Volkswagen Touareg: Aνεπίσημη πρώτη

Το Touareg αποκαλύπτεται μερικώς χάρη σε μια σειρά εικόνων που δημοσιοποίησε η Volkswagen από τις δοκιμές εξέλιξης του ανανεωμένου SUV στον παγωμένο βορρά.

Volkswagen Touareg: Aνεπίσημη πρώτη

Το Touareg αποκαλύπτεται μερικώς χάρη σε μια σειρά εικόνων που δημοσιοποίησε η Volkswagen από τις δοκιμές εξέλιξης του ανανεωμένου SUV στον παγωμένο βορρά.

H Volkswagen δίνει μια πρώτη «καμουφλαρισμένη» γεύση από το ανανεωμένο Touareg το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις θα αποκαλυφθεί στις αρχές του προσεχούς καλοκαιριού.

Μέχρι τότε το Touareg συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στον Αρκτικό Κύκλο από όπου και προέκυψαν τα καμουφλαρισμένα ενσταντανέ με φόντο το Βόρειο Σέλας καθώς και ορισμένες πληροφορίες για τις αλλαγές που ενσωματώνει.

Πρώτη και κύρια, η αλλαγή των  κεντρικών φωτιστικών σωμάτων που εκτός από το νέο σχεδιασμό και την γραμμή που τα συνδέει μεταξύ τους, ενσωματώνουν την τεχνολογία IQ.Light HD Matrix η οποία μεταφράζεται στην παρουσία 19.200 micro-LED σε κάθε φωτιστικό σώμα που υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερη ορατότητα τις νυχτερινές ώρες, σε οποιεσδήποτε συνθήκες, αλλά και τη συνδυαστική λειτουργία τους με τα υπόλοιπα συστήματα επιτήρησης ώστε να φωτίζουν τα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας όπου κινείται το αυτοκίνητο.

Μια ενιαία λωρίδα LED αναμένεται να ενώνει και τα φώτα του πίσω τμήματος παρόλο που το καμουφλάζ δεν επιτρέπει προς το παρόν την «αποκάλυψή» της. Με δεδομένο ότι το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο «ανήκει» στην κορυφαία έκδοση R, μπορεί επίσης να διακρίνει κανείς λεπτομέρειες όπως τις μπλε δαγκάνες με το λογότυπο R στα φρένα αλλά και το φωτιζόμενο, κόκκινο, σήμα της VW στο πίσω τμήμα.

Στις εξοπλιστικές προσθήκες αναμένεται ένας νέος αισθητήρας τοποθετημένος στην οροφή με τον ρόλο να υπολογίζει το επιπλέον βάρος από την φόρτωση της οροφής, προκειμένου να ρυθμίζει αυτόματα το σύστημα δυναμικής ευστάθειας. Στον εξοπλισμό του ανανεωμένου Touareg θα συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, σύστημα τετραδιεύθυνσης,, αερανάρτηση καθώς και ένα ενεργό σύστημα εξισορρόπησης των κλίσεων του αμαξώματος κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης.

Παράλληλα με τα παραπάνω βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο Innovision Cockpit το infotainment το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη  15,0 ιντσών και ενσωματώνει από βελτιωμένο και ακόμα πιο ακριβές σύστημα πλοήγησης. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα φωνητικών εντολών ενώ πλέον η σύνδεση με Apple CarPlay και Android Αuto μπορεί να πραγματοποιηθεί και ασύρματα. Σύμφωνα με τις συστάσεις στοχευμένες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και σε επίπεδο υλικό και σχεδιασμού καθισμάτων με στόχο την ακόμα υψηλότερη ποιότητα αλλά και περισσότερη εργονομία.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες προς το παρόν δεν έχουν γίνει ανακοινώσεις ωστόσο δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι αλλαγές στην ισχύ προς τα πάνω καθώς και στοχευμένες βελτιώσεις που να αποσκοπούν στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Η έκδοση R θα εξακολουθήσει να διατίθεται ως plug-in υβριδική και αναμένεται να αξιοποιήσει μιας μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί και η χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας χαμηλότερα στην γκάμα καθώς και ο πολλαπλασιασμός των plug-in υβριδικών εκδόσεων και πέραν της κορυφαίας έκδοσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!