίσω από τη Ferrari, αλλά γρήγορα κάλυψε το έδαφος. Ο Kobayashi εξακολουθούσε να πλησιάζει έως το τέλος, αλλά δεν πρόλαβε να επιτεθεί, καταλήγοντας μόλις 1,7 δλ. πίσω από τη Ferrari #83 στον τερματισμό.

Το πλήρωμα του Toyoyta #7 φάνηκε να έχει εξασφαλίσει τη νίκη έως το σημείο που δέχθηκε την ποινή και καθώς ο αγώνας πλησίαζε τα τελικά του στάδια. Η ιαπωνική ομάδα είχε καταφέρει να αφήσει πίσω της την κίτρινη Ferrari #83, η οποία προηγήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος των πρώτων δύο ωρών του αγώνα. Ο Kobayashi ανέλαβε το τιμόνι της Toyota #7 για τις δύο τελευταίες ώρες και απομακρύνθηκε από τον Shwartzman, δημιουργώντας μια διαφορά 10 δευτερολέπτων, αλλά η ποινή που δέχθηκε ο Ιάπωνας ανέτρεψε την κατάσταση.

Την 3η θέση κατέλαβε το πλήρωμα της εργοστασιακής Ferrari που κέρδισε το Le Mans, οι Miguel Molina, Nicklas Nielsen και Antonio Fuoco, παρότι δεν είχαν το ρυθμό της πελατειακής 499P αλλά και του ετέρου εργοστασιακού πληρώματος, το οποίο όμως εγκατέλειψε. Προβλήματα στη μετάδοση εμφανίστηκαν στη Ferrari #51 έπειτα από μια σύγκρουση με ένα αυτοκίνητο LMGT3 που είχε καταστρέψει μια ζάντα και ένα τετ-α-κέ όταν ενώ ο Antonio Giovinazzi προσπέρασε ένα από τα Peugeot 9X8.

Η Cadillac κατέλαβε την 4η για να σημειώσει το καλύτερό της αποτέλεσμα στη φετινής σεζόν με τη V-Series.R της ομάδας του Chip Ganassi, με οδηγούς τους Earl Bamber και Alex Lynn. Η Alpine ακολούθησε στην 5η θέση με το A424 LMDh που μοιράζονται οι Ferdinand Habsburg, Paul-Loup Chatin και Charles Milesi. Το πλήρωμα ανέκαμψε από μία ποινή που δέχθηκε στα αρχικά στάδια του αγώνα, καθώς ο Habsburg μπλόκαρε τα φρένα του στον πρώτο γύρο και τιμωρήθηκε για την επαφή του με την Cadillac του Earl Bamber.

Η Alpine επωφελήθηκε από μια καθυστερημένη ποινή που δέχθηκε ο Kevin Estre στην πρώτη εκ των Porsche 963 για παράβαση σε κίτρινη σημαία, η οποία άφησε το πρωτότυπο της Penske (το οποίο οδηγούδαν επίσης οι Laurens Vanthoor και Andre Lotterer) στην 6η θέση του τερματισμού.

Το πλήρωμα #6 ανέκαμψε από τη 14η θέση της εκκίνησης, επιβιώνοντας από μια σύγκρουση με τον Sebastien Buemi (Toyota) στην 5η ώρα του αγώνα. Η Toyota #8 υπέστη αστοχία πίσω ελαστικού και ζημιές στο αμάξωμα, προτού της επιβληθεί ποινή στάσης 30 δλ. για την πρόκληση της σύγκρουσης, η οποία άφησε το ιαπωνικό πρωτότυπο 15ο και τελευταίο στην κατάταξη της κατηγορίας Hypercar.

Στην κατηγορία LMGT3 κυριάρχησε η αμερικανική ομάδα Heart of Racing με Aston Martin Vantage GT3 και πλήρωμα τους Ian James, Daniel Mancinelli και Alex Riberas, καθώς τερμάτισε με σχεδόν μισό λεπτό διαφορά από τον πλησιέστερο αντίπαλο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!